فوتبال ایران

روزبه در قلب دفاعی می‌ماند

به گزارش دیلی فوتبال؛ عملکرد خوب روزبه چشمی در خط دفاعی سبب شده تا جواد نکونام مقابل سپاهان هم تصمیم به استفاده ازاو در عقب زمین بگیرد.

روزبه چشمی هافبک تدافعی استقلال کاپیتان دوم این تیم محسوب می شود، در بازی اول به دلیل محرومیت غایب بود اما سورپرایز ویژه درباره او حضورش در خط دفاعی مقابل ملوان بود.

چشمی در بازی با ملوان با توجه به مصدومیت و غیبت آرمین سهرابیان به خط دفاعی رفت و در کنار محمدحسین مرادمند به عنوان مدافع وسط بازی کرد. عملکرد خوب خط دفاعی استقلال مقابل ملوان سبب شده تا نکونام همچنان تصمیم به استفاده از روزبه در خط دفاعی بگیرد.

اگرچه استقلالی ها در خط دفاعی ایمان سلیمی را نیز در اختیار دارند، اما انتخاب نکونام برای پر کردن جای خالی سهرابیان فعلا روزبه چشمی است.

چشمی که در زمان حضور در کارلوس کی روش در تیم ملی ایران به یک مدافع وسط بدل شده بود، در دوران سرمربیگری فرهاد مجیدی نیز در این پست بازی کرد اما پارسال با نظر ساپینتو یک هافبک تدافعی مقتدر نشان داد. با این حال نکونام فعلا از روزبه در قلب دفاعی بازی گرفته و باید دید این روند تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.

استقلال این هفته بازی سختی با سپاهان در پیش دارد؛ بی شک تجربه روزبه چشمی می تواند به استقلال در این بازی حساس کمک کند و حضور او در خط دفاعی نیز اتفاق ویژه ای برای تیم نکونام محسوب می شود.

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *