فوتبال ایران

واکنش رحمان رضایی به حذف از تیم ملی ایران؛ پیج اینستاگرام من هک شده بود

به گزارش دیلی فوتبال؛ رحمان رضایی در واکنش به حذف از کادر فنی تیم ملی ایران به دلایل سیاسی عنوان کرد: روز ۱۷ آبان صفحه اینستاگرام من را هک کردند و مطلبی تند از قول من منتشر کردند؛ بلافاصله روز بعد از طریق پلیس فتا ماجرا را پیگیری کردم.

وی افزود: رسانه های خارجی این مسئله را برجسته کردند وسعی کردند از آن سوءاستفاده سیاسی کنند؛ من اصلا وارد بحث سیاسی نمی شوم. به ماجرا رسیدگی کردم و شکایتم ثبت شد.

رحمان رضایی درباره فعالیت خود در فوتبال ایران گفت: نزدیک به یک دهه خارج از ایران بازی کردم. دوست داشتم تجربیاتم از لیگ ایتالیا را به ایران بیاورم‌. علیرغم پیشنهادهای خوبی که برای مربیگری داشتم، دوست داشتم در خدمت ایران و جوانان مملکتم باشم. امیدوارم بتوانم در راه پیشرفت فوتبال سهم به سزایی داشته باشم.

او در پایان خاطرنشان کرد: این اتفاق زندگی شخصی ام را تحت تاثیر قرار دارد. خوشبختانه با شکایتم توانستم این مسئله را اطلاع بدهم.

منبع: برنا

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۳ دیدگاه ها

  1. کاش من هک کردم یاد بگیرم ،،، قول میدم هیچ گوشی رو از قلم نندازم!.. یه بارم سر به سر خالم گذاشتم با شماره ناشناس کلا اوقات فراغتمه سرگرمیم هست!😎😈

  2. اقای رحمان رضایی معمولا به گفتن حرف های بی پایه و اساس و دروغ عادت داره، اگه به قول خودش پیج اینستاگرامش حک شده بود چرا همون موقع اطلاع رسانی نکرد و از مردم عذر خواهی نکرد ،فوتبال ایران به همچین بیشرف های وطن فروشی احتیاجی نداره

  3. غلط کردید اینهمه جوان را به کشتن دادید بعد برای اینکه جیبتان از میلیاردها پول بیت المال پر کنید ابراز ندامت و پشیمانی کنید. مردم ایران هم ساده دل تشریف دارند!
    اخه مگه میشه تو این کشور اینهمه آدم معروف مردمی وجود داشته باشه بعد وضعیت این باشه!
    یک نفر از این مردم فکر نکرد چطور میشه رونقی و ترانه و شوتبالیست و سلبریتی های مفت خور راست راست تو این کشور بچرخند بعد آن بلا سر نیکا و حمیدرضا و … بیاید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *