نقل و انتقالات

حامی اغتشاشگران در استقلال ماندنی شد

به گزارش دیلی فوتبال؛ جلسه ای بین عارف غلامی و جواد نکونام برگزار و سرمربی استقلال خواستار تمدید قرارداد با این مدافع شد.

تصمیم کادر فنی استقلال مبنی بر تمدید قرارداد بیش از ۱۰ میلیاردی عارف غلامی در حالی اتخاذ می شود که با این بودجه می توان دو مدافع جوان و آینده دار به خدمت گرفت.

عارف غلامی در ایام اغتشاشات پاییز ۱۴۰۱ بارها با انتشار مطالبی بدون سند از آشوبگران حمایت کرده بود.

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۸ دیدگاه ها

  1. کاش یه جایزه‌ای کاپ اخلاقی چیزی هم می‌دادید تا به خوبی دیده بشه یه مشت اسکول دارن وزارت ورزش رو می‌گردونند

  2. آزادی بیان باید وجود داشته باشد؛شاید دیدگاه های عارف غلامی درست باشد. لزومی نداره که حکومتی تمامیت خواه باشد. اگر بیشتر مردم از حکومت ناراضی باشند بایستی یک انتخابات برگزار شود و مردم به حکومت مورد نظرشان رای بدهند.این گونه دیگر هیچ نیازی به انقلاب و جنگ داخلی نیست چون اکثریت مردم آن حکومت را می خوان.

  3. این کشور متعلق به نظام نیست که منت میزاری رو مردم ، این نظام و هر چی در این کشور حق مردمه ایرانه ، نه ارث بابات که بهت فشار اومده . جوری میگی ده میلیارد یکی ندونه تا اخر عمر دیگه ثروتمنده ، بابا همین نظامتون کاری کرده با ده میلیارد نهایتا بتونه یه آپارتمان نقلی بگیره پس اتفاقا همین نظام شماست که نذاشته مردم به حقشون برسن و همه زحمت ها و استعداد ها رو به باد میده ، میخواستید به مقام انسانیت برسونید مردمو ولی هم جیبشونو زدید هم دینشونو ازشون گرفتید … یا حق

    1. چقدر بدبختی که بااین خزعبلات خودتو آروم میکنی امثال عارف غلامی رو خوب میشناسم روز استوری غم انگیز میذارن شب عشق و حال و پارتی و… واقعا فکر کردی دلسوزن؟چرا نسل امثال تو منقرض نمیشه آخه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *