عکس

عکس| احمد ایراندوست بادیگارد رونالدو و نیمار در ایران

به گزارش دیلی فوتبال؛ احمد ایراندوست بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار عکس نوشته ای در اینستاگرام مدعی شد بادیگارد رونالدو و نیمار در ایران خواهد بود.

در این استوری اینستاگرامی که احمد ایراندوست در فضای مجازی به اشتراک گذاشته، این بازیگر ایرانی مدعی شده شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، حاکم امارات از او خواسته تا حفاظت از کریستیانو رونالدو و نیمار را برعهده بگیرد.

احمد ایراندوست در مصاحبه ای که اخیرا منتشر شده گفت: «به مدت ۷ سال محافظ اول شیخ محمد بن راشد آل مکتوم حاکم امارات بوده ام. در آن زمان ارتباط خوبی با سعودی ها داشتیم. سرتیم شخصیت‌های عربستان در تماسی با توجه به تخصص بنده درخواست کرد تا حفاظت از رونالدو و نیمار در زمان حضور آنها در ایران را بر عهده بگیرم.»

وی افزود: عربستان طی چند روز آینده نامه این درخواست را به فدراسیون فوتبال ایران ارسال خواهد کرد.

ایراندوست، رقم پیشنهادی تیم های عربستانی برای حفاظت از این دو بازیکن طی دو روز اقامت در ایران را هرکدام ۵ میلیارد تومان عنوان کرد!

احمد ایراندووست پیش تر مدعی شده بود که محافظ شخصی افرادی سرشناس همچون جنیفر لوپز، نیکلاس کیج، ماریا کری و ویتنی هوستون بوده‌ است.

عکس احمد ایراندوست بادیگارد کریستیانو رونالدو و نیمار در ایران که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

عکس| احمد ایراندوست بادیگارد رونالدو و نیمار در ایران

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

عکس ادعای احمد ایراندوست درباره حفاظت از رونالدو و نیمار در ایران

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *