منهای فوتبال

عکس| فوری و مهم؛ رضا ثقتی بازداشت شد

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ مهدی کشت دار مدیرعامل خبرگزاری قوه قضاییه با انتشار پستی در توییتر از بازداشت دو فرد حاضر در یک فیلم غیراخلاقی در پرونده گیلان خبر داد.

گمانه زنی ها از این توییت که کشت دار در فضای مجازی به اشتراک گذاشته، حاکی از آن است رضا ثقتی مدیرکل سابق ارشاد استان گیلان یکی از همین افراد است.

عکس توییت مدیرعامل خبرگزاری قوه قضاییه درباره بازداشت رضا ثقتی که در توییتر منتشر شده است را تماشا کنید.

عکس| فوری و مهم؛ رضا ثقتی بازداشت شد

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

عکس بازداشت رضا ثقتی مدیرکل سابق ارشاد گیلان

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۱۳ دیدگاه ها

  1. تازه بازداشت شدند!!!!!!!؟ عجیب!!!!! فکر نمی کنید در برخورد با مسئولان خاطی نسبت به مردم عادی خیلی تعلل می کنید؟هرچه بگندد نمکش می زنند وای به روزی که بگندد نمک.

  2. شما براندازان عجب موجودات کثیفی هستید،اولا این داستانی که داری راجع به فردی به نام حق شناس میگی وجود نداره که اگه بود الان بی بی سی و منوتو خودشون رو جر داده بودن،دوما شما که این چیزارو دوست دارید،شاهزاده تون گفته همجنسبازی رو آزاد میکنم

    1. من زیاد طرف براندازا رو نمی کنم ولی از زبونشون شنیده بودم که بعضی هاشون که طرفدار همجنسگرایی بودند می گفتند: ما با همجنسگرا بودنشان کاری نداریم. کار ما با این ها دو رویی و ریاکار بودن و وارونه نماییشان است.خودشان حسابی می گفتند که لواط و همجنسبازی کار بدی است و حکم اعدام می تراشیدند؛ خودشان روی به انجام چنین کاری آورده بودند!!! از جمله خود ثقتی و حق شناس که اصولگرا و مذهبی و محافظه کار بودند. از همه بدتر هم حق شناس که ویدئوش منتشر شده بود. حق شناس که آخوند سید بود و دبیر ستاد امر به معروف گیلان هم دیگه ازش حسابی بعید بود. از سوی دیگر مگر در قانون جمهوری اسلامی مجازات لواط اعدام یا حداق صد ضربه شلاق نیست؟ پس چرا هیچکدامشان حتی یک ضربه شلاق هم نخوردند؟

      1. به ناشناس. من خیلی دوست دارم تتلو اعدام بشه مادرم بهم میگه تو خیلی بی رحمی بحث بی رحمی نیست اگر جلوی فساد گرفته نشه بدتر میشه او مثل موشی هست که جامعه رو آلوده میکنه امثال ثقفی و تتلو مثل هم هستند فقط فرقش این هست که ثقفی منافق هم هست.

        1. خانم آرامش!!! من اگر موافق اعدام باشم در صورتی حکم اعدام رو خوب می دونم که مجرم کسی رو کشته باشه؛ تتلو هم باید به خاطر تجاوزاش به چند سال زندان محکوم بشه. اگر هم کسی یک فسادی بکنه هم باید به زندان بیفته ولی وجود حکم اعدام در این زمینه ها زیاده رویه.

          1. به آقا امیر،در صورت قتل ،تجاوز ،لواط، مفسد فی الارض،آدم ربایی براساس قوانین دین و قوانین کشور حکم اعدام قطعی هست.

  3. کاری نکرده که طفلی!خانم های محترم روسری سر کنید تا فضای جامعه و مسجد و حرم و مقبره شهدا و مجلس بهم نریزه! این اومده مردم رو ارشاد کنه، منبع دانایی تون کجاس واقعا که تا حالا هیچ فرزانه ای به پای شما نرسیده مخصوصا سرعت عمل تون توی بدنام کردن دسته جمعی خودتون خیلی قابل تحسینه پت و مت هم اینقدر موفقیت آمیز نیستند تو این کار😂😂😂

    1. اوا حنانه خانم شما دیگه چرا،شما که همتون موافق همجنسبازی هستید،مگه آزادی نمیخاید،باز این جا جرمه و حکمش اعدام،این فرد هم ازش فیلم گرفتن وگرنه اینم اعدام میکردن

    1. باید خیلی وقت پیش انجام می دادند؛راستی! مهدی حق شناس چی شد پس؟ چرا اونو یک شلاق هم نزدید؟ احتمالا این دو نفر به قوه قضائیه پول داده بودند تا از مجازتشون بگذرند ولی ثقتی شون هم انگار دیگه پول رشوه نداره یا اینکه قوه قضائیه همدست و شریک این دو نفر بوده ولی رفاقت و شراکتشون به هم خورده!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *