فیلم

فیلم| افشاگری عجیب بیرانوند از مقام بلندپایه دولت روحانی

به گزارش دیلی فوتبال؛ فیلم منتشر شده از افشاگری عجیب بیرانوند از مقام دولت روحانی بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که با واکنش های متفاوت کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده، علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس در برنامه عادل فردوسی پور می گوید: عباس عراقچی به من گفت مشکلت را با فلانی [ظاهرا دلال فوتبال] حل کن تا مشکل ویزایت حل بشود!

فیلم افشاگری عجیب علیرضا بیرانوند از مقام بلندپایه دولت روحانی که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

فیلم افشاگری بیرانوند از عراقچی

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۵ دیدگاه ها

  1. بدبختیم اقا بدبخت اینا شدن مسئولین ما فقط برای مردم بیچاره چاه میکنن لعنت خدا بر مسئول بی خرد و نامرد این لامثبا باید جواب پس بدن

    1. تورا به جان جدت این حرف های یک من یک غاز را باور نکن .خدای خودت جای عراقچی بذار به کسی که دهانش جفت نیست و هر چرت وپرتی اندازه پرتاب دستش پرتاب میشه حاضری حرفی پیشش بزنی

  2. از انقلاب ۵۷ تا امروز از سال ۱۳۴۲ تاکنون… عراقچی چه خاصیتی برای ایران داشته.؟ عراقچی جه منفعتی برای انقلاب ۵۷ داشته.؟ عراقچی را چه کسی در تیم انقلابیون برای مذاکره قرار داده..؟ عراقچی و امثال او… جبهه و ایثارگری دارند.؟ در ۴۴ سال گذشته چه کاری برای کشور انجام داده..؟ واقعا چرا سهم مردم شهید دادن باشه و سهم لاریجانی و عراقچی.. و بقیه…. حفظ منصب و مقام و اخذ حقوق نجومی.. ؟دلال های خائن را معرفی نمیکند بلکه به فوتبالیست میگه دلال را راضی کند… ننگ بر تو…. لعنت خدا بر کسی که خائن و دلال را رسوا نمیکند… وای بر ما که عراقچی دلال مرام…. برای ما برجام دلالی کند…. ننگ و لعنت خدا تا روز قیامت بر عراقچی ها که دلال ها را رسوا نمی کنند….. ننگ بر کسی که عراقچی را رسوا نکند…. ننگ بر کسی که شهیدان را به دلال ها می‌فروشد.

    1. ننگ بر حفاظت امنیت کشوری که بعد از افشاگری… خیانتکاران را بازخواست نمی‌کند… ننگ بر پلیس امنیت که فقط امنیت خیانتکاران را تامین میکنه و امنیت مردم و امنیت شهروندان برایش بی معناست.. وقت نمی گذارد.. ننگ بر حفاظت امنیت دولت که می فهمد خیانت چیست خیانتکار کیست. ولی اقدامی برای بازخواست نمی‌کند… ننگ بر دولت که هیچ کسی بعد از مسئولیت ش… بازخواست نمیشه…. ننگ بر قوانین کشور ایران که بعد از بازنشستگی… بازخواست نمیشن و بازنشستگی‌ نوعی مصونیت است…. ننگ بر کسانیکه خون شهیدان درر۴۴ سال گذشته را کم‌ارزش می‌دانند…. ننگ بر خائن های به انقلاب ۵۷…… ننگ بر مسئولین خائن فعلی…… ننگ بر مدیران نامدیر و بی تخصص…. ننگ و لعنت خدا تا روز قیامت بر کسانیکه به حسین ع و یارانش خیانت کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *