منهای فوتبال

فیلم| حمایت الهام چرخنده از بازیگران فریب خورده در اغتشاشات

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از حمایت الهام چرخنده از بازیگران فریب خورده در ایام اغتشاشات بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو از برنامه «به افق فلسطین» که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، الهام چرخنده بازیگر سابق سینما و تلویزیون ایران می گوید: برخی مجریان و هنرمندان روح هنرشان را فروختند و به شبکه های خارجی پیوستند، ایمیل های زیادی برای کسانی که مانده بودند فرستادند و این فرصت برای هنرمندان داخل کشور فراهم بود که بروند و در بهترین رسانه ها و سینماها کار کنند ولی ماندند.

فیلم حمایت الهام چرخنده از بازیگران فریب خورده در اغتشاشات که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم صحبت های الهام چرخنده در حمایت از هنرمندان

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۲۴ دیدگاه ها

    1. شوهر این بی‌غیرته؟😂😂😂، بی‌غیرت ها مشخص شدند، شما دیگه حرف از غیرت نزنید که شیطان داره داد میکشه کدوم سمت ایستاده

    1. علیرضا، باقالی، یه کم برو تو بحر ادا و اطوار و طرز صحبت کردن اون خانم ببین طرف تو کفه، نمیفهمی که داره حرف میزنه آب دهانش داره میپاشه بیرون، خاک بر سرت کنن که الگوی تو اینا هستند.

  1. حرف ایشون اینه که تا یک کسی چهار تا انتقاد درست یا غلط کرد شروع نکنید جار و جنجال و جیغ و داد که تو خائن به نظام اسلامی و خائن به شهدا و انقلاب و … هستی کمی ظرفیت و جنبه داشته باشید

  2. آن کسانی که به خداوروز قیامت اعتقاد دارند متقی و پرهیزکار هستند و حق الناس را رعایت می‌کنند و دسته دوم طبق دستورات قرآن کریم توسط قاضی عادل با رعایت ضوابط کامل محکوم می‌شوند و اگر گناهانی مثل ریا، دروغ، غیبت،اختلاس، و… که مجازات دنیوی ندارد مرتکب شوند در روز قیامت به سزای اعمال خود می‌رسند.

  3. هم تو را جذب کرده بس است اینهمه ظلم و اختلاس و دردی و بدبختی ملت را نمی بینی و پاچه خواری وی کنی خاک بر سرت که ملت را رها کرده و چسبیده ای به ارباب حلقه ها

  4. الهام خانم، اونها غیرت داشتند و صف خودشون رو از شما جدا کردند و طرف مردم ایستادند. مطمئن باش چند وقت دیگه خودت دوباره چرخ میزنی و حجاب رو میزاری کنار.در ضمن هنرمند جایی در حکومت نداره حتی بیمه هم نیستند و تقریبا اکثر اونها مردند و یا کنار کشیدن.

    1. خواست مردم مهمه یا خ است خدا؟ پس فردا ت قیامت کی به نظرتون مجازات میشه اونی که خ است خدارا انجام میده یا اونی که به خاطر م دم ستور خد آرا کنار میگذاره؟

      1. خواست مردم مهمه چون رضایت خدا در رضایت خلق خداست خدا از حقش میگذره ولی از حق کارگر که حکومت ضایع کرده نمی‌گذره پس قیامت منتظر باشید اگر اعتقاد دارید بای بای

    2. وجدانا بیا خونه ت چند متره و در کدام منطقه از تهران واقع شده و اتومبیل شاسی خودت و‌‌همسرت و پسرت چه مارکیه

    3. چهل ساله فقط دارید حرف می‌زنید و چهار تا اغتشاش گر رو جای مردم جا می‌زنید.واقعا به این فکر نکردید که چرا پارسال موفق نشدید .چون همون حمایت مردم رو نداشتید همه اون مردمی که ریختن کف خیابون چند هزار نفر بودن با فرض محال دوبرابر این آدم ها هم ترسیده بودن و جرات بیرون آمدن نداشتن .هر جور حساب بکنی باز هم ده درصد جمعیت این کشور هم نمیشدن.با ده درصد انقلابیون میخواست به ثمر بشینه.همه اونایی که گنده شماها بودناون سر دنیا اعتلاف کردن نتونستن چهار روز کنار هم بمونن اون وقت تو از مردمی حرف میزنی که در حمایت اونا ریختن کف خیابون .بعید میدونم گنده تر از گردانندگان گان شبکه من وتو باشید که دیدن تیمشون به سنگ خورد دارن یه شبکه تلوزیونی رو تعطیل میکنن.از خواب بیدار بشید آنقدر خوش خیال نباشید براندازی یه نظام به این سادگی نیست که چهار نفر بریزن بیرون بعد حکومت رو کادو پیچ بکنن تحویل بدن .یه مشت ادم فراری که جرات ایستادن توی مملکت رو نداشتن از بچه شاه گرفته تا منافقین وامسال این علی کریمی بز دل .قراره انقلاب بکنناین جماعت رو که کسی بیرون نکرد خودشون فرار کردن دقیقا خودشون فرار کردن حالا اون سر دنیا دارن شماها رو میریزن کف خیابون که برید انقلاب کنبد بعد ما بیاییم اگه خیلی مرد هستن بیان اینجا چرا شما هزینه بدید بعدش اونا پولشون به دلار بگیرن چرا شماها زندان برید پرونده سیاسی باز بشه براتون اون وقت علی کریمی با بچه اش به ریش شما بخندن.یا چشم اونا سیاه تر از شماها هست.فرق انقلاب شما با انقلاب آخوندها میدونی چیه آخوندا سرانشونجلوی صف بودن از زندان وشکنجه نترسیدن اما سران شما یه مشت ترسوی خارج نشین هستن که از ترسشون جرات ندارن پاشون بزارن داخل کشور .خیلی فرق هست بین امام خمینی که سال ۴۲ بخاطر سخنرانی هاش تبعید شد و بعد برگشتنش بلافاصله انقلاب کرد .با شاهی که وقتی شنید امام داره میاد وضعیت مملکت خوب نیست پا به فرار گذاشت خب می‌ایستاد آخرش مردن بود .پای هدفش میمرد میشد قهرمان ملی الان هم بچه شاه بیاد حقش رو بگیره چهل ساله رفته اون سر دنیا فقط میگه لنگش کنید من بیام

      1. به حسن، در زمان خدمت در مناطق مرزی جند ساعتی اسیر اشرار و ضد انقلاب شدیم، راستش ما که قوای دولتی بودیم قبلش از اونها میترسیدم ولی وقتی اسیر شدیم دیدیم که اونها از ما بیشتر می‌ترسند.
        حالا شما از مردم بیشتر می‌ترسید. با این تشکیلات و نیرو و زندان و شکنجه ترسو تر از اون معترضین هستید.

    4. اینکه یه زن اینقدشرف داره که با اون هجمه ی وحشتناک ازطرف کسانی که یه روزی دوست یاهمکارش بودن قرارمی گیره ولی دست ازاعتقادوتحولی که درقلبش به خاطرنورالهی به وجوداومده برنمی داره،معنیش پشت کردن به مردمشه؟
      منظورت ازمردم اونایی هستن که نمی تونن استقلال وعزت ایران روببینن ومثلا یه هنرمندی مثل این خانم که چاقو روگلوش نذاشتن که بیا دست اززندگی قبلت بردار،بایدبااین براندازهای بی وطن وخائن همراه بشه تامورداحترام دشمنای ایران بشه.
      التماس تفکردارم ازتون که به عصرجاهلیت برنگردین

      1. به علی، باورش سخته که تو این دوران عوضی بازار اینقدر ببو باشی که از نتوانی ی دختر مذهبی رو از ی دختر فراری تشخیص بدی، خاک بر سرت، کاترین شکدم از این خانم یاد گرفته بود که میتونست با پنج متر پارچه مشکی چن جمله مذهبی به عمق استراتژیک لحاف صد نفر نفوذ کنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *