منهای فوتبال

عکس| ماموریت ویژه ۱۱ نهاد برای حذف دور دور از خیابان اندرزگو تهران

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ عکس منتشر شده از آنچه ماموریت ویژه ۱۱ نهاد برای حذف دور دور از خیابان اندرزگو تهران عنوان شده بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این تصویر که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، بنا بر اطلاعیه ای که در محله قیطریه نصب شده و با تصمیم شورای تامین استان تهران برخی محدودیت ها در محدوده خیابان اندرزگو، کاوه و صبا اعمال می شود.

عکس ماموریت ویژه ۱۱ نهاد برای حذف دور دور از خیابان اندرزگو تهران که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

عکس| ماموریت ویژه 11 نهاد برای حذف دور دور از خیابان اندرزگو تهران

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

عکس ممنوعیت دور دور در خیابان اندرزگو تهران

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۳ دیدگاه ها

  1. خواهشمندم از تمام همشهری های گرامی دعا کنید قزوین ترافیک نشه دور زنی خیابانی ممنوع نشه شما که می دونید چرا ،بذارید برای غیر همشهری هامون توضیح بدم: چون دور دور خیابانی کار شب و روز مونه و غیر از اون چیزی نیست برای تفریح 🤣به جا لباس فروشی تومون فروشی هست اینجا، به جا رستوران دو گزینه وجود داره جیب خالی کنی یا خر کوبیده زنی! میری دو سیخ خر کوبیده می زنی بعد با پراید شوتی بر می گردی لذتش از استیک آلمانی و بزرگ ترین ترن هوایی ژاپن هم بیشتره جون تو😂😂😂 قشنگ میری تا سر برزخ به رجیم سلام میدی بر می گردی 😂 بعدم میگه به همه دارندگان پراید شوتی سلام برسون ارادت داریم خدمت تون و امید دیدار همگی تان را دارم😂 سینما هم دو گزینه داره ، آبکی یا دلقکی چیز دیگه ای نیست 😂 حالا یهو ته دل تون خالی نشه از زندگی نا امید شید 😂😂😂 زندگی در جریانه حالا یا جریانش مثل زندگی فوتبالیست های فرا میلیاردر هست یا مثل زندگی پسران مسئولین هست و تجار نفت که همگی از نوه ، نتیجه یا داماد و پسران مسئولين هستند که تو بیست سالگی روزی سه میلیارد در آمد دارند!یا مثل زندگی فقرای کنار خیابون و دستفروش ها می گذره یا مثل زندگی مهرداد بی شخصیت می گذره 《 به چرت و پرت گویی افتاده 》 همونی که گفتی بچه هارو تربیت شان می کنند تا با شما همراه شند روان پریش مریض افراطی ، شما میاید میگید هرکی خمس نده نمی تونه باهاش چیزی بخره شما مسئولین که میلیارد میلیارد در آمد دارید آیا اصلا زکات و صدقه و خمس میدید خودتون که میاید اینا رو تو کتب درسی می نويسيد؟! آره می دونید مجلس تصمیم گرفته یک پنجم در آمد سالیانه اش رو به آقازاده ها و مسئولین به عنوان خمس بپردازد؟ در قالب شاسی بلند لاکچری😂😂😂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *