فوتبال ایرانویژه

نتیجه بازی پرسپولیس و النصر| شکست پرسپولیس ۱۰ نفره در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش دیلی فوتبال؛ تیم های پرسپولیس ایران و النصر عربستان در چارچوب بازی های هفته اول مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود یاران کریستیانو رونالدو به پایان رسید.

گل های این بازی را عبدالرحمن غریب در دقیقه ۶۲ و محمد قاسم در دقیقه ۷۲ برای النصر به ثمر رساندند.

گفتنی است، تیم پرسپولیس از دقیقه ۵۲ و با اخراج میلاد سرلک ۱۰ نفره شد.

کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی النصر که در ترکیب اصلی این تیم حضور داشت موقعیت چندانی برای گلزنی بدست نیاورد اما روی گل اول تیمش نقش موثری داشت.

نتیجه بازی پرسپولیس و النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا

با این نتیجه تیم فوتبال پرسپولیس با تجربه اولین شکست بدون امتیاز ماند و به رتبه چهارم جدول سقوط کرد.

تیم النصر عربستان هم با ۳ امتیاز در رتبه اول جدول رده بندی گروه E لیگ قهرمانان آسیا جای گرفت.

نتیجه بازی پرسپولیس و النصر| شکست پرسپولیس 10 نفره در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا

گزارش زنده دیدار پرسپولیس و النصر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا

دقیقه ۷: مهدی ترابی هافبک تیم پرسپولیس به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرد و شهاب زاهدی جایگزین او شد.

دقیقه ۱۰: پاس تماشایی آیمریک لاپورت از میانه زمین خودی به سمت راست زمین و ارسال سلطان الغنام نزدیک بود اولین گل النصر را به همراه داشته باشد که توپ پس از برخورد با نوک پای مانه به شکل خطرناکی از مقابل رونالدو و از کنار تیرک عمودی دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه ۱۳: پاس در عمق وحید امیری را شهاب زاهدی نتوانست استفاده کند تا توپ توسط نواف العقیدی جمع شود.

دقیقه ۲۰: ارسال سادیو مانه از سمت راست زمین را پورعلی گنجی به شکل ناقص برگشت داد که همین توپ را سلطان الغنام با ضربه سر به رونالدو رساند که ضربه سر کریستیانو به راحتی در دستان بیرانوند جای گرفت.

دقیقه ۲۴: توپ برگشتی از ارسال سادیو مانه در سمت راست به سلطان الغنام رسید که سرتوپ چشم نواز و شوت پای چپ و دیدنی او پس از برخورد به علی نعمتی و واکنش بیرانوند به کرنر رفت.

دقیقه ۲۹: حرکت خطرناک بروزوویچ در محوطه جریمه پرسپولیس در نهایت با دخالت کنعانی به کرنر توپ به کرنر رفت.

دقیقه ۳۶: ارسال کوتاه سلطان الغنام از پشت محوطه جریمه با عبور از کنعانی به کریس رونالدو رسید که پاس او با سینه را اوتاویو تبدیل به گل کرد، اما آفساید ستاره پرتغالی گرفته شده بود.

دقیقه ۴۱: بروزوویچ با حرکت پا به توپ عالی از زمین خودی تا پشت محوطه جریمه پرسپولیس پیش رفت که پاس رو به جلوی او برای سادیو مانه و در ادامه پاس در عمق این بازیکن به مقابل تیرک دوم را رونالدو نتوانست در موقعیت عالی تبدیل به گل کند.

دقیقه ۱+۴۵: پاس چیپ اوتاویو به پشت مدافعان پرسپولیس می‌توانست النصر را به گل النصر برساند که رونالدو بازهم نتوانست در جدال تن به تن با اسماعیلی‌فر گلزنی کند و این بار روی زمین افتاد و اعتقاد به پنالتی داشت، اما داور ازبک بازی را دنبال کرد.

دقیقه ۲+۴۵: بروزوویچ به‌خاطر خطای شدید روی وحید امیری،‌ با کارت زرد داور ازبک مسابقه مواجه شد.

نتیجه بازی پرسپولیس و النصر| شکست پرسپولیس 10 نفره در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا

دقیقه ۵۱ (کارت قرمز): میلاد سرلک خطای شدیدی روی کریستیانو رونالدو مرتکب شد و پس از دریافت کارت زرد دوم خود، از زمین اخراج شد.

دقیقه ۵۵: مسعود ریگی نتوانست توپ را بدون خطا از اوتاویو بگیرد و پس از خطایی که روی او مرتکب شد، از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه ۶۱: ارسال زیبای سعید صادقی اولین موقعیت گلزنی را برای پرسپولیس به وجود آورد. این ارسال روی سر شهاب زاهدی فرود آمد که ضربه مهاجم پرسپولیس در مقابل دروازه النصر، با اختلاف از بالای دروازه این تیم به بیرون رفت.

دقیقه ۶۲ (گل اول النصر به پرسپولیس – عبدالرحمن غریب): پاس در عمق کریستیانو رونالدو، در محوطه جریمه پرسپولیس نصیب بروزوویچ شد. هافبک سابق اینتر با یک پاس رو به بیرون، توپ را به عبدالرحمان غریب رساند که وینگر ۲۶ ساله النصر به توپ ضربه زد و ناهماهنگی در دفع توپ باعث شد علی نعمتی به اشتباه دروازه خودی را باز کند.

دقیقه ۶۶: شوت پشت محوطه عبدالرحمن غریب را بیرانوند در دو مرحله جمع کرد.

دقیقه ۷۲ (گل دوم النصر به پرسپولیس – محمد قاسم): غریب پاس در عمقِ دقیقی برای محمد قاسم ساخت و پایه‌گذار گل دوم النصر بود. قاسم که در زاویه تقریباً بسته‌ای نسبت به دروازه پرسپولیس قرار داشت، شوتی دیدنی به سقف دروازه شلیک کرد که توپ پس از عبور از دستان بیرانوند، در دروازه نماینده ایران جای گرفت.

دقیقه ۷۸: نزدیک بود اوتاویو توپ ارسالی از سمت راست را تبدیل به گل کند که ضربه او بی دقت به بیرون رفت.

دقیقه ۸۱: بازیکنان النصر ضربه ایستگاهی را کوتاه کار کردند که شوت کریس رونالدو از پشت محوطه جریمه پس از برخورد به پای مسعود ریگی به کرنر رفت.

دقیقه ۸۵: پاس مانه در شرایط نامناسب به رونالدو رسید و او با یک ضربه تلاش کرد توپ را به اوتاویو برساند که سروش رفیعی توانست توپ را به کرنر بزند.

دقیقه ۸۸: دفاع پرسپولیس خیلی راحت فرو ریخت و خالد الغنام به‌راحتی با دروازه‌بان پرسپولیس تک به تک شد که ضربه او با واکنش زیبای بیرانوند، راهی به دروازه سرخپوشان پیدا نکرد.

دقیقه ۸۹: در شرایطی که مدافعان النصر دیرتر از همیشه عقب‌نشینی کردند، پاس رو به جلوی دانیال اسماعیلی‌فر به یاسین سلمانی رسید که این بازیکن پس از تکل آیمریک لاپورت روی زمین افتاد. پس از بازبینی صحنه به کمک سیستم VAR، داور تصمیم گرفت که به سود پرسپولیس پنالتی اعلام نکند.

نتیجه بازی پرسپولیس و النصر امشب سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *