منهای فوتبال

مخالفت دوباره علم الهدی با کنسرت و عیاشی در مشهد مقدس

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ نقل قول منتشره از سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد مقدس درباره مخالفت او با برگزاری کنسرت و عیاشی در این شهر به یکی از پربحث ترین موضوعات در شبکه های اجتماعی از جمله توییتر تبدیل شد.

علم الهدی دوباره موضع خود را در این مورد تکرار کرده است و آن مخالفت با برگزاری کنسرت در مشهد است.

امام جمعه مشهد گفته، «اگر ممانعت کنسرت نبود، اینجا تبدیل می‌شد به بازار کنسرت کشور. یعنی همه کنسرت‌ها می‌آمد اینجا. آن‌وقت زائر خارجی می‌آید اینجا تا کنسرت ما را گوش بدهد. حالا نه‌تنها کنسرت، مسائل دیگر هم داریم که کنسرت در برابر آن چیزی نیست.

کسی که مشهد می‌آید برای زیارت باید بیاید. اگر برای عیاشی می‌خواهد بیاید، جا برای عیاشی فراوان است اما در اینجا فرهنگ امام هشتم باید حفظ شود. اینجا جزیره کیش نیست که وسطش یک گنبد طلا باشد.

آقای علم‌الهدی در مورد موسیقی جمعی هم نظر مخالفی دارد. او گفته، «کنسرت موسیقی، فقط موسیقی نیست. الان کنسرت در کشور ما مبدل شده است به موسیقی جمعی. موسیقی جمعی حواشی منکر دارد که ربطی به خود آن نوا ندارد.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

صحبت های علم الهدی درباره کنسرت در مشهد

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۱۴ دیدگاه ها

  1. در اینکه
    کنسرت رو ، اسمش و بذاری عیاشی !!!
    کاملا اشتباه است !! و ۹۰٪ مردم با شما مخالف هستند !!
    اینکه ، اعراب حاشیه خلیج فارس و عراق و بحرین و یمن و …
    در مشهد صیغه خونه راه انداختند و …. اظهر من الشمس هست و بر همگان آشکار است !!
    اینکه فقر باعث تن فروشی دختران و خانم ها شده ، شکی نیست !!!
    مطمئن باشید ، همین نوع مدیریت ، شما رو از بین خواهد برد !!
    حالا ۵ سال دیگه یا ۱۰ سال دیگه !!
    می خواهید تا اون روز ، فحش بدید و تحدید کنید!!

    1. آفرین گل گفتی!
      من هم می گم حتماً چند سال دیگه این علم الهدی عروسی و مهمونی رو به احترام امام رضا ممنوع می کنه‌. خب مردم نباید شاد باشند؟

  2. من چون امام رضا علیه السلام خیلی برام عزیزه موافق ممنوعیت برگزاری کنسرت در مشهد هستم البته به شرطی که فساد و فحشا های دیگه هم دور و بر این مکان مقدس انجام نشه که متاسفانه الان داره انجام میشود
    ولی میشود با یک تدبیر مثلاً برگزاری کنسرت حلال در اطراف مشهد مثل شهر طرقبه یا شاندیز گره کار رو باز کرد چون این دو شهر جداگانه هستند و ربطی به مشهد ندارند فقط نزدیک مشهدند

    1. آقا حیدر فاشیست متعصب! امام رضا برای همه که تقدس و ارزشی ندارد‌ که انقدر برات مقدسه! خب کنسرت رو که نمی خوان تو حرم برگذار کنند! حتما چند سال دیگه به احترام امام رضا می خوای عروسی و جشن گرفتن رو ممنوع کنی! خب مردم مشهد حق شادی ندارند؟!

  3. لعنت بر علم الهدی خرافاتی و منحرف و اسکل!!! خب یه مشهدی نباید بره شادی کنه؟ تو برو تا جایی که دلت می خواد ضریح امام رضا رو بغل کن! ما هم هیچ کاری باهات نداریم. حتما تو چند سال دیگر میگی به احترام امام رضا هیچکس حق ندارد عروسی و مهمونی بر گذار کنه و یا تو ماشینش آهنگ پخش کنه!!! شاید یه عده امام رضا براشون نه اهمیتی داشته باشه و نه تقدسی!!! خاک تو سرت واقعاً!!! با اون داماد شش کلاسه ات!!!!

  4. وقتی گفتی من سر سنگ قبر زنم اسمش رو گفتم ننویسن بنویسن حاج خانم من مُریدِت شدم تف به صورت اون کسی که تو رو دوست نداشته باشه

      1. به خدا سگ علم الهدی شرف داره به پسر های امروزی که ناموسشون سر برهنه در خیابون می چرخه، به خدا سگ علم الهدی شرف داره به کسانی که چشم به ناموس مردم دارند زنشون رو به خاطره یک فاحشه ترک میکنن ، سگ علم الهدی شرف داره به لواط کارها، خلاصه سگ علم الهدی به خیلی ها شرف داره.

  5. دهن تان را ببندید خفه شید صیغه خانه های مشهد را پلمب کنید به جای اینکه ساختمان دیجی کالا را پلمب کنید و به پیدا بودن موهای خانم ها گیر بدید ولنگار های مذهبی…صیغه خانه های مشهد که بغل حرم امام رضا هستند عیاشی نیست منحرف های شپشو و مذهبی موافقش هستند ولی کنسرت در مشهد ایراد دارد و عیاشی است، منم اصغر صغری، منم اکبر کبری … طبل بزن آقا طبل بیشتر پول بیشتر.. منم اصغر صغری با شوق عاشورایی…😂 خانم چرا موهای شما پیداست ، پیدا بودن مو ایراد دارد اما صیغه بودن ایراد ندارد ، ولنگاری و ف*شا در شهر مذهبی مشهد !!!!!……

    1. ناشناس بی پدر و مادر که به عاشورا و مقدسات توهین میکنی، برو از بابات بپرس با چه لقمه ای بزرگت کرده که حروم لقمه شدی؟ از مادرت سوال کن چه شیر نجسی بهت داده وقتی طوله بودی؟ از چه نطفه ای به دنیا اومدی که حرامزاده شدی؟ لعنت به پستان مادرت

    2. ناشناس حرومی دهان نجست رو ببند که بوی گند تعفنش کل سایت رو برداشته…تو که به مقدسات و عاشورا اهانت میکنی خودت یه حرامزاده بیش نیستی بی پدر و مادر، فقط شیرناپاک خورده هایی مثل تو که با لقمه حروم و نطفه حروم تبدیل به یه اوباش هرزه شدن میتونن به مقدسات توهین کنن (حلال زاده رهش ز حرامزاده جداست)

    1. احمق از دین چیزی نمی دونی نظر نده .. تو هم بجای اینکه در رقصیدن و بیا بزنیم …..و ….‌ یار گرفتی می رفتی علمِ حقوق فقه فلسفه قرآن اخلاق دین احادیث پیامبران و امامان را تحصیل میکردی و گوش به دستورات خدا میدادی مقامت بالاتر از علم الهدی بود ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *