منهای فوتبال

فیلم| حاضری با دوست دخترت ازدواج کنی؟

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از مصاحبه تعدادی از جوانان درباره ازدواج با دوست دختر بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که با واکنش های متفاوت کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده، برخلاف تصورات عده ای که روابط خارج از عرف را موثر در ازدواج جوانان می دانند، تقریبا هیچ یک از پسران جوان حاضر به ازدواج با دوست دخترشان نیستند.

فیلم حاضری با دوست دخترت ازدواج کنی؟ که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم مصاحبه جوانان درباره ازدواج با دوست دختر

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۱۰ دیدگاه ها

  1. پیامبر اکرم فزمود. نکاح سنت من است و هر کس به آن رغبتی نشان دهد از من است.
    اون دختری که با پسری رابطه داره و تا روابط جنسی پیش رفته نباید منتظر ازدواج باشه و اون پسری که دوستش هست دیگه نمیتونه به دختری اعتماد کند، این وسط هم گناه بزرگی بنام زنا انجام داده اند و به فرموده حضرت علی علیه السلام زنای مرد از بی غیرتی اوست.
    این قضایا ریشه در اقتصاد و دینداری مردم و سهل انگاری مدیران کشور در تسهیل ازدواج و اشتغال جوانان دارد.
    وقتی یک از دوستان صمیمی که خودش تحصیلکرده است به من سفارش کرد که دخترت را به دانشکاه نفرست چون در آن محیط خراب میشود بدنم به لرزش افتاد.

    1. آقای محمد دوست شما اشتباه می کند چون که الان مثل زمان قدیم نیست که وقتی دخترت رو در خانه محبوس کنی دیگر نتواند با کسی ارتباط برقرار کند. الان کلی دختر به دانشگاه می روند یعنی همه ی آن ها راه خطا می روند؟ اگر دوست شما خودش خطائی کرده باشد و یا خطای دیگران را دیده باشد دلیل براین نمی شود که همه خطا کنند.الان دوره و زمونه تغییر کرده و دخترت اگر دیپلمه باقی بماند و دوستان دیگرش مدارج عالی را طی کنند هرگز شما را نخواهد بخشید .اگر دخترت باهوش وبا استعداد باشد ، به خاطر بدبینی دوستت او را از تحصیل محروم نکن چون آن وقت افکارت با افکار طالبانی چه فرقی دارد؟درسته که دوستت تحصیلکرده است ولی این دلیل نمیشود که همه ی حرفهایش درست باشند.

    2. جناب محمد اگر دخترت رو درست تربیت کرده باشی نگران هیچ چیزی نباش .بعضی از خطا های فرزندانِ ما به خاطر رفتار اشتباه ماست.اگر از کودکی تا این لحظه به دخترت محبت کرده باشی و به عنوان یک پدرِخوب شما رو قبول کرده باشد هیچ وقت کاری نمی کند که باعث رنجش شما شود.همان اول دوستانه با او صحبت کن و دلایل نگرانی خودت رو بگو و به او بگو اگر مرا دوست داری از تو انتظار دارم مرا سربلند و روسفید کنی و کاری کن که به عنوان دخترم به تو مباهات کنم .به او بگو که چقدر دوستش داری و نمی خواهی قلب و احساساتش بازیچه ی کسی شود…..
      با دخترت دوست باش بگذار حس کند که پدرش حامی و پشتیبان او در زندگی است .بگذار حس کند که عاشقش هستی .

  2. قابل توجه خانمهای با سواد آگاه باشند که پسرها دوست دخترهایشان را مثل دستمال کهنه دور می اندازند پس حرمت .کرامت خودشان را حفظ کنند دختری که دوست پسر داشته اصلا به درد زندگی پاک نمی خورد

    1. ازکجا معلوم با ده تا دیگه مثل تو نبوده؟؟
      وازکجا معلوم الانم نیست؟؟
      مردایی که بله قربانگو هستن یه جای کارشون میلنگه . از من گفتن بود😀😀😀😀😃😃😃

  3. من خودم هرگز دوستِ دخترِ کسی نبودم از این روابط تجربه ندارم ولی فکر میکنم باید به آقایون حق داد که با خانم هایی که خودشون رو سَبُک میکنند ازدواج نکنند.

    1. خانم آرامش حالا که تو همین سایت چند تا دوست پسر داری که یکی دندونهات رو بهش نشون میدی و بعض ها هم که میگی میشناسن شما را، بعضی از مطالب دهنت رو آب میاندازه مثل اون پیرمرد هشتاد ساله که هنوز تفنگ قدیمیش رو داره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *