فوتبال ایران

افشاگری عادل فردوسی پور از تعطیلی برنامه ۹۰

به گزارش دیلی فوتبال؛ عادل فردوسی پور مجری سابق تلویزیون ایران دست به افشاگری از جزئیات تعطیلی برنامه ۹۰ شبکه سه سیما زد.

فردوسی پور گفت: شنبه ۲۵ اسفند سال ۹۷ بود که از مدرک دکترای خود دفاع کردم؛ خوشحال از این موضوع و مهم‌تر از آن شادی هفته گذشته‌اش، یعنی سه‌شنبه‌ای که در جشنواره برنامه‌های سیما هم مردم «نود» را به‌عنوان بهترین برنامه انتخاب کردند و هم هیئت داوران یعنی مدیران رده‌بالای سازمان برنامه ۹۰ را از بین تمام برنامه‌های نمایشی و غیرنمایشی و… به‌عنوان بهترین معرفی کردند.

وی افزود: ابتدای این هفته بود که با من تماس گرفتند که به شبکه سه بیا. روز یکشنبه، در جلسه‌ای با حضور مدیران شبکه که باز هم به تعریف و تمجید از برنامه ۹۰ گذشت، در نهایت تاکید کردند که فردا شب برنامه‌ای در کار نیست!

عادل فردوسی پور ادامه داد: با این‌که غافلگیر و بسیار ناراحت شده بودم درخواست کردم که حداقل بگذارید به عنوان برنامه پایانی از مردم خداحافظی و تشکر کنم، اما با این درخواست هم مخالفت شد. پس از آن جلسه به مهران مدیری زنگ زدم و گفتم این‌طور شده؛ در نتیجه نه گفت‌وگوی زنده با مهران مدیری، و نه دیگر این برنامه هرگز پخش نشد.

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *