فیلم

فیلم| عاقبت ورود زنان به ورزشگاه آزادی در حاشیه دربی ۱۰۲

به گزارش دیلی فوتبال؛ فیلم منتشر شده از آنچه عاقبت ورود زنان به ورزشگاه آزادی در حاشیه دربی ۱۰۲ عنوان شده بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که با واکنش های منفی گسترده کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده، تعدادی از تماشاگران زن تیم های پرسپولیس و استقلال بعد از پایان دربی ۱۰۲ پایتخت با فحش های رکیک از یکدیگر پذیرایی کردند.

فیلم عاقبت ورود زنان به ورزشگاه آزادی در حاشیه دربی ۱۰۲ که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم فحش های رکیک تماشاگران زن در ورزشگاه آزادی

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۱۲ دیدگاه ها

  1. چطور حیا نکردند و در مکان عمومی فحش دادند؟!!! معلومه خانواده ندارند. آقا سالار، تو گفتی زن و مرد رو از هم جدا نکنید در کنار هم باشند دلت خوشه مرد حسابی؟!!! برادر من،اول فکر کن بعد حرف بزن آقایون خودشون شیطون هستند میان این آشغال ها باشند اوضاع خیلی بدتر میشه.

    1. بله آقایان شیطان هستند ولی اگر شما با برادرت یا پدرت یا شوهرت بری ورزشگاه نه تو فحش میدی نه برادرت نه شوهرت چون آنجا میشه خانوادگی زن در کنار مرد زمان پهلوی دختران و پسران در یک کلاس درس می خواندند هیچ حسی به هم نداشتند اتفاقی هم رخ نمی‌داد این سنگی که انداختند تو چاه میلیونها نفر هم نمیتونن در بیارن شما با تفکیک جنسیتی دختران و پسران را نسبت به هم حساس کردید خب شما که خوبید از خودتان شروع کنید دختران بسیجی را با پسرهای بسیجی ادغام کنید تا فرهنگ سازی بشه به شرطی که آخوند نباشه صیغه کنه

  2. بعضی از کامنت ها پر از فحشه .خوب اگه فحش بده خودت چرا فحش میدی؟ یعنی الان می خواهی بگی اون ها بدند و شما خوبی؟ ببین چی نوشتی بعد متوجه میشی که خودت هم مثل همون هایی .

  3. شما از ترس مجازات فیفا این عده از خانم‌ها رو به داخل ورزشگاه راه دادید و محیط اونها زنونه بوده و مختلط نبوده، به کسی ربطی نداره که اونها اونجا چکار میکردند. بوق بزنند یا کری بخونند و جیغ بزنند و شادی کنند تو هر استادیومی این جریان هست.

  4. بالخره نسل بعدی هم فاحشه لازم داره وجودشون ضرورته ۱ عده باید نیازهای حیوانی رو رفع کنن نمیشه کاری کرد. هرکسی سرنوشتی داره ۱۲۴ هزار پیغمبر نتونستن انسانیت و اخلاق رو مسلط کنن جمهوری اسلامی هم با موعظه نمیتونه. وجود اینا هم تقدیر خداست مث خلقت سوسک و حشرات و موش ها

  5. کدوم دختر و زن با شخصیتی پاشو می‌زاره ورزشگاه برای دیدن فوتبال مردان، جز دخترهای بی شخصیت و بی خانواده و بیمار جنسی

  6. ببینید شما یک فرهنگ جدید را وارد ایران کردید اونم تفکیک جنسیتی در مدارس و دانشگاه و هر جای دیگه بود. مرد و زن باید در کنار هم باشند تا امنیت حاصل بشه شما قبلاً دیدید آقایان در ورزشگاه چه فحش های به داور و تیم حریف میدادند ولی با ورود بانوان دیگه کسی این فحاشی را ندیده و نشنیده دختران هم همینطور هستند آنها اگر در بین آقایان بودند هیچوقت فحاشی نمی‌کردند شما همیشه اشتباه کردید و نظر دادید شد این

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *