منهای فوتبال

فیلم| هتک حرمت ۲ امامزاده در ایلام؛ قرآن سوزی و آتش زدن مقبره ها

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از هتک حرمت ۲ امامزاده در ایلام و قرآن سوزی و آتش زدن مقبره های امامزادگان سیدیوسف و سیدحبیب (علیهما السلام) بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که با اعلام انزجار کاربران شبکه های اجتماعی از معاندین همراه شده، فرد یا افرادی معاند اقدام به آتش زدن مقبره دو امامزاده در شهرستان های دهلران و آبدانان به صورت همزمان کرده اند.

امامزادگان سید یوسف (ع) و سید حبیب (ع) در فاصله ۶ کیلومتری از هم قرار دارند.

فیلم هتک حرمت ۲ امامزاده در ایلام؛ قرآن سوزی و آتش زدن مقبره ها که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم آتش زدن ۲ امامزاده در ایلام

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۲۱ دیدگاه ها

  1. وقتی به تفکرات ما توهین میشه ما هم به خودمون اجازه توهین به تفکرات و اعتفاداتتون رو میدیم…کسی اول نباید شروع کنه وگرنه به بدتر از این هم ختم میشه…

    1. اتفاقا شما و امثال تون با مذهبی بازی جامعه رو به گند کشیدن باهوش الان خودت عقده داری، ببین من به هیچ عنوان با هیچ مذهبی و با افراد اون مذهب مشکل ندارم ولی می دونی موضوع چیه پسران مسئولين و خودشون دارن پول مملکت رو برخی شون چپاول می کنند با همون حالت مذهبی که میگی😂😂😂 اینجاس که عده ای عقده شون رو این طوری خالی می کنن ولی همه این طور نیستن ، فعلا تو داری بد جور زور می زنی😂 عزیزم این هیچ ربطی به اون نداره ، زن زندگی آزادی اصلا شعار بدی نیست هیچ مفهوم بدی توش نیست ولی شما چون تحمل ندارید ببینید میاید تغییرش میدید شمام مثل این افراد که امامزاده رو آتیش زدند و به دین تون توهین کردند میاید با این کار هاتون به بقیه توهین می کنید . کسی شروع نکنه چیزی نمیشه به هر حال می تونی آزادانه نظراتت رو بگی ولی نه اینکه وقتی نمی دونی چیزی بگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *