منهای فوتبال

فیلم| تمسخر رقص گلشیفته فراهانی توسط زینب موسوی (امپراطور کوزکو)

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ زینب موسوی کمدین فضای مجازی مشهور به امپراطور کوزکو با انتشار یک فیلم در اینستاگرام آبروریزی گلشیفته فراهانی و تعدادی از افراد حاضر در مراسم جشن نوبل در نروژ را سوژه طنز خود قرار داد.

در این ویدیو که زینب موسوی در فضای مجازی به اشتراک گذاشته، امپراطور کوزکو به رقص و حرکات عجیب گلشیفته فراهانی در جشن بعد از مراسم اهدای جایزه ضدایرانی صلح نوبل واکنش نشان داد.

فیلم تمسخر رقص گلشیفته فراهانی و آبروریزی در مراسم جایزه نوبل توسط زینب موسوی (امپراطور کوزکو) که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم واکنش زینب موسوی کمدین به آبروریزی گلشیفته فراهانی

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۷ دیدگاه ها

  1. دمش گرم
    بنظرم برای همه ماها فقط برامون خاک ایران هستش که ارزش داره نه تجزیه طلب و نه سلطنت طلب
    اینم که انتقادی میکنیم فقط برای سرافرازی ایران و ایرانی هستش

  2. بعد از جریان اعتراف اجباری موسوی، بنده خدا مجبور شده در راستای خوش آمد ارزشی ها حرکتی اجرا کنه تا دست از سرش بردارند، علائم اضطراب رو در چهره این خانم میشه دید، آخه هر بدبختی رو که بازداشت و شکنجه نمی‌کنند تا اعتراف اجباری و برای شما خوش رقصی کنه؟
    ی توبیخ کتبی برای همچین شخصیت ضعیفی کافیه.

    1. الان تو ارزشی رو مقصر کردی و این بیچاره ام که تا طرفدار ولنگاری نباشه تهمت شخصیت ضعیف بر او می‌گذاری چون برای توعه بی دین و ایمان خوش رقصی نکرده و مثل همون بدبختی که با طنز ازش انتقاد می‌کرد بی بندو باری و شلختگی و کافری نکرده !! نه معتقدان به خدا ، نه امثال این بدبخت که شما رهایش نمیکنید نه امثال آنها که گورشان را گم کرده اند و در آزادی خارج هر غلطی میکنن ، اما شما عده ای مسلمان نمای بی شرف که هر ساعت به شاخه ای می‌پرید!! یک روز دم از امام زمان می‌زنید، یک روز قرآن را قبول نمیکنید و خودتان احکام خدا درست میکنید یک روز طرفدار یه فحاشه میشید یه روز هم بُهتان به معتقدین به خداپرستی می‌زنید چون هر چه جامعه کثیفتر و دور از ایمان و دین شدن ، سود شما بیشتر

      1. به ناشناس. این مملکت در اختیار و کنترل و مدیریت شما بوده و این وضعیتی که می‌بینید حاصل کار شماست.
        خاتمی و روحانی هم مهره شما بودند و بدون اجازه امثال شما آب هم نمیخورند.
        اسرائیل و آمریکا هم این وسط دخالتی نداشتند و گند خودتون بوده که بوش همه جا رو گرفته.
        مردم را باقالی فرض کردید ولی اونها ذات پلید شما را شناخته اند. آقا جان نمیتونید مملکت رو اداره کنید و جلوی اختلاس و دزدی و هزارتا بدبختی رو بگیرید برین کنار تا یه عده دیگه بیان خرابی‌های شما رو درست کنند.

        1. پاسخ به ناشناس ۱۷:۰۶
          حتما میگم تو دست مامامی جونت و بگیری بیایی بشی صاحب مملکت.
          آخه یابو
          کسی بهت گفت جسد تا پریدی وسط
          خفه لطفاً
          غلط زیادی نکن
          مملکت صاحب داره و گوه خوریش به تو و امثال تو نیومده
          این خزعبلات و برو به بابات اسرائیل بگو که قبول کنه
          احمق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *