منهای فوتبال

سعید صالح قاتل وحید مرادی اعدام شد

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ منابع خبری در توییتر از اعدام سعید صالح قاتل وحید مرادی خبر دادند و به بررسی جزئیات اجرای حکم قصاص در پرونده درگیری زندان رجایی شهر پرداختند.

۱۱ تیرماه ۹۷ درگیری خونینی در محوطه هواخوری زندان بین چند گروه از زندانیان رخ داد و در نهایت وحید مرادی به قتل رسید.

وحید، شرور سابقه دار تهرانی معروف به عقاب تهران در اردیبهشت ۹۷ در یک مهمانی در ولنجک دوستش به نام حسین را به قتل رساند.

وحید مزادی بعد از این جنایت میخواست خود را به ترکیه برساند اما در ۵۰۰ متری مرز از سوی ماموران آگاهی بازداشت شد.

این شرور سابقه دار به زندان رجایی شهر منتقل شد اما تنها چند هفته بعد از بازداشت به قتل رسید.

پس از بازبینی فیلم دوربین های مدار بسته زندان، تحقیق از شهود و مدارک و شواهد بدست آمده، در نهایت سعید صالح، عامل اصلی این جنایت شناخته شد.

سعید صالح به اتهام قتل مرد جوانی دستگیر شده و در زندان به سر می برد.

با گذشت حدود ۵ سال از جنایت، پدر وحید مرادی برگه اجرای حکم را امضا کرد و گفته که ۵ سال نوه یتیمش را بزرگ کرده و اجرای حکم نه تنها خواسته خودش، بلکه خواسته همسر، نوه ۱۰ ساله و عروسش است.

با درخواست اولیای دم، سعید روز شنبه از اندرزگاه به انفرادی انتقال داده شد و سحرگاه چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ در زندان رجایی شهر به دار مجازات آویخته شد.

سعید صالح قاتل وحید مرادی اعدام شد

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

جزئیات اعدام قاتل وحید مرادی

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۴ دیدگاه ها

  1. رأفت اسلامی در زندان معنی نداره . بعد از کرونا و کم کردن زندانی ها جرم‌ و دزدی ها هم زیاد شده در جامعه . باید مثل پلیس آمریکا و زندانبانان ایالت متحده برخورد کرد با مجرمین یعنی بدون رحم . جمهوری اسلامی وقار برخورد با ارازل رو نداره و از چندتا دهه هشتادی و دختر عریان می ترسه

      1. این شبکه های اجتماعی و فضای مجازی چیزه بی خودی این عنتر منترا رو ننه باباشون آدم حساب نمیکنن و حرفشون گوش نمیدن بعد میان اینجا نظر میدن قانون اعدام باید از قوه قضاییه پاک بشه گوساله اگر بابای خودتو بکشند بازم از این عاروق های روشنفکری میزنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *