عکس

عکس| توهین بی شرمانه علی کریمی به مقدسات اسلامی؛ انتشار کاریکاتور موهن از حضرت ابوالفضل العباس (ع)

به گزارش دیلی فوتبال؛ عکس منتشر شده از توهین بی شرمانه علی کریمی به مقدسات اسلامی و انتشار کاریکاتور موهن از حضرت ابوالفضل العباس (ع) توسط این سلبریتی بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این تصویر که با واکنش های مفی گسترده و اعلام انزجار کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده، علی کریمی از چهره ضدایرانی مقیم آمریکا در اقدامی وقیحانه به مقدسات اسلامی توهین و کاریکاتوری موهن از حضرت ابوالفضل (ع) منتشر کرد.

عکس توهین بی شرمانه علی کریمی به مقدسات اسلامی؛ انتشار کاریکاتور موهن از حضرت ابوالفضل العباس (ع) که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

عکس| توهین بی شرمانه علی کریمی به مقدسات اسلامی؛ انتشار کاریکاتور موهن از حضرت ابوالفضل العباس (ع)

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

عکس اهانت علی کریمی به حضرت ابوالفضل (ع)

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۲۲ دیدگاه ها

  1. نقل‌است‌که‌در‌روز‌عاشورا‌امام‌دستور‌دادند‌قسمتی
    از‌اطراف‌خیمه‌گاه‌را‌آتش‌روشن‌کنند‌تا‌مبادا‌دشمن
    از‌آن‌طرف‌حمله‌کند‌یکی‌از‌کوفیان‌از‌سپاه‌عمر‌سعد
    خارج‌شد‌ومقابل‌ابی‌عبدالله‌ایستاد‌وگفت:آتش
    می‌افروزی‌خداوند‌در‌قیامت‌تورا‌درآتش‌بسوزاند
    می‌گویند‌امام‌دست‌به‌سوی‌آسمان‌بلند‌کرد‌واز‌
    خداوند‌خواست‌که‌آن‌مرد‌هتاک‌را‌هلاک‌کند
    گفته‌اند‌اسب‌آن‌کوفی‌رمید‌وپایش‌در‌چاله‌ای‌افتاد
    وآن‌مرد‌پایش‌در‌رکاب‌گیر‌کرد‌آنقدر‌اورا‌کشید‌تا
    درون‌آتش‌افتاد‌وهلاک‌شد‌.
    آخر‌وعاقبت‌هتاکان‌به‌اهل‌بیت‌اینگونه‌است

  2. وا چرا سانسور می کنید لااقل اصلا پخش نکنید این دیگه چه مدلشه😂😂😂 مثل طالبان می مونید قبول دارم کار بدی کرد ولی این دیگه سانسور نمی خواست ، جداََ من چرا نمی توانم الفبای تفکرات شما را درمورد سانسور بفهمم اصلا به نظر تان سانسور چیست شاید درک درستی ازش ندارید که هی سانسور می کنید 😂 اصلا می توانستید کلمه کاریکاتور را نیز با سانسور بنویسید که مردم غیر مستقيم متوجه شوند اما سنین پایین تر متوجه این تصویر ضد دینی نشوند و به اسلام ستیز ها ملحق نشوند ، جداََ آیا الفبای تفکرات تان این شکلی است؟ 😂 نه شاید فکر کردید خدا ناراحت میشه تصویر را در سایت بگذارید برای همین با سانسور گذاشتید🤪 افراد را نیز سانسور کنید مثلا برای زنان برقع بزنید برای مردان بی ریش نیز با فتوشاپ ریش دو متری بذارید قابل انتشار باشد یا اصلا همه جای بدن افراد را سانسور کنید فقط تصاویر پاهای شان را پخش کنید زیرش نام فرد را بنوسید کافی است پایَش نیاز را تکمیل می کند😂

  3. متاسفم برات علی کریمی فقط همین، جای این کارا بدهی خواهرتوصاف کن دختر۵ساله ش گناه داره توباعث ۱سال ونیمه مامانش یعنی خواهرت افتاده زندان، فیروز نادری هم خدا و بهشت و جهنم روانکارمیکرد میکرد میگفت اعتقادی نداره در صحت و سلامت کامل یهو سرش گیج رفت سرش خورد به دیوار چندهفته فلج شد و بعدش مُرد فکر نکن چون پولداری مرگ نمیاد سراغت

  4. خاک عالم برسرت هی الکی میخوای خودتو مطرح کنی برو به جهنم .ما مردم مسلمان شیعه ایران هیچ چیزو با عشق به اهل بیت علیهم السلام عوض نمی کنیم .

  5. این حیوون نجس مثل اینکه حالیش نیست با کیا طرفه‌ گفتم باشم خشم حصرت عباس علیه السلام خشم خداوند متعال است پس بر تو حیوون نجس نحص نفرین که کاری میکنی از حد پای خودت بالاتر میری مرگ بر تو خدانشناس آشغال انشالله که سرنوشتت بشه عذاب الهی

    1. خانم محترم، درسته کار منزجر کننده ای کرده، ولی توهین به پدر و مادرش از لحاظ دینی و اخلاقی رفتار خوبی نیست. چه بسا رفتار والدین متناقض با فرزند هم باشد.

  6. دیلی بی شعور منافق یه کم خجالت بکش چرا هر چیزی رو منتشر میکنی؟ حالا یه رذل بی پدر و مادر چنین غلطی کرده درسته که تو منتشر کنی؟

  7. این فرد بی اخلاق و بی شخصیت خودش هم تصور اینکه اینقدر اقداماتش جدی و مهم گرفته بشه نداره! تعجب میکنم چرا اینو جدی میگیرید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *