فیلم

فیلم| بزن بزن به سبک روسی!

به گزارش دیلی فوتبال؛ فیلم منتشر شده از درگیری شدید بازیکنان تیم های زنیت و اسپارتاک مسکو در لیگ روسیه به یکی از پربیننده ترین ویدیوهای ورزشی در اینستاگرام تبدیل شد.

در این ویدیو که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، در جریان دیدار دو تیم زنیت و اسپارتاک درگیری بازیکنان به نیمکت تیم ها نیز سرایت کرد.

فیلم بزن بزن در فوتبال به سبک روسی که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم درگیری در لیگ فوتبال روسیه

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۷ دیدگاه ها

  1. دقیقا مشکل اینجاس شما بزن بزن به سبک ایرونی از نوع دخترونش رو نمی تونید فیلم بگیرید پخش کنید که تو کلاس چه خبرههههه….!!!😁🤣🤣🤣 بعد میگید روس کدومه بیایم یه نیگا کنیم به خودمون 😐🤣🤣🤣..

  2. دقیقا منم وقتی دیوونه می بینم دیوونه میشم کلا روم تاثیر دارن😐🤣 یاد وقتی که کلاسی با هم درگیر شدیم و سمت هم گوله کاغذی پرت کردیم وکلاس پر ازگوله کاغذی شد افتادم آخرشم خودمون جمش کردیم🤣🤣🤣 همین دو روز پیش بود بازم می خوایم این کارو کنیم ولی این دفعه با کلاس بغلی در گیرمیشیم باهاشون لج داریم گاهی اوقات با پا می کوبیم تو دیوارشون ! بعد اونا هم پاسخ می‌دهند و با پا می کوبن تو دیوار مون😁 یادمه یه بار چسبیدم به دیوار اینقد پا زدم نزدیک بود بیاد پایین آخه اونا اول شروع کردن جوابمش رو هم کلاسی گرفتن!

      1. دوست عزیز خجالت بکشید به خاطر روسیه و آمریکا انقد بهم توهین نکنید من نمیدونم ما ایرانی ها چرا باید انقد مذدور این و اون باشیم گور بابای روسیه و آمریکا هیچ کشوری دلش برای ما نسوخته نه روسیه نه عراق و آمریکا فقط یک عده جاهل مثل تو شدی کاسه داغتر از تس روسیه با هم زبان خودشان اکراین این وحشی گری را درمیاره لطفاً ادم باشید و مذدور نباشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *