فوتبال ایران

عکس| واکنش مدیر پیشین فدراسیون فوتبال به حذف تندیس سردار سلیمانی از ورزشگاه سپاهان

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ محمدجواد پاینده مدیر پیشین روابط عمومی فدراسیون فوتبال ایران با انتشار پستی در توییتر به حذف تندیس سردار سلیمانی از ورزشگاه خانگی سپاهان پیش از مصاف با الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان داد.

در این تصویر که پاینده در فضای مجازی به اشتراک گذاشته، این مدیر پیشین فدراسیون فوتبال نوشت: جاى حاج قاسم كه در قلب همه ملت ايران محفوظ و ماندگار است اما اين جا به جايى محل استقرار تنديس، حاصل سوء تدبير و بى درايتى مديرانى است كه چنين هزينه هايى را به كشور تحميل و ايران و ايرانى را دشمن شاد مى كنند؛ هم نتيجه را واگذار كردند و هم جريمه و محروميت و توبيخ را پذيرا شدند.

عکس واکنش مدیر پیشین فدراسیون فوتبال به حذف تندیس سردار سلیمانی از ورزشگاه سپاهان که در توییتر منتشر شده است را تماشا کنید.

عکس| واکنش مدیر پیشین فدراسیون فوتبال به حذف تندیس سردار سلیمانی از ورزشگاه سپاهان

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

عکس واکنش مدیر سابق فدراسیون فوتبال به برداشتن مجسمه سردار سلیمانی

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۵ دیدگاه ها

  1. به خاطر یک تندیس که نمیشه سرمون را جلوی عربها خم کنیم این تندیس باعث شد ما را تحقیر کردند شما اگر قدرت داشتید جلوی حکم نا عادلانه را می‌گرفتیدآن وقت ما به جای یک تندیس صدتا تندیس میذاشتیم البته عربها بهانه برای تحقیر پیدا میکنند

  2. من هم معتقدم که قاسم سلیمانی یکی از سرداران نیرو های مسلح بود و در جنگ با داعش نقش داشت. ولی جمهوری اسلامی به قدری از او بت ساخته که چیزی به نام زیارت و زائران حاج قاسم باب شده! لابد بعداً می خواهند برای توهین کنندگان به او هم مجازات اعدام صادر کنند!
    دولت سیزدهم چون با عربستان رابطه برقرار کرده،برای اینکه رابطش بهتر بشه تندیس سلیمانی رو از ورزشگاه برداشت. در پاسخ به نظرات ناشناسان: آیا غیرت در این است که از کسی بت بسازیم؟

  3. متاسفم برای خودمون،
    کاش غیرت رو از یاد نبریم، سردار سلیمانی در جنگ ۸ ساله برای کشور جنگیدن و مهمترین عامل نابودی داعش بودن ، کاش اینقدر بی‌معرفت نباشیم.

  4. غیرت‌مون چی شد؟؟
    همینقدر راحت تندیس سردار سلیمانی رو برداشتین؟؟
    توی یکی از سایت‌ها دیدم که فرمانده‌هان نظامی روسیه از سردار بعنوان یک اسطوره یاد میکردن حتی عکسشو توی خونه قاب کرده بودن ، کارشناسان ترکیه و حتی فرماندهان آمریکایی از سردار سلیمانی تمجید میکردن، ولی ما تندیس سردار رو برمیداریم.
    ،،،،،،،،، ولی هنوز یه راه خوبی هست تا جلوی عربستانی‌ها سر خم نکرده باشیم (((( یک تندیس بسیار بزرگ از سردار در جزیره بوموسی بزارید تا هم کم نیاورده باشیم هم بقیه‌ی اعراب بدونن اینجا رئیس ما هستیم ))))

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *