منهای فوتبال

آرایش برای دختران دانش آموز ممنوع شد!

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ منابع خبری در توییتر از ممنوع شدن آرایش برای دختران دانش آموز در مدارس امارات خبر دادند.

مدارس امارات آغاز سال تحصیلی جدید ۲۰۲۴-۲۰۲۳ را با تهیه فهرستی از ممنوعیت هایی که دانش آموزان در ساعات آموزشی و در طول سال تحصیلی از انجام آنها منع می شوند آغاز کردند.

مسئولین مدرسه های خصوصی و دولتی به دانش آموزان و خانواده هایشان نسبت به این ممنوعیت ها هشدار دادند.

مدارس فهرستی از ممنوعیت ها را برای خانواده های دانش آموزان ارسال کردند که در آن ممنوعیت تاخیر در هنگام سرود ملی، ممنوعیت استفاده از انگشتر، زنجیر، دستبند و سوراخ کردن ابرو، بینی و دهان ممنوعیت آرایش برای دانش آموزان دختر، ممنوعیت استفاده از تلفن همراه و برنامه های رسانه های اجتماعی، ممنوعیت آوردن نوشابه های انرژی‌زا و ممنوعیت آدامس جویدن به چشم می خورد.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

ممنوعیت آرایش در مدارس دخترانه امارات

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۴ دیدگاه ها

  1. الان ما درواقع شاهنشاهی و دیکتاتوری داریم ، قشنگ عده ای که قدرت زیادی دارند با جولان دادن مملکت را به نابودی کشاندند و امثال خودشان را دوباره سر کار می گذارند و اگر فردی مثل آنها نباشد فورا برکنار می شود ، چیزی مثل اخراج اساتید ولی در مورد این جیره خور های مسئول سیاسی تر است ، اسلام فقط براشون مهمِه تا مملکت و مردم ، ۹۵ درصد به اسلام فکر می کنند ۵ درصد به مردم، اسلام دین خوبی است منتها مسئولان افراطی اسلامی و در عین حال بی خاصیتی داریم لااقل اگر بی خاصیت نباشند لیاقت پست کنونی خود را ندارند و فقط چون خودی هستند راشون دادید! 😂😂😂 نمونه از برتری دادن دین به مردم! دادن پست های مهم به خودی های بی کفایت ولی با شما در دین هم عقیده اند، حالا فهمیدید چگونه افراطی گری به مملکت و مردم آسیب میزنه؟ همین طور که توضیح دادم و حتی خیلی بدتر و بیشتر و گسترده تر پس باید این افراطی گری و دیکتاتوری را از بین بُرد

    1. الان تو چرا گر گرفتی ؟ اصلن موصوع درباره ممنوعیت ها تو امارات بود
      بعدم خیلی ناراحتی انقلاببیا جای کسیو تنگ نکردن نمونش شریف زارچی که اگه ی سرچ کنی میبینی به دلایل انظباطی و تمدید نکردن قرارداد خودش بیرونش کردن ولی اخراجش نکردن همین الانم اگه بخواد میتونه تو دانشگاه تدریس کنه امیر حسین ثابتی هم که اصلن درس انقلاب اسلامی میده دبطی به فیزیک زارچی نداره که بخواد جاشو بگیره .
      یکی از شانس هایی که جمهوری اسلامی اورده امثال شماهاست که نمی دونید حتی از دروغ چجوری دروغ بسازید که به چشم بیاد !

  2. کار درستی کردن ؛الان مصرف سیگار و قلیون در دختران و پسران نوجوان بصورت صعودی است. نوجوان باید اول از همه از بدن خودش راضی باشه و افراد جامعه بخاطر چهره و ظاهر نوجوان مورد قضاوت قرار ندهند و فضای مجازی بصورت کنترل شده در اختیار نوجوان قرار بگیره ؛نوجوان باید با واقعیات و قوانین رو به رو بشه تا توهم آنارشیست بودن رو نداشته باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *