عکس

عکس| واکنش تند همسر حسین حسینی به توهین های بی شرمانه هواداران استقلال

به گزارش دیلی فوتبال؛ پریا رخشنده همسر حسین حسینی دروازه بان استقلال با انتشار عکس نوشته ای در اینستاگرام به توهین استقلالی ها به همسرش پس از شکست در دربی ۱۰۱ پایتخت واکنش نشان داد.

در این استوری که همسر حسین حسینی در فضای مجازی به اشتراک گذاشته، او به شدت از توهین بی شرمانه برخی استقلالی ها به دختربچه اش به دلیل عملکرد ضعیف حسینی در دربی انتقاد کرد.

عکس واکنش تند همسر حسین حسینی به توهین های هواداران استقلال که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

عکس| واکنش تند همسر حسین حسینی به توهین های بی شرمانه هواداران استقلال

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

عکس واکنش همسر حسین حسینی به توهین استقلالی ها

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۸ دیدگاه ها

  1. هواداران بی جنبه تیمهای بی جنبه همین هستن که هستن هوادار وتیم باید یکی باشند مثل تراکتور صد بار هم بیازه باز هم عیبی یوخ

  2. والا بخدا ،،خیلی بی ادبن خانم حسینی،،دنبال معجزه اند
    مردم مگه میشه هردوتیم برنده باشن؟
    بالاخره یکی میبازه
    جناب حسینی چیکارکنه؟
    مؤدب باشید بابام

  3. سلام و عرض ادب
    از طرف خودم و تمامی طرفداران با حافظه و باشعور و با معرفت استقلالی از شما خانوم محترم عرض معذرت و پوزش دارم… خداوند بشما و همسر عزیزتون و خانواده شما سلامتی و آرامش عنایت کند،آمین
    ما همه طرفداران استقلال شراط و وضعیت بازیکنان و مخصوصا دروازبان استقلال آقای حسینی را از هر جهت (روحی_ اقتصادی_ورزشی) کاملا حس و میکنیم و اگر طرفداری هم بسبب هیجانات احساسی نسبت به تیم و بازیکنان تیم استقلال دچار اشتباه و خطا شده از روی عمد و یا قصد نبوده و ارج و زحمتهای تمامی کسانی که برای استقلال خاصانه زحمت کشیده اند ستایش میکنم و تشکر داریم…..
    یه صحبتی هم با این برادر ناشناس دارم….
    عزیزجان شما کدوم طرفی هستی؟ شرقی یا غرب؟ جنوبی یا شمال؟ آسمانی با زمین؟ با خودت چند چندی چرا اینقدر دوستت داری فرافکنی و یا خدایی نکرده توهین های بی ادبی بکنی؟ برای اینکه مثلا جواب یه نفر رو بدی یا حال یکی رو بگیری!! چرا؟ برادر دوستانه هم میشه مخالفت خودت را بیان کنی حالا اگه به ما هم مخالفت و یا فحش ندی!!!
    شما منو یا اون کارتونه و اون سنجابه (بنر) میندازی کلا مخالفی با همه کسیو و همه چیز….
    انشا… که ناراحت نشده باشین و اگر شدین عذرخواهی میکنم… ولی برادر اینجور که نمیشه همه انسانها خلاصه به یه مرام و مسلکی حالا هر چیزی که باشه باید پایبند باشه…..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *