منهای فوتبال

ادعای جنجالی سعید قاسمی درباره مهسا امینی

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ نقل قول منتشر شده از سعید قاسمی درباره مهسا امینی به یکی از پربحث ترین موضوعات در شبکه های اجتماعی از جمله توییتر تبدیل شد.

سعید قاسمی، نظامی بازنشسته و فعال سیاسی گفت: داستان فتنه با شعار مزخرف زن زندگی آزادی از همون اول برنامه ریزی شده بود. مهسا امینی آموزش دیده بود.

وی افزود: رئیس مجلس هم تحلیل اشتباه کرد در این مورد که انتظار معذرت خواهی از نیروی انتظامی داشت.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

صحبت های سعید قاسمی درباره مهسا امینی

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۱۰ دیدگاه ها

  1. از چهره بگیر مطلب و معنا و ضمیر….
    هرکس شبیه به هر حیوونی باشه ، خوی و خصلت اون رو همواره در طول زندگی بر دوشش میکشه.
    از شما می پرسم!
    آیا ایشون شبیه به خفاش نیستند؟؟؟؟؟؟
    بگذریم….😔😪
    تا امثال این آقا تو این خاک نفس می کشه برکت از زندگی ها رخت بر بسته.
    این ها سیاه دل هایی اند که بویی از عاطفه و محبت و مهر نبرده اند. و چون خفاش ها کپیده در غارهای تاریک و در عطش و خونخوارند….

  2. این خانم یکی بود مثل بقیه خانم هایی که دلشون میخواد در جامعه زیبا به نظر برسن یکی از کامنت ها گفته بود خانواده های مذهبی بچه هاشون رو بیشتر شوهر میدن بله چون به بچه های اونها اطمینان دارند این خانم هر کسی بود با اعمالش رفت خواهش میکنم اینقدر روح این خانم رو آزار ندین اسمش رو نیارین مرده آزار میبینه به یه نکته ای دوست دارم اشاره کنم رفتم بیرون یک خانمی سرش رو هم رنگ کرده بود با بلوز و شلوار بدون حجاب اومده بودکنار من داشت میرفت حس کردم در جامعه نگاه ها به این خانم ها سنگین تر از قبل شده اگه قبلا” مردم می خندیدن یا شوخی می کردن حالا انگار به یک آش سرد بی مزه تبدیل شده امیدوارم در آینده ما خانم ها بفهمیم که بازیچه جامعه نیستیم که برای جامعه زیبا باشیم به دنبال مد جامعه باشیم ما باید برای خودمون باشیم مگه ما با آقایون چه فرقی داریم ؟ میدونم که مشکلات زیاده ولی ما باید جایگاه خودمون رو پیدا کنیم

      1. خانم حیدری اون آقا حیثیت نداره که با تجزیه طلب ها همدست شده من اگر میگم به مهسا توهینی نشه چون مرده و نمیتونه از خودش دفاع کنه ولی کسی که رفت با تجزیه طلب ها همدست شد بی شرفه

    1. دقیقا… طرف برنامه ریزی کرده بوده که توی سفر تفریحی بمیره🫥🫥
      والا شما هم اگه از این برنامه ریزی ها بلد بودید وضع مملکت این نبود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *