منهای فوتبال

فیلم| وزارت ورزش در خواب زمستانی؛ دیجی زن، کشف حجاب، رقص مختلط و مشروبات الکلی در پیست آزادی

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از حضور دیجی زن، کشف حجاب، رقص مختلط و نوشیدن مشروبات الکلی در همایش اتومبیل های کلاسیک در پیست آزادی بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که با واکنش های منفی گسترده کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده، تعدادی از شرکت کنندگان در همایش اتومبیل های کلاسیک در پیست آزادی اقدام به هنجارشکنی علنی می کنند.

این همایش زیر نظر فدراسیون اتومبیلرانی برگزار شده و وزارت ورزش تا کنون واکنشی به هنجارشکنی پیست آزادی نشان نداده است.

فیلم وزارت ورزش در خواب زمستانی؛ دیجی زن، کشف حجاب، رقص مختلط و مشروبات الکلی در پیست آزادی که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم هنجارشکنی و رقص مختلط در پیست آزادی

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۲۴۲ دیدگاه ها

  1. پرفشار ترین ادمای ایران عرزشیان😂😂دادا بیا مشروب بزن فشارت یادت بره😂😂خدایی کمتر فشار بخورید اونیم که گفته بود تو هر شهر۱۰۰۰نفر از ازادی خواهان نیست تو شهرک ۱۰۰هزار نفری ما ۹۰هزارنفر اینجورین میخوای بیارمشون بالا سرت؟😂
    کم فشار باشید و ساندیسی😂😂😂😂
    #زن_زندگی_ازادی

  2. سلام.من ایمیلم رو هم ثبت کردم پس اگه جواب منطقی داشت نویسنده این تیتر منتظرم. اینکه یه پیام ویدیویی برای دیدن مردم میزاری خب بحثی نیست.بعد تو انتها میگی این نظرات دیلی فوتبال نیست!!!عزیزم تو که نظرتو دادی مبنی بر وجود مشروبات الکلی و فساد و غیره!!مطمئنم اگه قدرت داشتی حکم هم صادر میکردی!!! من نه موافق این حرکات هستم و نه مخالف چون باید متخصصین مربوطه ریشه یابی کنند.تمام

    1. مگه اینها همون مردم نیستند، در این قیلم به نظر نمیرسه کسی از شرایط اونجا ناراضی باشه، نتیجتا پس شما میخواهید نظر و عقایدتان را به مردم تحمیل کنید‌. مطمئنا اگر مردم حاضر در این فیلم راضی نبودند خودشان نارضایتی شان را ابراز میکردند. حوصله همه از دزدی ها و اختلاس ها و زمین خواری و کوه خواری شما سر رفته، زیاد به پرو پاچه مردم نپیچید.

  3. تاحالا فکرکردین چرا جمهوری اسلامی کلا با دلخوشی رقص و شور و حتی زندگی کردن مخالفه؟
    تا بخوای کمی خوش باشی عرررررزشیاش میان بعدشم همچین سایتی تیتر میزنه مشروب الکلی!!!
    نوشابه ساندیس هم نبود اونجا چه برسه به مشروب الکلی

    1. تو تا حالا فکر نکردی ؟ همه ما سالها پیش فکر کردیم که چرا جمهوری اسلامی با ” رقص مختلط زن و مرد غریبه با هم و لخت بودن زن و استفاده ابزاری از زن و دید صرفا جنسی به زن و به فساد کشاندن جوانها توسط زنهای بی حیا” مخالفه . تو غلط میکنی ‌ه با رقص زن و مرد غریبه مشروب خوار خوشی ! با زن خودت برقص خوش باش برو تفریح این برای زنت بهتره کاری به زنهای دیگه نداشته باشی. برای خودت اما درو امثال تو یه چیز دیگه س الکی با “شاد بودن” قاطی نکن. یه بار میگید میخایم شاد باشیم لخت میشیم یه بار میگید چون اقتصاد خرابه. غافل از اینکه مغز امثال تو خرابه و زنگ زده ست ک عاشق برهنگی هستین. شماها حق ندارید حداااقل زندگی سالم بقیه رو خراب کنید . و تو اجتماع اینکاررو بکنید اصلا ب برید مثل سابق تو همون سوراخاتون قایم بشید و از اینکارا کنید نه تو اجتماع.

    1. عین عمله های پشت کوهی…یه دستگاه دی جی دوزاری… با یه دی جی دوزاری.. تو یه مکان دوزاری… فقط ابرو ریزی از سر جوگیر شدن و عقده… و بی ارزش کردن خودشون.
      هر چیزی جایی داره آخه این چکاریه وسط شاسکول آباد با اون وضعیت.. دنیا این جشن دی جی مارو ببینند عقب ماندگی مون فقط میمونه تو ذهنشون.
      یه دختر هم که ببینند که دیگه هیچی دست و پا ها رعشه میگیره… ابرو هم و میبرند… هر کاری میکنند… اون وسط حرکات احمقانه… تا کجا اخه… عمله بودن تا کجا…

      1. عمله بودن تا پشت کوهاشون .🤣بخدا اینا که دنبال اینکارا هستن از دهات و شهرستان و‌‌‌آمدن .تهران تهران میکنن تهران و به گند کشیدند تهرانی اصیل اصلا اهل بی‌بندوباری و بی‌حجابی نیست.

  4. کامنت ها رو که خوندم. همه اسما… اره خلاصه سودابه رودابه همه موافق جمهوری اسلامی. منطقیه. راستی کیا میدونن دختر سلیمانی شوهرش لبنانی.؟ 😂😂
    مثل اینکه پدرش با ازدواج موافق نبود کشته ک شد دختره ازدواج کرد.

    1. به رضا
      چه دلایل احمقانه ای واسه برهنگی داری
      خب شاید کسی اسم واقعی خوش و ننویسه مثل تو……………..
      اینکه یک نفر با صدها اسم کامنت مینویسه افتضاح و مایه آبروریزی امثال توئه.

  5. دیلی فوتبال و بازحجاب!اینا سایبری هستند آوردی اینجا؟
    ما نه اسلام میخوایم‌نه رژیمو!
    قسمت رژیمش تا حدودی حل شده انشاالله قسمت اولشم حل میشه

  6. متاسفم اول برای دیلی فوتبال که بعد این که میبینی بازدید بالا تو خبر سیاسی و حجاب رو آورده طرف سیاست.دوم برای مردمی که با دیدن یه کلیپ که طرف معلوم نیست نوشابه میخوره چی میخوره مهم نیست انگار تمام مشکلات مملکت در گرو این تجمع.مملکتی که اقا زاده ها تو امریکا یا لواسان انواع پارتی و مشروب خوری رو برگزار میکنند.فقر و بیکاری به بالاترین نرخ رسیده.۸ ملیون افغانی تو ایران زندگی میکنند معاف از مالیات به جای ایرانی ها کار میکنند.ایران در حال پیر شدنه .آمار خودکشی بالا رفته .ازدواج به حداقل رسیده.جلوی رقص و شادی مردم رو میگیرن تا شاد نباشن به جاش انواع عزاداری رو بهمون تحمیل میکنند.هیچ حرفی نمیمونه فعلا درگیر حجاب و مشروب باشید چند وقت دیگه بدبختی بچه ها و نسل آینده رو به چشم میبینید

    1. خفو َشو از دیدگاه سبک مغزهایی مثل شما رقص مردا هم مشکل داره!
      چیو به چی ربط میدی پاچه خوار!
      گوربابای اسراییل و صهیونیسم!
      آخرالزمانی افکار مثل توعه که با خوارج مو نمیزنه!

      دیلی فوتبال خیلی چندش آور شدی! همه چی هستی جز یلی فوتبال!! افکارت بدرد افغانستان و طالبان میخوره!

      لعنت به کسی که با اصل اسلام مشکل داشته باشه

  7. با اینکه مومن نیستم ولی نوشیدن مشروبات الکلی در خانه من باهاش مشکل ندارم یعنی هر کسی توی خانه خودش بخوره و کاری به کار بقیه جامعه نداشته باشه ولی تو خود آمریکا هم حق نوشیدن الکل در فضای عمومی و جامعه را ندارید حالا خانه را میشه چهار دیواری شخصی هر کسی ولی بیرون خانه فضای عمومي هستش

    1. مردک تا حالا از عوارضی اونورتر رفتی که داری به دروغ میگی توآمریکا خوردن مشروب ممنوع هستش و فقط تو خونه میتونن مشروب بخورن . مزخرف گفتن کنتور نمیندازه همینطور بگین.

      1. مردک خب راست میگه.نوشیدن مشروب حتی توامریکا داخل رستوران وکابارهامجازهست.نه اینکه توخیابان.درضمن اینجاکشورشیعه ومسلمان نشین ایران هست نه امریکا واروپا.مردک اسکل

      2. یا سلام به همه عزیزان
        امیر جان ، در آمریکا خوردن مشروبات الکلی در خیابان ها و در ملاع عمومی ممنوع است ولی کلی کافه وجود دارد که میتوانی وارد شوی و مشروب بخوری.( من بارها سفر کرده‌ام و مدت یکسال کمی کمتر آنجا به خاطر کارم اقامت داشته ام )
        بهترینها برایتان

    2. خوردن مشروب حرامه،بیرون خونه و داخل خونه نداره.اگر هم بنابرفرض حرام هم نبود فایده ای نداره.آدم با خوردن مشروب دچار انواع بیماری های کبدی و کلیوی و…میشه.خداوند تمام احکامش از روی حکمته .واگر شما به خاطر اطاعت از خدا از انجام گناه ( با اینکه قادر به انجام اون باشی) صرف نظر کنی خداوند شما را بدون پاداش نخواهد گذاشت.این رو مطمئن باش.آخه من نمی فهمم مشروب خوردن چه لذتی داره وقتی می دونی خدا داره نگاهت می کنه ،اون خدایی که هر چیزی که داری از اوست .خدا خیلی مهربونه کافیه به اون نزدیک بشی تا لذت بودن با او را بچشی.

      1. ..نه عزیز اینجوری نیست،با اینکه علاقه زیادی به مشروب الکلی دارم، سالهاست که برای فرمان خدا با اینکه بارها در جمع مشروب خوران بودم ولی لب نزدم، ولی کوچکترین پاداشی از طرف خدا ندیدم و روز به روز بدبخت تر میشوم. فکر نمیکنم این حرفهای شما در مورد پاداش خدا به نیکوکاران درست باشه.

        1. آقا امین بستگی داره شما پاداش رو در چه چیز ببینی.همینکه مشروب نمی خوری و دچار آسیب های ناشی از آن نمی شوی خودش پاداش است .پدرِ خودم مشروب می خورد و به همین خاطر دچار سرطان کبد شد و زمانی که همه ی ما کودک بودیم از دنیا رفت و ما را تنها گذاشت .پدرم خیلی خوش اخلاق بود و وقتی مست می شد خوش اخلاق تر و مهربانتر می شد و می زد زیر آواز .ولی حیف که مشروب چهره ی زشتش را به پدرم نشان داد.

    1. مگه چکار کردن کو مشروب این همه ادم مشروب خوردن اونم با قیمتایی که گیر هرکس نمیاد نمیتونین ببینی چند تا جوان شاد باشن،هر چی رو ساندیسی روایت کرد وحرف زد بدون شک نگار عکسش درسته من که تو این کلیپ ندیدم کسی مشروب بنوشه فقط شادی میکنن که نسل جدید مثه ما خاک برسرا نیستن که هر حرفی بدون فکر وتامل ومنطق بپذیرن فقط عقل ومنطق که ساندیسیا ازش محرومن

  8. از نتایج تحریم ها و مخالفت با برجام و حاکمیت یک مشت احمق بیسواد ۶ کلاسه و جلیلیسم و احمدی نژادیسم و پناهیانیسم و مصباحیسم و بقیه ایسم های خرافه پرست و رشد قارچ گونه سرمایه خوران خونخوار نوکیسه و ایجاد فساد وفحشا و بیکاری و بدبختی جامعه و گسترش موشک تسلیحات و هسته ای شدن …..خدا و پیامبر ومردم هم فراموش شده اند ودیگر برگشت ناپذیرند یک عاقل هم پیدا نمی شود جامعه را ازاین همه فلاکت وبدبختی نجات دهد . منتظر قیام آخر الزمان باید باشیم وآنرا هم خدا میداند

    1. جواب مجیدی
      نه اینا عاقبت دین گریزی و برجام پرستی و آویزون شدن از آمریکا و غرب کثافت و فحشا پیشه هستند که احمقی مثل روحانی و دوستانش ۸سال مملکت را عنتر منتر اونا کردن و مملکتو ۵۰ سال عقب انداختن تا یه عده عقده ای قدرت بگیرند وبتون از این غلط ها بکنن اگه شعورت نمی‌رسه وارونه تحلیل نکن

  9. انشالله که میمیری وون روز رو هرگز کسی نخواهد دید که استادیوم آزادی رو بکنید و بستگانتون هم بیان اونجا لخت برقصند و خوش رقصی بکنند.

  10. امام مرحوم چه گل گفتند ، ملتی که شهادت دارد ، اسارت نخواهد داشت.
    پس چه بسیار در مقاطع مختلف زمانی در طول این ۴۵ سال اتفاقات مشابه و ننگین از طرف دشمنان خدا و پیامبر اسلام و دشمنان دین الهی و کاملا همسو و برنامه ریزی شده توسط سرکردگان حزب شیطان چه شیاطین اسرائیلی و یا آمریکایی و آم وزش بچه شیطان های داخلی و خارجی فعالیت های خرابکارانه و تروریستی ترتیب داده اند و عده بسیار قلیل فریب شیطان خورده هم واسه اونا خوش رقصی کرده اند به امید ساختن دنیایی بهتر برای خودشان که یکسال بیشتر طول نکشیده به خاک سیاه نشسته اند.

  11. شما همونائی هستین که با شروع انقلاب مادراتون و خواهرانون دیگه اون آزادی های کذایی خودشون رو از دست دادن و پاهاشون از رفتن به کاباره و تن فروشی ها کوتاه شد و پدراتون مجبور شون دیگه تن به کارکردن بدن و این هم برای اونا و شماهت سخته و اصلا هم جای تعجب نیست، اما بدونید با یه گل بهار نمیشه تا ما ۷۹ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر مردم ایران زنده ایم اون اراذل و اوباش هایی که تعدادشون کمتر از ۲۰۰ هزار نفر در کل کشور هست هیچ غلطی نمی تونن در جهت به فساد کشیدن کشور بکنند.

    1. 🤣🤣🤣واییی خدا شما ۷۹ میلیونید؟؟؟! 🤣🤣🤣
      خواب دیدی خیره شما تعدادتون به ۱۰۰۰ نفر نمیرسه اومدی شعر میگی واسه ما؟🤣
      حالا میبینیم مردم طرف کی رو خواهند گرفت
      شما که مردم فلسطین رو به مردم ایران ترجیح میدید انتظار دارید ۸۰,۰۰۰,۰۰۰ ایرانی طرف شما باشن؟
      به موقعش میفرستیمتون پیش مردم عراق و فلسطین و …

      1. شر تو میگی ،برده فکری ایران عنترنشیونال.نه لابد فکر می‌کنی نصف جمعیت ایران با عقاید و کثافتکاری‌های شما موافقند.نه جونم همون دویست هزار نفر که اون نفر گفت هم زیادی گفت.از توهم بیاد بیرون،از دنیای مجازی بیان بیرون.دیدیم نتیجه شعار :زن.جندگی.آزادی،رو.تک تک این بیشرفها و هرزه ها رو باید انداخت توی سطل آشغال.اینجا ایرانه،نه تایلند

        1. تو با چند تا دوست سایبریت نیومدی اینجا پیام بزاری اون وقت فکر کردین زیادم هستین،ما توهیم یا شماها!
          تو این کلیپ چی دیدی طالب افراطی
          انشالله روزهای آخرتونه زجه هاتونو بزنید

  12. اگه به نظر شما و بعضی احمق های عرزشی باشه ایرانم میشه مثل افغانستان و طالبان
    فقط کشور ما باید توی کل دنیا یه سری قوانین مسخره داشته باشه و واقعا بلانسبت بعضیا کامنتارو که میخوندم حالم بهم خورد از بیشعوری و احمق بودن بعضیا و علت عقب افتاده بودن کشورمون همین ادمای نفهمن و هیچ درکی از هیچی ندارن
    از ماست که بر ماست
    خلایق هر چه لایق

    1. دادش انکار فرهنگ آمریکا رو با فرهنگ ایران اشتباه گرفتی اینجا ایرانه سرزمین مهد حجاب یعنی تو احمق حتی به قانون ایران زمینت هم پایبند نیستی چرا برسه به عنقلاب زن زندگی آزادی

      1. ما ایرانی ها مگه قبل از اسلام شما حجاب نداشتیم!
        زن زندگی آزادی
        معلومه زن زندگی آزادی داره بساط بعضی ها رو جمع میکنه از این ناراحتی؟؟؟

    2. گوش کن عوضی قبلا هم گفتم به اسم “نادر پیام‌نگذار.اگر شرف داشتی به اسم خودت پیام می. میگذاشتی و از اسم من استفاده نمیکردی.🚫

  13. وا مصبیتا،،اسلام بخطر افتاد
    اسلام با دزدی و رانت به خطر نمی افته
    با جاسوسی یکی از دختران نظام که سه برادر عراقی هم هستن، بخطر نیفتاد
    با زندگی نجس زاده ها در کشور دوست و بردار (امریکا) بخطر نمی افته
    مرگ بر آمریکا برای عوام،و زندگی برا دزدان و توله هاشون
    با خود فروشی زنان و ریختن خوکهای عرب تو ایران و ریختن افاغنه بخطر نمی افته
    وا اسلاما،وا اسلاما، ،فقط روسری ه که اسلام رو بخطر میندازه،دزدی و رانت و فروش خاک و واگذاری آب، نه،

    1. تو هم معلومه بدت نماد از هرج و مرج ، ولی انشالله این مردم جواب هنجار شکنان را به نحو اساسی خواهند داد این چند روز عمر دنیا نمی ارزه به اینکه بعضی ها اینجوری بی غییرت بشن و لخت اومدن زناشون و دختراشون یا خواهر مادراشون به خیاباه ها رو براحتی از کنارشون رد شوند پس کجا رفت شرف و غیرت اینها. واقعا مایه تاسف هست که تلداد یکصد هزار نبر در کل کشور ، اینطوری ارزش های الهی و انسانی یک ملت بزرگ و کهن ۸۰ میلیونی را زیر پا بزارن.

  14. شماهای ک از نظام دم میزنید اینو بدونید نظام شمارو آدم حساب نمیکنه فقط واسه سیاه لشگری راهپیمایی ازتون استفاده میکنه ویه ساندیس هم بهتون میده مگه امام خمینی نگفت هر۵۰سال باید رفراندوم برگزاربشه تا نسل جدید حکومت خودشون رو انتخاب کنن چی شده حالا میترسید از همه پرسی . اینم بدونید این حجاب هم مثل ماهواره و خیلی چیزای دیگه نمیتونن جلوشو بگیرن چون خود مردم میخوان ، شما اگه جرات داشتید ک تعداد ساندیس خوران رو از آزادی خواها مشخص کنید رفراندوم میزاشتید پس زر الکی نزنید و برید کاخ سفید رو حسینیه کنید

  15. منو باش که فکر میکردم من موجی هستم ” نگو این همه رو سونامی انارشیسم موجی کرده ما بی خبریم! اقای وزیر ورزش زده زیر ورزش توپش رفته هوا کلاهش رو بزاره بالا تر ببینه این توپ قلقلیش داره تا کجا میره؟! بعد شما میخواهید با طالبان بجنگید؟ اینهایی که من میبینم صد نفرشون راحت یه لقمه ی چپ طالب ها میشن” فقط خدا رو شکر هنوز با غیرت های با کرداری در نیروهای امنیتی و نظامی داریم که بهشون امیدوار باشیم والا این جماعت چند روزه کشورمون رو به باد فنا میدن , برقص/ برقص/ دنیا, بیشتر اوقات قبل از حال گیری یه حال الکی بهت میده ول بعد……!!!*

    1. پس این همه کشور ازادی دارند همه تسخیر شدند اتفاقا انهایی هم زمان جنگ می جنگیدند بچه های لوطی صفت آزاده و مرد بودند شماها همیشه دنبال سوءاستفاده بودید الان هم از منافع تون می ترسید بعد چرا با همه دنیا با جنگ زور باید صحبت کرد هیچ کشوری هم زیر بار حرف کشور دیگری نمی‌رود مگر به خوبی بعد خودتان هم میدانید تو مردم جایی ندارید اگر داشتید به یک رفراندم رضایت می‌دادید.

  16. این چه وضعشه همش حرفهای زشت و رکیک
    افکار یه سریا هم که فقط ورد زبونشونه دارن هی تکرار میکنن هم جنس بازی، رابطه با محارم بابا خجالت بکشید این حرفها چیه.

    هر وقت اومدم تو این سایت یه سری حرفهای رکیک و فحش فقط خوندم آدم خجالت میکشه از افکارمریض و ذهنهای فاسد یه سری از کاربرهای اینجا

    1. گل گفتی من به دیلی فوتبال خیلی مشکوکم احساس میکنم جامعه را داره سمت دو قطبی و جنگ داخلی پیش میبره نمیدونم چرا کسی نظارت نمیکنه

  17. می‌بینید چقدر دغدغه های اقتصادی دارن؟
    چقدر انقلابی رفتار میکنن
    چقدر انقلاب و لختی و فاحشگی و هرزگیاشون وضع معیشت ما رو بهتر کرد؟
    چند ماه مملکت و ریختید بهم برا این؟
    که فاحشگی کنید؟
    الان وضع معیشت ما چه تعبیری کرد؟ بهتر که نشد هیچ بدترم شد به لطف وحشیگریاتون و آسیب هایی که زدید
    اینهمه آدم کشتید که بیاید تو خیابون قر بدید؟
    خاک بر سرتون خب
    خونه ندارید مگه؟
    برید تو همون خونه هاتون انقد قر بدید انقد مشروب بخورید انقد برید تو هم دیگه بخوابید تا ببینیم شاید سیر شدید
    هرچند که نمی‌شید هیچوقت
    عین اسکلا اومدن خودشونو بقیه رو به کشتن دادن برای قر دادن
    شعرشونم همین بود دیگه
    برای تو کوچه رقصیدن
    خاک بر سر هولتون
    شماها اگه انقلاب میگردید که البته نمیتونید و آرزوشو به گور میبرید
    همون یه ماه اول همتون بیماری مقاربتی و جنسی میگیرید می‌میرید نسلتون منقرض میشه😐

  18. دیلی فوتبال خداوکیلی جمع کن خودتو.
    با پخش این خبرا نمیتونی جلو آزادی جوان امروزی را بگیری.
    هرچه بیشتر پیش بری خودتو منفور میکنی.
    کسانیکه اونجا جمع میشن و فیلم هم میگیرن عواقب همه چی را سنجیدن.اینقدر افشا کردی چقدر موفق بودی؟
    ول کن. مردم را راحت بذار

  19. میدونستید اروپا امریکا بخاطر همجنسبازا اسم پدر مادر زن شوهر حذف کردن گذاشتن والد یک والد دو 😂 شریک یک شریک دو😂اینایی که میگن بسیجیا چادریا در اقلیت هستن و باید قانون به نفع اکثریت باشه بیان بگن پس چرا اربابشون آمریکا اروپا بخاطر اقلیت همجنسباز اسم پدر مادر زن شوهر توی شناسنامه و کتاب مدارس حذف کرده؟😂 مگه نباید قانون به نفع اکثریت باشه؟ چرا بخاطر اقلیت همجنسباز اینقدر تبلیغ میشه در حالی که تعداد ناشنوایان معلولان خیلی بیشتره چرا اقلیت همجنسباز حق رژه دارن میتونن پرچمشون بیارن توی خیابون ولی یه مسیحی حق نداره صلیب بندازه گردنش ؟ و خیلی مثالای ریگه

  20. اگر در همین محل به متخلفین شلاق زده شود و حد الهی اجرا گردد دیگر کسی جرات اینگونه جرائم مخاطره آمیز را نخواهد داشت انشالله

  21. واقعا جای تاسف داره.این فیلم رودیدین بیاین درست حرف بزنین راجع بهش.چرابهم توهین می کنین یافحش می دین.
    اونایی که تواین فیلم می رقصن متاسفانه خیلی ضعیفن،ولی اونی که میادبافحاشی وتوهین به دیگران واستفاده ازکلمات زشت وبابی منطقی نسبت به نظرات دیگران،ابرازوجودمی کنه دچاربیماری روانیه .خداهممون روبه راه راست هدایت کنه که نه اینقد آدمهای منفعلی باشیم که رقصیدن روعادی بدونیم ونه بی فرهنگ وبی شخصیت باشیم ومدام به همه بپریم

    1. رقصیدن غیر عادی است؟ آره بابا منم کلا غیر عادیم ، اونم غیر عادیه ، آدمای تو فیلم هم غیر عادی هستند، اینم غیر عادیه ،،،، فقط تو عادی هستی؟؟؟!!🤣🤣🤣 ولی راست گفت باید به هم
      احترام بذاریم منم احترام میذاشتم ولی از بس احترام گذاشتم بعد فوش کِش شدم تصمیم گرفتم دیگه احترام نذارم 😂😂😂 نه به حجاب اجباری، دوست نداریم نمی خوایم به شما هم ربطی نداره اینو ملکه ذهن کنید، همه یکسان نیستند! همه یک دین یا یک فرهنگ ندارند یک شکل نیستند دوست داریم پارتی بگیریم به شما چه؟ می خوایم با شلوارک بیایم بیرون یا آستین کوتاه… 😂😂😂 جامعه هنجار خودش رو داشته باشه لطف کرد نمی خواد تو کار ما دخالت کنه،،، این طرف در اون طرف دروازه …. یعنی کلا برامون مهم نیست چی میگید . پس الکی زور نزنید🤣🌋

          1. حالا نه خیلی هم پلیس مقتدر داریم من که بودم در جریان شما همین الان گوشی بردار یک نفر هم بزار پشت سرت هی داد بزنه و فحش بده مثلا درگیری شده زنگ بزن به پلیس ببین اصلا نمیاد پیگیر کنه پاسگاه هم بری هیچی تو روز روشن پلیس ها را دارند میکشن فرماندهان پلیس ککشون هم نمی‌گزد

        1. حالت خوبه؟ کسی حرف از تجاوز زد؟ شماها چرا تو ذهنتون فقط همچین چیزایی میگذره؟ مثلا تو عنوان ویدئو اسم مشروب برده شده بود که تو فیلم اصلا نبود

      1. ناشناس خییییلی عقده ای هستی واقعا برات متاسف شدم .اینو تو گوشاتون فرو کنید ایران کشور اسلامیه هرکی اسلامو قبول نداره هررری بره هرجا دلش خواست فاحشگی کنه ایران جاش نیست

      2. وقتی تو گونی زور زدی به غلط کردن افتادی که …. زده بودم نفهمیدم !! اونوقت زور زدنتو می‌بینند !! مثل بقیه !! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        1. بسیجی جیره خور بدبخت رسما داره مردم تهدید می‌کنه …هه… پشت کوه زندگی می‌کنی بچه جون ؟؟؟ هیچ غلطی نمی‌تونید بکنید نه شما ساندیسی های خون خوار نه سپاه و حتی ارتش …تاریخ رو بخون شاخ مجازی …هیچ نیروی انتظامی و نظامی قدرت رویارویی با مردم را نداشته و نخواهد داشت … ملت شریف و ستمدیده ایران با همین فرمون پیش برن یکی دو سال دیگه کلک رژیم قاتل بچه کش کنده ست …اینو تا اون روز جشن بزرگ مرذم عزیز ایران به یاد داشته باش 😍😍👌👌✌️✌️✌️✌️✌️✌️

    2. با اینکه درباره رقص نظرات و عقاید متفاوتی داریم، ولی درباره ادب و منطق افراد حاضر در این سایت کثیف، کاملاً باهات موافقم👍🏻
      بعضیا واقعاً حدود رو رد کردن و نمی دونن دارن چی میگن!
      خداوند بهشت رو بر کسانی که براشون مهم نیست چه کلماتی(فحش) از دهنشون خارج میشه و مهم نیست که چه کلماتی(فحش) هایی بهشون نسبت داده میشه، حرام کرده!
      اکثر افراد حاضر در این سایت و بانی شیطانی این سایت از اهل جهنم اند!
      خدا افرادی رو که ادب و منطق دارن حفظ کنه، خوش حالم که لااقل دو نفر آدم حسابی تو این سایت مستهجن پیدا میشه.

  22. بازگشت به عصرجاهلیت،عنوانش بایداین باشه.
    مرد هم اینقدبی شخصیت ولوس.جداباعث تاسفه.ایناتکیه گاه یه خانواده هستن یامی خوان باشن؟مردی که بایه آهنگ ازخودبی خودمیشه خیلی خیلی منفوره

    1. این نرها دارند برای ماده های گله خودنمایی میکنن تا حرام سرایشان متنوع باشد 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 ماده هم دیجی شده تا نرها را سرخوش کند 😉😉😉

    2. این افراد فکر میکنند با رقص وآواز پیشرفت میارند برای همین زیاد میرقصند شاید کشور پیشرفت بکنه. الان ایران موشک تانک وخیلی چیزها ساختند کار همین رقاصانند مگه نمیدانید

  23. لعنت خدا بر اختلاسگران و مشروبخواران و برهنه گان و عریانی دوست ها و دروغگویان و ضدانقلاب ها و مفسدان کثیف و حرام زادگان شیطان صفت و مزدوران اسراییل و منافقان و شیطان پرستان و قاتلان و سارقان ونابازیکنان و ناهنرمندان نمکدان شکن و خائنان و…

  24. ولی خدایی خوش به حالشون!!!
    چقدر آدم الکی خوش و الکی پولدار و بی مشکل در این مملکت هست!!!!
    ما که حتی فرصت فکر کردن به این کارها و رفتن به اینجاها رو هم نداریم!!! فقط به جرم اینکه تلاش میکنیم مثل آدم زندگی کنیم و مثل اینها مال مردم خور نباشیم که مست بشیم!!!! اینها رقص انسانها نیست!!! رقص انسان نماهایی که با بالاکشیدن پول مردم، کلاه برداری، خون مردم رو در شیشه کردن، کلاه برداری و… مست شدند!!!

    1. پس فکر کردی این بی دینها حلال و حرام سرشون میشه !! همشون پول بیت المال و مردم بدبخت رو بالا کشیدن ! اختلاس گر و دزد همین بی دین و ایمانهای آشوبگر و وطن فروش هستند که دزدی هایشان را گردن دیگران می اندازند

    2. چه قد حرف دل خیلی هارو زدی ، دغدغه یه سری واقعا جای تعجب داره؛ این که تو این همه چالش زندگی، پافشاری برای شکستن یه سری هنجارها شده دغدغه مهم زندگی بعضی ها خبر از بی مشغله بودن و خیلی وقتا مرفه بودن اوضاعشون می ده.

  25. تهرانی کمتر به خودت بناز، فعلا که آب تهران قطعه زور نزن 😂 فقط شهر پرستی کمبود که اونم اومد ،آرمین دقیقا همون چیزی رو که متناسب با عرزشی جماعت بود گفت چیزی رو که به ملت ربط می دادند به خودشون گفت 😂 تو چرا زور می زنی؟ فعلا برو سر کوچه تانکر اوردند آب بردار با دبه زرد😂 فقط به اندازه باشه به بقیه هم برسه به هر حال پنج روز نتونستند حمام بروند تهرانی ها حتی اطلاع رسانی درست درمون هم نشد بهشون…

    1. امثال تو عقده تهران و تهرانی ها رو دارن از حسادت بمیر که نمیتونی امکانات و پیشرفت تهران رو ببینی تهران زیباترین شهر ایرانه

      1. آخه بابت چی مینازی ؟ هان؟
        بابت اینکه تبعیض به نفع تو بوده؟
        آخه چرا یه عده اینقدر نادون اند؟
        اگر فهم اینو داشتی که بدونی تبعیض چه به روز مردم و جامعه و آدم ها می آره تو هم قطعاً از اینکه تو شهری زندگی می‌کنی که از نظر امکانات از بقیه شهر های کشورت سرتره، احساس بدی داشتی، سعی میکردی عوضش کنید نه اینکه پز بدی!
        وقتی میبینم یکی مثل من از اینکه تو پایتخت به دنیا اومده و امکاناتی داره که شهر های دیگه ندارن عذاب وجدان داره(با اینکه اصلاً تقصیر من نیست) یکی مثل تو پز میده؛ به عمق تفاوت میان خودم و بقیه آدم ها پی میبرم!

    2. حنانه تو معلومه چی زدی که نمیفهمی چی بگی !! مگه اینجا سر کوچه تونه که با خاله زنکا بنشینید چرت و پرت بگید !! چه ربطی به تهران و آب لوله کشی و ….. داره … روانی …

    3. دقیقا آب کی قطع بود که نتونستی پنج روز حموم بری؟!؟! ما هم داریم تو همون شهری که تو هستی زندگی می‌کنیم پس چرا ندیدیم همچین چیزی رو ؟

  26. یه عده تا لخت نشن و هرزگی نکنن کرم بدنشون اروم نمیگیره خخخخ جالبه یه عده هم شادی رو فقط تو لخت شدن و فحشا و مستی میبینن جمهوری اخوندی باید بی خیالشون بشه تا ببرن یهشون تجاوز کنن تا ادم بشن

  27. 😂😂😂😂😂کارهای عادی یک انسان عادی در یک مکان عادی(که ایران جزوش نیست) شده هنجارشکنی…😂😂عموجون کلمه هنجار رو تعریف کن…هنجار یعنی رفتاری که توی اکثریت یک جامعه مورد قبول واقع شده باشه…حالا عموجون یه سوال دیگه…اکثریت جامعه ایران رو چه کسانی تشکیل دادن…؟!😂یک دقیقه زمان برای جوابش بهت میدم خوب فکر کن…😂😂😂

    1. اصلا هنجار جامعه به ما چه؟ مگه هنجار ما هم هست؟ همه مجبور نیستند یک شکل باشند انتخاب ها متفاوت هست قرار نیست سبکی رو تحمیل کنیم. منتها عرزشی جماعت که در اقلیت هستند و قلیل اند توان درکش را ندارند😂😂😂

      1. مطمئنی ارزشی تو اقلیته؟مگه اینکه کور باشی تا راهپیماییا رو نبینی چخبر میشه فعلا که تو و امثال تو برعنداز خیییلی اندکید قطره در برابر دریا
        با این حرفاتون خوش باشید برعندازای اسکل خخخخخ

        1. اگه جرأت داشتن، رفراندوم میزاشتن تا همه نظرشون رو دلی بدن، تا اونوقت ببینی چقدر همه عاشق حکومتَن. فکر کردی همه اوناییکه میان راهپیمایی، با پای خودشون اومدن؟

        2. راهپیمایی ها با کیک ساندیس ؟!!!
          کافیه فقط یک دفعه مجوز به آزاداندیشان داده بشه تا سیلِ جمعیت رو ببینی ( حتی اگه کور هم باشی ، صدای لرزش زمین زیر پایِ ما را احساس خواهی گرد )
          جمعیتِ میلیونی معترض به نتایج انتخابات سالِ ۸۸ رو یادت هست ؟؟
          حالا چند برابرش رو خواهی دید .
          مثل کبک سرت رو کردی زیرِ برف

      2. حنانه و پریسا : حتی اگر در اکثریت باشید ایران را با فحاشه خانه ها اشتباه گرفتید .. و نمیتوانید فحاشی را هنجار خود کنید. پس خودتان را جمع کنید ….

    2. کارهای عادی یک حیوان عادی در مکان عادی که (ایران نمیخاد جامعه اش جنگل شود) شده هنجار و کار معقول برای هرزه هایی مثل پریسا و حنانه !! شما کجا بودید بین این نرها که دیده نشدید

    3. پریسا رقص برا خونه و همجنس هاست
      مثل *** که برا اتاق خوابه
      مردم ایران فقط شما و رفقای *** تون نیستید که از هزار نفرعابر فقط بیست تا جمه میشید خیابون نیزقصید همه چپ چپ نگاتون میکنن

  28. این ادا بازیا چیزی از ارزش هامون کم نمیکنه ما یک ملت واحد و متحدیم و مملکتمون دوست داریم… انقلاب ما صادر شده به کشورهای مختلف جهان مطمئن باشید در قدس نماز جمعه خواهید خواند و صد انقلاب به درک واصل خواهند شد…

    1. سام فضولی*** ، حالا اون یه بخشش زندگی بود اما واس تو فضولی هست😂😂😂 کپی همون چیزی هستی که فکر می کنی مریض فکر مشکل دار! و البته عقده ای بودنت رو هم تشخیص دادم🤣🤣🤣

      1. خدا آخر عاقبتمون رو بخیر کنه چرا به آخرش فکر نمی‌کنند بعضی ها که آخرش کجا باید برند. امیدوارم دشمنان اسلام هرچه زودتر بسزای اعمالشون برسند چه اونهای که فحشا رو می‌خواهند وچه اونا که ربا و دزدی از بیت المال وجیب مردم فقط به فکر خودشون بودن

  29. حامد واقعا ما ملت خیلی شادی هستیم ( حالا اونش رو نمی دونم) ولی ولی خداییش درود بر رئیسی و جمع رئیسی دوستان عجب تحولی! تو این ده سال تونستن وضعیت اقتصاد رو به قبل برگردونند🤣🤣🤣 یعنی اقتصاد الان با سال ۹۰ برابری می کنه ، خوب بشین ضرب و تقسیم کن آقا قیمت ها و حقوق ها هم با اقتصاد ده سال پیش برابری می کنه؟! نه! تونستن وضعیت بحرانی رو برگردانند به ده سال قبل ولی الان اوضاع خوبه اما پیشرفت قابل توجهی نیست اینکه برگردی به ده سال قبل و نتونی تورم رو کاهش بدی ، متوجه شدی عقل کل؟ حالا بیاید بگید درد شکم سیری بوده رقصيدند بد بختا 😂😂😂

        1. کسی که به هنجارشکنی و زالو صفت موزی حرف میزنم میشه متوهم و شما *** میشه نهایت منطق .خاک تو سرت احمق فساد .انشالله نصیب تعداد کثیری از همین افراد بشی تا ترتیب داده بشی

    1. کسی که گرسنه باشه باشکم خالی مشروب سر نمیکشه و مثل متوهم زده ها ادای غربیها را در بیاره و بپر بپر کنه .. اینا معلومه از همون قماش کافر مست غرب زده اند که آشوب کردند تا هرزگی آزاد بشه

    1. چقدر هم که هرزه ها و غرب گداها حال به هم زن هستند !! بیمزگی از نظراتشان هم میباره … نه لابد وقتی غرب داعش رو فرستاد سر خانواده ات تو عوضی و همه ی این نکبت ها جلوشون می ایستید !!

  30. خیاطی رفتم از خانم خیاط راجع به دوخت چادر پرسیدم گفت اصلا”چرا چادر می پوشی؟ باید دست به دست هم بدیم همه کشف حجاب کنیم تا این رژیم سقوط کنه!!!!!! گفتم خانم حتی اگر خر هم باشم تا این حد دیگه خر نیستم تو راجع به من چی فکر کردی؟ این حکومت پشتوانه داره محمد رضا شاه که نیست تا خبری شد فرار کنه اتفاقا”یک مغازه داری بهم گفت شاه گفت میاد پس چرا نیومد تو دلم گفتم بشین تا بیاد 😂😂😂😂

    1. فرق بین شاهزاده و آقازاده‌ چیه خانم آرامش؟ شاه رو پرت کردید بیرون عوضش دست کم ۵۰۰۰ آقازاده‌ها فقط تحویل دادید آمریکا!😂

      1. خانم، برنامه های تلویزیون خودمون و برنامه های جهانی رو دنبال کن برنامه های ماهواره همه فریبه در زمان شاه تمام دنیا از جمله آمریکا که ابر قدرت بود و حالا رو به افول هست از شاه دست نشانده حمایت میکردن او ژاندارم غرب آسیا بود وقتی شاه و ملکه به عربستان سعودی میرفتن درست مثل ترامپ و زنش ازشون پذیرایی میکردن اینقدر شاهتون در داخل حامی نداشت و اینقدر ترسو بود که فرار کرد و یک شاهزاده ای تحویل داد که حتی به گفته ی سلطنت طلب ها شلوارش رو نمیتونه بکشه بالا و خیلی از ایرانی های سلطنت طلب قید شاهنشاهیه بُنجول رو زدن چی رو داری با چی مقایسه میکنی؟حرف مسئولیت داره پیش خدا الکی حرف نزنید مچکرم

      2. دنیا : آقا زاده هم خود تو و اقوام و دوستانت هستند که به زور ادای مسلمان را درآوردند تا پشت خود را ببندند .. الان هم اصلاح طلب ها همان غرب گداهایی مثل تو هستند که نمی‌گذارند اسلام واقعی اجرا شود و دنبال احکام من درآوری خود و همسو با غرب هستند

      3. بنام خدا..سلام هم وطنان عزیزم‌..اقابه اعتقادات هم دیگه احترام بذاریم چرااینقدربه هم دیگه بدمیگین..این چه حرفیه که میگی شایدیک عده هم بخواندتجاوزکنن..یکمی شعورداشته باش ناشناس…مگه کشوره های اسلامی که آزادی دارندقراره کسی به کسی دیگه تجاوزکنه..اول فکرکن بعدحرفتوبزن..بعدازاونم ما۴۳سال که داریم باحجاب اجباری زندگی می‌کنیم…۷۰۰۰سال پیش ایران حجاب داشت امانه اجبار…احترامابه مسولین عزیزکشورمون خدمت شماهابرسانم لطفابعضی قوانین راعوض کنین یاکه اصلاح کنین من مسلمانم درسته شیعه هستم اینم درسته اماقرارنیست اعتقادات هم دیگه راتحمیل کنیم به هم دیگه..من به رهبرعزیزمون آقای خامنه ای جان فدامیکنم..امااین قرارنیست که آزادی راازمردم بگیریم یک نگاه به کشوره های اسلامی کنیم همین فلسطین یالبنان یاعراق ویا…بقیه کشوره های اسلامی..حجاب دراین کشوره هااختیاری است فقط ماهستیم که اجبارکردیم..کمی فکرکنیم..یاعلی

    2. بالاخره در کشور ۸۰ میلیون نفری ، اینجور آدمای از خدا بی خبر که تعداشون در هر شهر به ۱۰۰۰ نفر هم نمی رسد پیدا میشن و غافل هستن که گردانندگان این گونه مراکز فساد تعداشون از شمار انگشتان یک دست هم فراتر نمیره و این ۵ نفر نفوذی هایی هستن که از طریق اسرائیل و آمریکا تغذیه میشن و هیچ خط قرمزی هم ندارن و کارهای تروریستی در کشور هم صرفا توسط اینها انجام میشود ولی هستند آدمای غافل و سست عنصری که گول این جنایت کاران را میخورند و در اینگونه میتینگ ها حضور پیدا میکنند ولی باید بترسند از قهر این مردم غیرتمند که خیلی صابر هستند ولی اگه ببینند این صبر کردن ها داره خزرناک میشه دست انتقام الهی از آستین این ۸۰ میلیون نفر در میاد و آن روز پشیمانی هم دیگر فایده ای برایشان نخواهد داشت.

    1. موافقم👍🏻 هیچ سایتی این میزان تنفر و فحش انتشار نمیده.
      این سایت میخواد مردم وقتی تو خیابون هم رو دیدن هم رو بکشند!!!
      این آدم ها که اینجا اند بالاخره تو خیابون به هم میرسن و اون موقع…. خدا بخیر کنه!

      1. خوب این بدبختها چون عقده ی ادابازیهای غرب را دارند فکر میکنند اگه کپی برداری غربی نکنند کلاس شان کم می‌شود برای همین روی سگ را در این آفتاب کم کردند .. شاید هم مست بودند نمی‌فهمیدند

  31. مخالف شراب هستم ، ولی زور ملت نیستم :

    # عرزشی سوزشی _ بسوز بسوز _ گم بشی

    ( هدف: افراطی ها، آدم کش ها ، مفسدان و فضولان و دروغگوها )
    😂😂😂 سیال سنکوپ نکردی که؟؟؟😂😂😂

    1. مخالف هیچ کم حجابی نیستیم مگر هرزه هایی مثل حنانه # فحاشه ی مالشی _ بخور بخور _ سیرباشی (هدف:فحاشه ها،وطن فروش ها، مسلمان نماها، همجنس بازان ، کافرها) 😂😂😂حنانه سنکوپ نکردی که ؟؟؟😂😂

  32. اقا اینا هم هموطن شمان اون خواهرش اینا خ اهران هم خواهریم اون باید لامپ سوخت جاش گلابی بستن میدونی…….خخخخخخخخ🤣🤣🤣🤣🤣

  33. بدبختن پول ندارن فقیرن بیچارن دائم الگرسنه هستن بزارید مادرشونو لخت کنن تا بره فاحشه گی کنه پول بیاره گناه دارن 😢 شماره کارتتون بدید تا براتون پول واریز کنم ای برعندازان دائم الگرسنه😢

    1. هر گ … و…ه….ی میخان بخورن بخورن !! در پیست ورزشی هم باید گ…و….ه خورد ؟؟؟؟؟؟؟ تو خونه هاشون کنار پدر مادراشون …..‌‌بخورن !!

  34. شما همتون لابود امامزاده هستید ،اینها جوانن احتاج دارن هیجانشان را تخلیه کنن باروضه که نمیشه،زحمت بکشید به چیزهای که به شما ربطی نداره دخالت نکنید.شما مدعی مسلمان بودن میکنید،پشت همه غیبت و تهمت میزنید،شاید تک تک آنها از شما پاکتر و بی ریاتر باشن.

    1. شاید در میان کسانی که ظاهرشون رو حفظ میکنند، آدم بد پیدا بشه!!! ولی قطعا در میان کسانی که حتی قادر به حفظ ظاهرشون هم نیستند، آدم خوب و پاک و بی ریا پیدا نمیشه!!!! ادمی که حتی ظاهرش هم نماد تجمل گرایی و بی حیایی است و عامدانه نیت شومش رو به رخ میکشه که دیگه جایی برای دفاع کردن نداره!!! خودش داره با افتخار به همه میگه:( من بدم!!!! و از بد بودن خودم، بدون توجه به آسیبهایی که به دیگران میزنم، دارم لذت شخصی و البته سود مادی خودم رو میبرم!!!)
      این دقیقا چیزیه که تمام طرفداران اون شعار الکی (زن، …) دنبالش هستند!!!! فقط و فقط و فقط رسیدن به هدف شخصی همراه با نیتهای بد و شوم!!!!!

    2. آره با عرق سگی در حال مستی هر غلطی میکنن !! خدا در قرآن از اینا برای نمونه ی پاکی مثال زده گفته قربونتون بشم بخورید بیاشامید ولی به مادر خواهراتونم بدید !! همشو اسراف نکنید !! 🤣🤣🤣 خفه شو بی‌شعور

    3. تو هم معلومه بدت نماد از هرج و مرج ، ولی انشالله این مردم جواب هنجار شکنان را به نحو اساسی خواهند داد این چند روز عمر دنیا نمی ارزه به اینکه بعضی ها اینجوری بی غییرت بشن و لخت اومدن زناشون و دختراشون یا خواهر مادراشون به خیاباه ها رو براحتی از کنارشون رد شوند پس کجا رفت شرف و غیرت اینها. واقعا مایه تاسف هست که تلداد یکصد هزار نبر در کل کشور ، اینطوری ارزش های الهی و انسانی یک ملت بزرگ و کهن ۸۰ میلیونی را زیر پا بزارن.

  35. ایران به یه ولادیمیر پوتین نیاز داره کسی که کابوس همجنسبازاس همجنسبازا فرستاده خط مقدم جنگ جاشون لو داد همشون پرپر کرد😂 یا توی مدارس دانشگاه بهشون سختگیری میشه تو جامعه هم از یه سگ کمتر ارزش دارن چندسال پیشم پلیس روسیه یه گروه همجنسباز گرفت به جرم تبلیغ همجنسبازی انداختنشون توی آب جوش خخخخخخخ چند ماه پیشیم یه قانون تصویب شد که به شدت باهاشون برخورد بشه توی چین هم همینطوره 😂 بنظرم مام باید اینا شناسایی کنیم بفرستیم یمن یا بکنیمشون توی گونی بندازیمشون تو دریا😂😂😂

      1. از کی تا حالا یه فحاشه مثل پریسا خودشو ملت ایران می دونه !! اگرم قرار ایده انجام بشه باید اول برای تو اجرا بشه 😉😉😉😉😉

    1. رییس جمهور دیگه خیالش راحت باشه چون نیازی نیست که جلوی هیچی رو بگیره..!! چون عبسار همچی از دستش در رفته و آسوده نشسته واسه خودش.

    2. ابنها خیلی در اشتباه هستن ، ما مردمی که نزدیک نیم قرن بعد انقلاب با سختی های فراوان مواجهه شدیم این همه شهید دادیم و این همه آزاده و جانباز دادیم به ندرت خانه هایی پیدا میشوند که داغی ندیده باشند چه در مبارزه با شاه ملعون و یا در ترور منافقین پست و کور دل و یا در ۸ سال دفاع مقدس داغی را ندیده باشند و به این راحنی هم دست از خدا و قران نمی کشند حضور این گونه شیاطین همیشه هست چه شیاطین جنی و یا شیاطین‌ انسی و خدارو شکر این مردم با شرف همیشه سربلند بیرون آمده است و این دوران کوتاه تاریک رو هم به خوشی پایان خواهند برد، انشالله.

  36. اونایی که میگفتن زن زندگی آزادی فقط آزادی پوشش و قرار نیست به *** کشیده بشه بیان ببینن روند پیش رفتن شعارشون رو …
    بعد این دنبال چی میخوان برن دیگه خیلی واضحه که ؟!
    هر کاری میخواین بکنین فقط دیگه اینقدر ادای آدمهای پاکدامن رو در نیارید بسه دو رو بودنهاتون :/

  37. بگذارید این روانی ها خوش باشند. برای حفظ حکومت نیازی نداریم که این ناناز ها که از قرار معلوم تعدادی همجنساباز در میانشان هم هست با ما موافق باشند. نیاز به عوامل نخبه علمی، اطلاعاتی و نظامی داریم. همچنین نیرو های متعهد که گوش به فرمان نخبگان هستند. خدا را شکر از این نظر مشکلی نیست. بدانید که در صده های آینده از جمهوری اسلامی و پیشوا خامنه ای یک قدیس خواهند ساخت، همانطور که از نادر شاه کبیر که دشمنان را همه جانبه شکست داد و میخواست ایران را به والاترین جایگاه برساند اکنون به نیکی یاد میشود. افسوس که مردم بی شعور آن زمان به بهانه برخی مشکلات به او امان ندادند که رسالت خود را به پایان برساند. مهم نیست که مردم بی درک کنونی چه فکری در سر دارند، نباید اجازه داد که فواحش بر نظام مقدس جمهوری اسلامی خدشه ای وارد کنند، چرا که آثارش دامن گیر قرن های آینده خواهد شد. تاریخ بین جبهه حق و باطل قضاوت خواهد کرد نه مردمی که قادر نیستند جلو تر از بینی خود را ببینند.

    1. والاترین جایگاه جمهوری اسلامی رو میخوای ببینی، یه ربع کنار یک سطل زباله شهری بایست تا شیرجه زدن مردمت توی زباله ها بهتر ببینی، قدیس مدار ولایی!!!!!!

      1. احسان خان این موارد در همه کشور ها هست. کمی انگلیسی یاد بگیر و با مردم و رسانه‌هاشون ارتباط برقرار کن.
        از آمریکایی ها شنیدم که سطح زندگی جز برای طبقه بالا خرابه و بسیاری خونه هاشون رو از دست میدن و دیگه آمریکا طبقه متوسط مثل چند دهه پیش نداره. حتی از مردم اسرائیل هم شنیدم که وضع هزینه ها اونجا خرابه و فکر می‌کنن مسئولان یک مشت دزد هستن. در دنیای سیاست جای احساسات نیست و باید واقع گرا بود

        1. عزیزکم هفت درصد ثروت دنیا در ایران عه در حالی که جمعیت ایران حدود یک درصد مردم دنیاست به جای زر زدن الکی شما هم بهتره یکم مطالعتونو ببرین بالا تا بفهمین ما اصلا نباید فقیری داشته باشیم.

      2. احسان غربزده نیازی به سطل زباله نیست !! آنها هم که سطل ها را می‌بینند یا افغانستانی بدبخت هستند یا زایعات فروشها که همه شان از زایعات ثروتمند هستند !! همین عن بازها را که می‌بینیم به وضع خوب ایران پی میبریم ، خود تحقیر هرزه مدار غرب گدا !!!

      1. نخبه داریم تا نخبه. نخبه های رده بالا توسط سپاه و ارتش جذب میشوند. نخبگانی هم که به اروپا و آمریکایی شمالی میروند اصلا اجازه ندارند در امور استراتژیک و پروژه های مهم مهارت کسب کنند. بعضی از نخبگان صادراتی هم درباره جایگاه خود خالی بندی میکنند تا بگویند اوضاع خوب است در حالی که در پمپ بنزین یا به عنوان راننده امورات میگذراند

      2. اگر نخبگان خارج رفته بخواهند با همان معلومات بیایند کشور در امور استراتژیک کار کنند در بهترین حالت باید زیردست نخبگان داخلی کار کنند زیرا نخبگانی که به اروپا و آمریکای شمالی مهاجرت میکنند هرگز اجازه تحقیق و کسب مهارت در شاخه های استراتژیک علمی را ندارند . گروهی از آنان هم لاف میزنند که دارند کار مهمی می کنند در حالی که در پمپ بنزین ها و یا به عنوان راننده امورات میگذراند. فکر کردی خود آلمانی ها و آمریکایی ها خنگ تشریف دارند و منتظر چند ایرانی مانده اند؟ مخصوصا آلمانی ها که بزرگترین دانشمندان را در قرن گذشته تحویل بشریت دادند

      1. آقا آرمین خودت رو مسخره کردی؟ بشین تا برن دیگه آمریکا حریفه ایران نیست حتی دشمنان حکومت هم دارن میگن حکومت قوی شده

    2. منظورت همون پپه ها و پخمه هایی که هواپیمای جنگی با مسافربری رو تشخیص نمیدن؟؟ یا همونایی که شکمشونو دیگه نمیتونن تکون بدن ؟

      1. هواپیما اوکراینی خودمون زدیم از قصد چون فاحشها توش بودن زمان به عقب بزگرده باز میزنیم دست اونی که زد درد نکنه باید به هرزها رحم نکرد

        1. بدبخت آمریکاییها خارجیها جهنم روتبدیل به بهشت میکنن توبرو باآخوندجماعت توبهشت بمون.آخوندها بهشت رو هم تبدیل به جهنم میکنن.الان چطور ایران روتبدیل به جهنم کردن مطمئن باشن بهشت روهم تبدیل به جهنم میکنن.الان خارجیها کیف میکنن بهترین زندگی رو دارن توهم برو بشین تومسجد هی بزن سرخودت.

      2. این گونه حوادث برای هواپیما ها همه جا رخ داده و مخصوص کشور خاصی نیست. آن کسی هم که شکم خود را نمی تواند تکان دهد درجه اش بیشتر جنبه نمادین دارد وگرنه افسران امنیتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی بسیار خبره اند و دشوار ترین دوره ها را پشت سر گذاشته اند . اگر توانمند نبودند که کار به راحتی تمام بود.

    3. ببشعور مردم نیستن. بیشور تو و امثال تو هستین که کلا با مردم و شادی مردم مشکل دارین. بیشور تویی که فکر می‌کنی این حق رو داری راحب بقیه قضاوت کنی . بیشور تو و امثال تو هستین که خودتون رو بالاتر از مردم میبینین. ولی یادتون باشه زمین گرده. می‌چرخه… همه چی به وقتش

      1. سالار : بیشعور تویی که فکر میکنی فرزندان غیور و باایمان وطن خون پاکشان را دادند تا شما هرزه های کافر با کثافتکاری خود را شاد بدانید و مادر ران و پدران داغدارشان را حامی بی ناموس مداری خود بدانید

  38. درود بر نظام ببینید مردم چقدر شادن میزنن میرقصن بعد امثال علی کریمی میرن عکسای پاکستان هند میارن میگن اینا مردم ایرانن😂

      1. از کی تا حالا با عرق سگی خوردن و لخت شدن و مست کردن و بپر بپر کردن و دیجی فحاشه آوردن برای نرها شده شادی که تو بهت حس خوبی داده

  39. تا جایی که میدونم توی دیسکو یه بخشیم هست برای رابطه جنسی احتمالا اینام خواهر مادر زن دختراشون با هم معاوضه کردن برای آژااااادی😂😆

  40. از مسئولین ممنونیم که رفاه برای ما فراهم کردن که تنها مشکلمون شده فقط لخت شدن ببینید روزی هزارتا فیلم از رقص پارتی میاد بعد میگن مردم ایران افسردن والا مردم اگر گشنه افسرده بودن میشستن گریه میکردن نه برقصن برعندازان خاک زیر پای مسئولین هستن

    1. می دونی استرس و ناراحتی اعصاب به شکل خنده زیاد و غیر طبیعی هم بروز پیدا می کنه. البته خیلی از اینا نتیجه تربیت صحیحی است که مسئولین امر بر ملت روا داشتن.

    1. اگه یکم بری درباره همجنسگرایان تحقیق کنی می فهمی ای کارا دست خودشان نیست
      اینم بگم چند نوع همجنسگرا داریم
      یک اونایی که برادر بزرگتر دارند چون وقتی بچه پسر از شکم مادر بیرون میاد هورمون های از آنها داخل رحم مادر میمونه و به بچه پسر دوم انتقال پیدا می‌کنه و همین باعث میشه اونا میل به هم جنس داشته باشند
      دوم اونایی که از رو علاقه اینجوری شدند ولی باز اونها هم نود درصدشون برادر کوچیکن
      سوم که تعدادشون کمه از روی مریضی اینجوری شدند اول تحقیق کنید بعد حرف بزنید

      1. میخوان همه همجنسباز کنن توی مدارس امریکا دارن همجنسبازی اموزش میدن چند روز پیشم پدر چندتا دانش اموز با معلم مدیر مدرسه درگیر شدن

      2. همجنسگرای یعنی بیماری جنسی نباید ترویج بشه کاش آنقدر که دیسکو رفتن و لخت بودن و هرزگی رو بعضی ها از کشورهاط غربی تقلید می‌کنند ومیخوان کشورشون رو مثل اونجا کنند یه کم هم دوست داشتند از لحاط توسعه یافتگی دست به دست هم بدن تا از اون کشور ها جا نمونن. یادمون باشه این رفتار ها از نشانه های آخر و زمانه وماباید مواظب باشیم انشالله که بتونیم سربلند باشیم جلوی امام زمان وبی بند وباری رو ترویج نکنیم چون آخرشم دودش تو چشم خودمون میره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *