منهای فوتبال

عکس| اعتراف حسن آقامیری به بی شرفی

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ حسن آقامیری از چهره های مجازی با انتشار عکس نوشته ای در اینستاگرام به حکم شلاق رویا حشمتی واکنش نشان داده و به آنچه «بی شرفی» و «نامردی» خود عنوان کرده اعتراف کرد.

در این تصویر که با واکنش های متفاوت کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده، حسن آقامیری از سخنرانان مذهبی که پیش تر برای واقعه عاشورا و دشمنان امام حسین (ع) خواستار تشکیل دادگاه صالجه شده بود، در اعتراض به حکم دادگاه رویا حشمتی به جرم هنجارشکنی سازمان یافته و هتک حرمت جامعه اسلامی اذعان کرد: «معذرت می خواهم که آنقدر شرف ندارم که از داغ این کثافت کاری ها بمیرم»

عکس اعتراف حسن آقامیری به بی شرفی که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

عکس| اعتراف حسن آقامیری به بی شرفی

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

عکس واکنش حسن آقامیری به حکم شلاق رویا حشمتی

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۷ دیدگاه ها

  1. کار بدی نکرده از ناموس هرزه اش دفاع کرده اژه ای باید هر دو دریچه تنفسی شمالی و جنوبی این فرد را پلمپ کند توسط چوب

      1. خیلی ممنون شما لطف دارید خانم.
        اولا من با نام صادق نیستم دوم اینکه به آدم های متشخص و محترم بی احترامی نمی کنم هر حرفی می زنم با خورند اون طرف مطابقت می کنه حالا شما چرا به خود گرفتید و ناراحت شدید

  2. ای آقای اژه ای چه کنی؟ وقتی دارند با سیاست با حجاب برخورد می کنند نه با قانون، به امید روزی که با قانون با حجاب برخورد بشه که آقای اژه ای بیکار نباشه و همچنین افراد با دیدن بی حجابی در جامعه فکر نکنند جامعه در و پیکری نداره و هر کس هر کاری بخواد میتونه انجام بده نظم جامعه به هم خورده قبول کنید من دیروز رفته بودم بیرون یک پسری گفت دلم می خواد این دختر رو در خیابون ماساژ بدهم چیزم تو چیز فلانی حالا من میگم چیزت تو چیز آقامیری که او و امثال او جامعه رو به هم می ریزند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *