منهای فوتبال

فیلم| واکنش تند سلبریتی ها به توهین های علی کریمی

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از واکنش تند سلبریتی ها به توهین های علی کریمی بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، یک بلاگر واکنش برخی سلبریتی ها به توهین های بی شرمانه علی کریمی به مردم ایران در پی حادثه تروریستی کرمان را یادآور می شود.

فیلم واکنش تند سلبریتی ها به توهین های علی کریمی که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم تودهنی سلبریتی ها به علی کریمی

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۹ دیدگاه ها

  1. آقا مصطفی، من از دست شما ناراحت نیستم از دست بابک ناراحتم خیلی من رو اذیت میکنه با اسم هایی که من قبلا” استفاده کردم داره پیام میده مثل سپیده که حرف خودش رو اثبات بکنه و بگه این خانم با اسم های دیگه داره پیام میده. هر طور شده می خواد من رو بکشونه در این سایت،بعدش اذیتم کنه.

  2. ماشاءالله دوباره ترامپ نامزد انتخابات شده و این اصلا”برای ما خوب نیست که این دیوونه دوباره اومده بالا. نگران نباشید دیگه به این سایت نمیام مثل اینکه وجودم بعضی ها رو آزار داده. بابک، آخرش موفق شدی من رو از این سایت بیرون کنی خوشحال باش.

    1. این آقا امیر آرشام و اسم برنامش خبر ری اکشن و یک یوتیوبر موافق حکومت هست اون وقت ها که فیلترشکن داشتم برنامه هاش رو می دیدم برنامه هاش مفید بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *