منهای فوتبال

عکس| پوشش هنجارشکنانه یک زن در خیابان های تهران

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ عکس منتشر شده از پوشش هنجارشکنانه یک زن در خیابان های تهران بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

کاربری در واکنش به این تصویر که در فضای مجازی فراگیر شده، نوشت: راست می گفتند، مشکل اصلی اقتصاد است؛ مثلا همین خانم شبیه کارتن خواب های آمریکا لباس پوشیده است.

عکس پوشش هنجارشکنانه یک زن در خیابان های تهران که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

عکس| پوشش هنجارشکنانه یک زن در خیابان های تهران

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

عکس هنجارشکنی علنی زن بی حجاب در خیابان

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۹ دیدگاه ها

  1. اونایی که میگفتن اینهمه اعتراض و … بخاطر لخت شدن نبود الان کجان؟ الان که همه اندامشون رو به حراج گذاشتن اعتراضا خوابید چرا؟ به خواسته تون رسیدین؟ دیگه شوهری که اندام زنش رو میذاره در معرض دید و مادرایی که شب تا صبح سرشون تو گوشیه نتیجه ش همین میشه

  2. فکر کردید ما ها خریم؟ این تصویر مال چند ماه پیش هستش! حالا ارزشی ها اندکی در تفاوت بی سواد و باسواد تجدید نظر کنند!

    1. اگه عرضه داشته باشین مث اون خدابیامرز دلار رو بکنین هفت تومن هممون از ایران میریم این مملکت بمونه و ثروتش و شما مفتخورهای عرزشی

    1. به ناشناس،من تا ۹سالگی تک فرزند بودم و برام بحران های روحیه زیادی درست کرد برای همین جنس روحیه ی تک فرزند ها رو میدونم فکر میکنم تو هم داری خصوصیات یک تک فرزند رو نشون میدی اگر تک فرزند باشی من پیشنهاد میکنم در این شرایط زودتر ازدواج کنی و بچه دار بشی چون این افراد هر چقدر هم که پدر و مادر بهشون محبت کنند باز هم نیاز دارند که هم سن و سالی در کنارشون داشته باشند و بهشون محبت کنه من این حرف رو تنها از روی دلسوزی زدم برداشت بدی نکن من به شوهرم میگم اگر قرار باشه تنها یک بچه بیارم اون یک بچه هم نمی خوام چون تک فرزند گناه داره من آن ها رو درک میکنم.

  3. ی فرمانده در سپاه داشتیم که رحمت خدا بر او باد و در آخر توسط اشرار بشهادت رسید. دلاور و شجاع و سالم.
    به ما نیروهای تازه وارد میگفت شبها سلاح را زیر سرتان بگذارید و هشیار باشید تا یه روز صبح بیدار نشین ببینید سرتون رو سینه هاتونه.
    حالا همان روز برای شما پیش آمده و هر امام گفتند مراقب باشید انقلاب به دست نامحرمان و نا اهلان نیافتد کوتاهی کردید و حالا بلند شدید و سرتون رو سینه هاتونه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *