منهای فوتبال

فیلم| ۱۰۰ درصد مردم ایران از حمله اسرائیل حمایت می کنند!

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از ادعای مضحک بلاگر اسرائیلی درباره حمایت ۱۰۰ درصدی مردم ایران از حمله رژیم صهیونیستی به تاسیسات کشور بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که با واکنش های طنز کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده، یک بلاگر صهیونیست مدعی می شود «۱۰۰ درصدِ» مردم ایران از حمله اسرائیل به این کشور حمایت می کنند!

فیلم ۱۰۰ درصد مردم ایران از حمله اسرائیل حمایت می کنند که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم ادعای بلاگر اسرائیلی درباره حمله به ایران

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۱۵ دیدگاه ها

  1. حالا ۱۰۰ درصد چاخان گفته. ولی یه هفتاد درصدی هستند که لبخند میزنن. همش به خطر اینه که سپاه به خاطر خدماتش به مردم در قلب اونا جا داره!!!!!!!
    مثل مشکرت حداکثری در انتخابات مجلس.؟؟؟؟؟

  2. نظر من فقط برای نابودی این رزیم منحوس و شیطانی کافیه .ادامه روند اعتراضات در داخل رژیم صهیونیستی انشاالله به نابودی ختم بخیر خواهد شد

  3. #طویله_جعلی_به_نام_اسراییل
    تشییع پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی رو هم ندیدی وگرنه اینطوری حرف مفت نمیزدی
    تا چند روز دیگه هم ان شاءالله با جسمی کاربردی به اسم گونی آشنا خواهی شد
    اگه اسراییل نابود بشه اونوقت شادی مردمو میبینی 🇮🇷🇮🇷🇮🇷

  4. 😂😂😂😂 اگه مردم ایران از اسرائیل حمایت میکنند پس این افرادی که در راهپیمایی قدس آخرین جمعه ماه رمضان شرکت میکنند کی هستن ؟ اون موقع که تظاهرات برعلیه رژیم پهلوی بود عمه ی من میگفت کسی جرات نمیکرد اسم شاه رو بیاره ساواک شایعه کرده بود این کسانی که در خیابان شعار میدن شیاطین هستن مردم نیستند شاه کمربسته ی امام رضا هست 😂😂😂😂😂😂میگه مردم ایران خوشحال شدن قاسم سلیمانی ترور شد بابا کوتاه بیا پس اون ۳ میلیون نفری که برای مراسم ختمش اومدن کی بودن؟

  5. سلام
    تو غلط کردی احمق توو هفت جدت
    اخه شما که زورتون فقط به ضعیفها میرسه .‌
    اون ضعیفها هم دیگه ضعیف نیستند
    از همه طرف میآورید.. گشاینده (فتاح) هم که براتون آماده کردیم..پس بسم الله.‌جرات ندارید.‌

    1. اولا چرت وپرت میگه .چه کسی از جنگ بر علیه کشورش خوشحال میشه؟ دوم اینکه آیا سپاه و بسیج و قشر روحانیت و قشر مردم مذهبی و قشر وطن پرست ها جزء مردم نیستند؟ من نمی دونم این چطوری صد درصد حساب کرده؟ از همه ی این ها گذشته رژیم صهیونیستی اونقدر منفور مردم جهان اسلامه که اون زمانی که صدام به سمت سرزمین های اشغالی موشک پرتاب کرد در بین مردم مسلمان کلی طرفدار پیدا کرد و تعداد بسیار زیادی از مردم عربِ کشورهای اسلامی اسم صدام رو روی فرزندانشون گذاشتند.رژیم صهیونیستی هیچ گاه به ایران حمله نمی کنه چون باعث محبوبیت ایران و اتحاد مردم مسلمان برعلیه خودش میشه و اون این رو نمی خواد.۴۰ ساله که ایران و رژیم صهیونیستی دارند برای همدیگه رجز خوانی می کنند و هیچ اتفاق خاصی هم بینشون نیوفتاده بعدا هم قرار نیست بیفته.و در آخر اگر بنا بر فرض قراره اتفاقی بیفته مثل سابق نیروهای نیابتی در گیر این جنگ خواهند شد.

  6. چه احمق های زر زنی هستند چرت میگن مگه دیوونه ایم! می دونید تو این گرونی و بد بختی با جنگ چقدر هزینه میشه و پول از دست میدیم؟!

  7. بلاگرمعلوم.میشه.یک.چیزی.نجسی.خورده.مسته.خواب‌میبینه.غیرت‌ایرانی.اجازه‌نمیده‌.که‌صهونیست.کثیف‌پاتواین.کشوربذاره.پاهاشوقط.میکنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *