منهای فوتبال

فیلم| دافی دادگاهی شد

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از دادگاهی شدن شرکت دافی در پی انتشار آهنگ تبلیغاتی هنجارشکن بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو از گزارش صدا و سیما که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، وزارت ارشاد می گوید پرونده شرکت دافی که با یک آهنگ مبتذل محصولات خود را تبلیغ کرده بود به قوه قضاییه ارجاع شده است.

فیلم دافی دادگاهی شد که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم دادگاهی شدن شرکت دافی

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۵ دیدگاه ها

  1. من این آهنگ رو شنیدم و خیلی هم آهنگ نویی بود. اصلا لغات مبتذل نداشت. نه مثل آهنگ های تتلو محتوای جنسی و یا تحقیر جنسی داشت و نه مثل گنگستر آمل محتوای عرق خوری داشتش. مثل اینکه برخی از مسئولین این مملکت مرض دارند که به خاطر جدید بودن و شاد آور بودن این آهنگ دست به مجازاتش می زنند. الان هم گوش دادن به آهنگ کی پاپ در کره شمالی مجازات مرگ به همراه دارد. مثل اینکه برخی از این اصولگرایان زیاد از حد محافظه کار هستند.

  2. همین الان دانلود کردم دارم گوش میدم ، تو این کشور اسلامی چطوری از دست داعشی ها دَر رفت این آهنگ پخش شده ننم 😎 به زور مردم مسلمون نمیشن حالا شما زور بزنید 🤣 مثل بالون می مونه اگر از سمتی سوراخ شود و روی آن را بگیرید تا باد خالی نکند دوباره از سمت دیگری سوراخ می شود در نتیجه بالون کهنه بلاخره سوراخ میشود و سقوط می کند😂 یعنی عقاید کهنه نیز از جامعه میرن😂 مثلا بیاید واس دیجی کالا پرونده درست کنید فرداش شرکت دافی مسئله می شود پس فردا جای دیگری برای تان موضوع درست می شود به هر حال بالون سوراخ و کهنه سقوط آزادش در راه است مثل عقاید کهنه ، دیجی کالا را می خواهید تبدیل کنید به دیجی ولایت😂😂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *