منهای فوتبال

شکایت میرسلیم از مجری مناظره تلویزیونی؛ رسما بازجویی بود

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ منابع خبری در توییتر از تنظیم شکواییه آقای میر سلیم از مجری مناظره تلویزیونی با نام تهران ۲۰، آقای رشیدی کوچی خبر داد.

این گزارش تند دفتر میرسلیم به صدا و سیما شامل ۲۰ بند بود که در بند ۱۸ آن این گونه بیان شده است:

آقای رشیدی موضوع بسیار موهنانه و کودکانه «پاره شدن سپر پلاستیکی و بلکه گلگیر خودروی پژوپارسِ یکی از دوستشان را ( بر اثر زیاد بودن صدای باند و بلندگوی آن)» در دقیقة ۴۶/۵۰ مطرح می‌کنند و مجری محترم نیز (دقیقه ۴۶/۵۸) در ادامه سخن وی چنین میافزایند: « اشکال از باند بوده دیگه، اشکال از ماشین نبود.»

آیا از این دلیل محکمتر می تواند اقامه کرد که مجری محترم با آقای رشیدی از پیش زدوبند کرده بودند تا توهین‌های نهان و آشکار خود را نثار جناب آقای میرسلیم و به طریق اولی متخصّصان عزیزمان کنند و شاید هم قصدی جز جمع کردن رأی برای جناب کوچی در دور آیندۀ مجلس شورای اسلامی در کار نبوده باشد!!

ولی به چه بهایی؟ توهین و اهانت به یک استاد مکانیک دانشگاهی تراز اول با بیش از ۴۰ سال سابقۀ تدریس و پژوهش های درخشان و اثرگذار در صنعت خودروی کشور؟!

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

خبر شکایت میرسلیم از مجری تهران ٢٠

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۴ دیدگاه ها

  1. همون موقع ای که فرمودند لندکروز و دویست شیش فرقی باهم ندارند معلوم بود که وقتی این آقا خودش رو متخصص در امور خودرو میدونه با سوابق درخشان!!!!!! چه لگن هایی که ساختند و مردم رو به کشتن دادند هنوزم زبونشون درازه تو هر کشور دیگه ای بودین شما رو به عنوان جنایتکار معرفی میکردن میرسلیم جان نه هزارتا پسوند و پیشوند بچسبونن قبل از اسم مبارکتان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *