منهای فوتبال

فیلم| سرو اختاپوس (هشت پا) در رستوران های لاکچری تهران

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از سرو اختاپوس (هشت پا) در رستوران های لاکچری تهران بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که با واکنش های منفی کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده، در برخی رستوران های لوکس شهر تهران هشت پا سرو می شود.

گفتنی است، بر اساس فتاوای مراجع عظام تقلید، خوردن گوشت هشت پا حرام است.

فیلم سرو اختاپوس (هشت پا) در رستوران های لاکچری تهران که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم سرو هشت پا در رستوران های تهران

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۹ دیدگاه ها

  1. اصلا چرا از یک دید دیگه نگاه نمی کنید؟ خوب الان ما کلی توریست از کشورهای مختلف داریم .خوب شاید این رستوران ها برای خارجی ها از این غذا ها درست می کنند .از این نظر که نگاه می کنیم خیلی هم خوبه،مثل این می مونه که به یک کشور اروپایی سفر کنیم و سر در یک رستوران نوشته باشند غذای حلال ،فکر کنید چقدر خوشحال می شویم؟ آخه این چینی های چشم بادمی که تو ایران هستند چی کار کنند؟تو ایران نه می تونند سگ بخورند ،نه گربه و موش و…حالا هشت پا رو به خاطر شون تحمل کنید .

    1. هر توریستی بسیار مشتاق هست برای چشیدن غذا ها و چاشنی های کشور مقصد پس مشکلی برای توریست هامون بدون هشت پا و… به وجود نمیاد. مشکل مسلمانان این هست که اون ها هم در سفر غذا های همان کشور را میخواند اما داخل اکثر غذا هاشون یا گوشت حرام هست و یا الکل برای مزه غذا در نتیجه اگر همین غذا جدید را به صورت حلال بپزند خوشایند هست و طبق گفته شما واقعا خوشحال میشیم.
      از سمتی هشت پا موجودی به شدت باهوش هست و همین الان خارجی ها هم برای کشتن اینها جنجال ها دارند و در حال نقد کردن هستند. امیدوارم مقاله هاش را مطالعه کنید.

  2. اه اه، حالم بهم خورد، دیدنش هم چندش اوره …. چرا یک عده باید مقلد بی قید وشرط غربیها باشند و هر اشغالی را آنها قی کردند بخورند؟؟؟؟؟

    1. مگه فقط غرب می خوره آخه؟ شرق هم می خورند یه جورایی فقط ایران و جمهوری اسلامی و افغانستان نمی خورند 😂😂😂 ظاهرش برای منم چندش آوره چون عادت نداریم ، مگه تو از کله پاچه بدِت میاد؟برات چندشه؟ یعنی عادت نداریم یکی از فامیل های من خورده میگه طعم ماهی میده اما شدید تر و ژله ای است زیر زبان بعد از پخت حتی و حلقه حلقه😂 اگه این چندش است پس کله پاچه هم چندشه یهو کله با دندون و زبون و چشم و پا! این اختاپوس از اون کله پاچه تمیز تره به نظرم ولی حالا نمیگم کله پاچه بد است منظورم ظاهر شونه 😂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *