منهای فوتبال

مبلغ یارانه عید فطر ۱۴۰۲؛ زمان واریز عیدی رئیسی به سرپرستان خانوار

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ منابع خبری در توییتر از واریز یارانه عید فطر ۱۴۰۲ به حساب سرپرستان خانوار کم بضاعت خبر دادند و به بررسی مبلغ عیدی رئیسی به مناسب پایان ماه مبارک رمضان پرداختند.

به نقل از دیلی اکسچنج، صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر واریز یارانه عید فطر ۱۴۰۲ را اعلام کرده و از پرداخت کمک معیشتی به معلولین و مددجویان مستمری بگیر تحت پوشش سازمان بهزیستی به مناسبت عید سعید فطر خبر داد.

اما این تنها خبری است که صولت مرتضوی درباره عیدی رئیسی اعلام کرده و نه زمان دقیق واریز یارانه عید فطر مشخص شده و نه مبلغ این یارانه کمک معیشتی اما به نظر می رسد این یارانه تا قبل از سوم اردیبهشت ماه واریز شود.

رئیس بنیاد مستضعفان نیز از پرداخت یارانه ۶۰۰ هزار تومانی‌ به حساب تمامی ایتام تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در سراسر کشور خبر داده بود.

پیش از این برخی از رسانه ها از واریز عیدی رئیسی برای عید فطر خبر داده و این گمانه را مطرح کرده بودند که همه مردم مشمول یارانه عید فطر ۱۴۰۲ می شوند.

پیگیری ها نشان می دهد واریز یارانه عید فطر برای مردم در دستور کار دولت نیست و هیچ کدام از مقامات مسئول در اینباره خبری را اعلام نکرده اند.

تنها گروهی که قرار است یارانه بگیرند، معلولان و مددجویان مستمری بگیر تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند.

مبلغ یارانه عید فطر 1402؛ زمان واریز عیدی رئیسی به سرپرستان خانوار

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

زمان واریز یارانه عید فطر ۱۴۰۲

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

یک دیدگاه

  1. دولت گدا تر از این حرفها است . نمی‌دونم چرا دیلی فوتبال اینقدر در مسئله حجاب سنگ دولت رو به سینه میزنه. یه یارانه فوق العاده نداد به این سی میلیون خانوار که بیمه ندارن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *