عکسفوتبال ایران

عکس| مقایسه امیری و ترابی با رونالدو و بنزما توسط لیدر پرسپولیس

به گزارش دیلی فوتبال؛ عباس اسماعیل بیگی لیدر هواداران تیم پرسپولیس با انتشار پستی در توییتر وحید امیری و مهدی ترابی را با کریستیانو رونالدو و کریم بنزما مقایسه کرد.

در این توییت که عباس اسماعیل بیگی در فضای مجازی به اشتراک گذاشته، لیدر باشگاه پرسپولیس به عنوان یکی از تیم های نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا نوشته است: اگه اونا رونالدو و بنزما دارن ما هم بیرانوند و امیری و ترابی رو داریم.

عکس مقایسه وحید امیری و مهدی ترابی با رونالدو و بنزما توسط لیدر پرسپولیس که در توییتر منتشر شده است را تماشا کنید.

عکس| مقایسه امیری و ترابی با رونالدو و بنزما توسط لیدر پرسپولیس

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

عکس کری خوانی لیدر پرسپولیس برای رونالدو و بنزما

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۱۱ دیدگاه ها

  1. هر بازیکنی بر اساس بودجه این سرزمین که مطمعناً بسیار از مبلغ های جهانی کمتر هست به تیم و باشگاه متعهد باشه و اگرهم مربی و بازیکن ناراحتن بهتره برَن انقدر جوان پا به توپ حرفه ای و نیازمند یک دهم این مبلغ ها حاضر به بازی هستند .. اصلاً هم نیازی به بُرد آنچنانی نیست . بازی جوانمردانه به دور از شهرت و خودنمایی و غرب زدگی و بی عدالتی دستمزدها !!!

    1. بازیکنان ما در دین ادعای قدمت و مسلمانی اجدادشون رو دارن در حالیکه بنزمای تازه مسلمان به نسبت بازیکنان ما به احکام دینش بیشتر پایبند و متعهد هست در بازی هم که نیازی به توضیح نیست

  2. این لیدر که وظیفه داره تبلیغات و رجَز خوانی کنه بجا ! ولی این همه پول بیت المال برای چه در فوتبالی که تمام بازیکنانش را جمع کنید برای مثال ما ۳۰ تیم داشته باشیم ۳۳۰ بازیکن دارند که این ۳۳۰ نفر در آمد سالیانه شان از ۸ میلیارد تا ۲۰ میلیارد باشد !!🤔 یعنی ما ۳۳۰ نفر از جمعیت ملیونی ایران داریم که در ابتدای ورود هیچ هستند ولی در میانه ی فوتبالی بودنشان ویلا برج ماشین میلیاردی و پول های هنگفت که هم در مجازی به خودنمایی بپردازند و هم برای شغل دوم خود در بازنشستگی یا تابعیت در خارج تا بتوانند میلیونها نوجوان و جوان مسلمان ایرانی را با زندگی های غرب زده و ولنگاری زن هایشان تمام زحمت خانواده های مسلمان هموطن را برای تربیت اسلامی و سالم فرزندانشان نابود کنند

    1. چقدر از بیت المال را در فوتبال حتی دیگر ورزش‌ها برای افرادی می دهند که آگاهانه یا ناآگاهانه با بیت المال حکومت اسلامی
      قدرت می‌گیرند و بجای قدر دان بودن الگویی میشوند برای رواج زندگي غربی و ولنگاری جوان‌ها و مردم !! اینا از دشمن خارجی هم خطرناک‌تر هستن هم بیت المال را برای قدرتشان نابود می‌کنند هم با قدرت گرفتن از حکومت اسلام در مقابل همان حکومت اسلام قرار می‌گیرند و می خواهند حکومت اسلام را نابود کنند تا ایران را سرزمین بی دین ها و کافرها کنند

      1. این مافیای فوتبال در بازیگران ایران هم به همین شکل در حال انجامه و هیچ وزیری، نماینده مجلس و قوه ی قضائیه و کارشناسان زُبده گویا چنین اتفاقاتی را نمیفهمن !!!!

        1. اصلاً در فوتبال جام جهانی چند کشور وجود دارن ؟ بجز چند کشور در آمریکا و چند کشور در اروپا و چند کشور در آسیا و آفریقا که در نهایت ۳ تیم اول به عنوان تیم برتر شناخته میشن !! همون ۳ تیم برنده فوتبال مثل برزیل اسپانیا فرانسه ….هیچ مشکلات اجتماعی و اقتصادی و اخلاقی ندارن ؟؟ یا کشورهایی که اصلاً در جام جهانی فوتبال نیستند همه نابود شدن؟؟ به نظر نباید هر راهی که کشورها در آن راه اشتباه را میرن تکرار کرد !! بازیکن برای بازی میتونه با درآمد سالیانه ی قابل قبول فوتبال بازی کنه نه که چون کشوری ۳۰ میلیارد پول میده ایران هم باید همون مقدار بده !!!

          1. اصلا ما نیازی به فوتبال در حد جهانی نداریم . همین که در فوتبال اسم و نامی داریم کافیه .. نیازی نیست انقده پول بیت المال برای بازیکن و مربی هدَر بره .. ما که در والیبال جز برترین های جهان هستیم ما که در کشتی یا وزنه برداری جز‌بهترین ها هستیم قرار نیست به بازیکن پول های میلیاردی بدیم چون جامعه‌ی غرب یا شرق چنین کاری می‌کنن !! فوتبال هم همین طور !!

          2. این پول های باد آورده که به اینا
            میدید نصفشو برای همین جوون‌ها در شهرهای مختلف زمین بازی بسازید . جوانها فوتبال رو از تلویزیون میبین . برای سرگرمی و شادابی شون زمین بازی فراهم کنید تا پول میلیاردی برا چند بازیکن !!

          3. دو تا کشور پرجمعیت دنیا چین و هند و چند تا دیگه مثل مالزی اندونزی …. که حدود نیمی از مردم دنیا رو شامل میشن و از نظر وسعت هم جز پهناورترین کشورا هستن بهونه ندارن که چون مثلاً میلیارد نفر جوان مون با فوتبال سرگرم بشن انقدر برای فوتبال با توجه به جمعیت شون پول هدر بدَن !!! اون هم برا چند مربی و بازیکن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *