فوتبال ایران

پشت پرده حذف کریم باقری از پرسپولیس

به گزارش دیلی فوتبال؛ درحالیکه یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس اعلام کرده بود برای فصل جدید همه دستیارانش را می خواهد اما در شایعاتی عجیب در فضای مجازی این طور اعلام کرده اند که او باقری را نخواسته است.

البته اظهارات صریح درویش در مورد جدایی باقری و اینکه حسینی جای او را می گیرد هم مزید بر علت شد تا این تصور اشتباه دامن زده شود و برخی گمان کنند که غیبت باقری در فصل جدید با نظر گل محمدی است.

از سوی دیگر مباحثی مطرح شد که باقری مشکل مجور برای فصل جدید دارد اما هیچ وقت درویش در موردش صحبت نکرد و حتی در ادامه صحبت هایش گفت از او جای دیگری استفاده می شود که این سئوال را هم به وجود آورد که چرا برای حل مشکل او که گفته می شود حاد نیست اقدامی نکرده است و چطور اگر او مشکل دارد باشگاه می تواند از این مربی در جای دیگری استفاده کند؟

اما مهمترین موضوع در مورد باقری اظهار نظری است که  عابدینی مطرح کرده و گفته دستور عدم حضور باقری ار ونکوور صادر شده است.

رمزگشایی از صحبت های عابدینی کار سختی نیست. همه چیز به همان هوادار متمول دبی نشین برمی گردد که در سالهای گذشته هر گاه باشگاه در جذب بازیکنی به مشکل خورده او دست به جیب شده و به کمک پرسپولیس آمده است و این طور که پیگیری ها نشان می دهد این شخص برای فصل جدید این خواسته را داشته که باقری نباشد و ظاهرا درویش هم نتوانسته روی او را زمین بزند.

حتی ردپای این هوادار متمول را می توان در ماجرای بیرانوند هم جستجو کرد. همان جایی که به طرز عجیبی بحث حضور امیر عابدزاده به جای بیرانوند مطرح شده بود و امیدواری های احمدرضا عابدزاده برای حضور پسرش در جمع سرخپوشان در همین ماجرا باید جستجو کرد.

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *