فوتبال ایران

اختصاصی دیلی فوتبال؛ پرسپولیس باید از حضور هواداران محروم شود

به گزارش دیلی فوتبال؛ بر اساس مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ایران در پی اهانت تعدادی از هواداران پرسپولیس به پرچم فلسطین و استفاده از الفاظ رکیک در حضور بانوان در ورزشگاه آزادی، این باشگاه باید علاوه بر جریمه نقدی دست کم یک مسابقه از حضور تماشاگران محروم شود.

نص صریح ماده ۵۹ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص نفرت پراکنی پرسپولیسی ها آورده است: «در صورت تحریک به نفرت و خشونت توسط منتسبين به باشگاه از جمله هواداران، چنانچه اشخاص مذکور قابل شناسایی باشند به مدت حداقل ۶ ماه از ورود به کليه ورزشگاه ها محروم می شوند و در صورت عدم امکان شناسایی دقيق آنها، باشگاهی که متخلف منسوب به آن است علاوه بر پرداخت حداقل ۳۰۰ ميليون ریال جریمه نقدی به برگزاری حداقل یک مسابقه بدون حضور تماشاگران یا محروميت از انجام مسابقه در ورزشگاه خاص یا برگزاری مسابقه در زمين بی طرف محکوم می گردد».

گفتنی است، در جریان دیدار تیم های پرسپولیس و گل گهر سیرجان در ورزشگاه آزادی، تعدادی از تماشاگران در واکنش به حمایت های مردمی از پیروزی شکوهمندانه نیروهای مقاومت اسلامی و بالا بردن پرچم فلسطین، سعی در تحریک سایرین به هتک حرمت آرمان های اسلامی کرده و با سر دادن شعارهایی اقدام به تحریک سایرین به نفرت پراکنی و خشونت کردند.

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۸ دیدگاه ها

  1. دقیقا همینطوره ؛ مزدورها از این نافرمانی ناراحت شدند ؛ بهتره ۸۰ میلیون نفر را از زندگی محروم کنید و فقط مزدورها را وارد استادیوم ها و جامعه کنید .

  2. چرا فقط یه بازی محروم بشن ؟؟ اصلا چرا جایی که یه عده مرد هستند و هر بی فرهنگی میکنند زنها و دخترها باید باشند ؟

  3. نورچشمیتون مگه جریمه هم میشن غیر ممکنه.. ایناهرکاری دلشون میخواد کردن میکنن.. چون میدونن پشتشون گرمه نه جریمه میشن نه محروم امتیاز از سپاهان کسر میشه تیم‌های دیگه هم همینطور… تنها تیمی که جریمه نمیشه چرتپولیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *