منهای فوتبال

فیلم| بهشت در زمان شاه!

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از واکنش مجری تلویزیون به صحبت های تامل برانگیز شهرام شب پره درباره بهشت در زمان شاه بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو از برنامه پاورقی که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، با نمایش مستند تلویزیون شوروی از زمان پهلوی به حرف های عجیب شهرام شب پره درباره وضعیت زندگی مردم ایران در زمان محمدرضا شاه واکنش نشان داده می شود.

فیلم بهشت در زمان شاه که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم صحبت های تامل برانگیز شهرام شب پره درباره زمان شاه

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۱۵ دیدگاه ها

  1. می خواستم در متن زیر بنویسم تسهیلات حکومت نوشتم تحصیلات حکومت خیلی خوابم میومد. یک نفر به من گفته فاطی کماندو، خدا امید دانا رو نکشه که به تو فاطی کماندو رو یاد داد این جُرثومه ی فساد از این حرف ها کلی پول گیرش میاد شما چی؟

  2. 😂😂😂😂 حکومت جمهوری اسلامی هم برای مردم داخل کشور یک نعمته هم برای مزدوران برانداز. میدونید تا حالا چقدر پول رفته در جیب مسیح علینژاد،امید خلیلی،امید دانا ،فخر آور ،پوریا زراعتی،سالومه، وغیره، ما ملت هم تا اونجایی که امکان داره داریم از امنیت و تحصیلات این مملکت استفاده میکنیم هر طور که بخوان لباس می پوشن هر حرفی می خوان می زنند از امکانات روز دنیا استفاده می کنند سُفرَشون خالی نیست تا اون حدی که تلاش کنند بهره مند هستند اگر هم نتونن تلاش کنند کمک های معیشتی و ارگان هایی هستند که کمک می کنند یک خانم در کوچه می گفت کمیته امداد کمک کرده قالی بافتم حالا بازنشسته شدم ۲۴ ساعته دکتر و بیمارستان هست شما هیچ وقت بدون خدمات درمانی نیستید و بسیاری حمایت های دیگه در حالی که کشور های دیگه از خیلی از این چیزها محروم هستند مردم آمریکا ۲۴ ساعته بیمارستان ندارند خدمات درمانی در کشورشون گران هست اون ها بیمه درمانی ندارند شما هرگز به اندازه ی مردم آمریکا کار نمی کنید.

    1. ارامش، شما خودت ختم روزگاری و میدونی ی عده از مردم چه وضعیت اسفناکی دارند، آماده باش که نقش فاطی کماندو را خیابان را بازی کنی.

      1. به ناشناس. تو که ثروتمندی چرا به مردم کم برخوردار کمک نمی کنی؟ بنی آدم اعضای یکدیگرند/ که در آفرینش زِ یک گُهَرَند.چو عضوی به درد آورد روزگار/ دِگَر عُضوها را نَمانَد قرار. تو کَز مِحنَت دیگران بی غمی/نَشایَد که نامَت نَهَند آدمی.

  3. اگر قانون نسبيت را در نظر بگیریم نسبت به وضعیت کنونی مملکت بهشت بود سندش هم چندتا سوال از پیرمرده های بالای شصت ساله.

  4. آقای شهبازی،چقدر امید دانا به تو حسادت میکنه با تو لج میکنه به تو میگه دلقک صدا و سیما!!!! به نظر من همین که تونستی با این برنامه،امید دانای کافر رو بسوزونی خودش کلی امتیازه. قسمت جدید برنامه خیلی خنده دار بود درمورد کتاب فخر آور بود که من واقعا”خندیدم یعنی چی که عکس خودش توماس جفرسون و یک دانشمند رو زده رو کتابش؟!!! واقعا”احمقانه هست، درمورد طرح امید خلیلی که گفته بود چیزی نخرید تا دست اپوزسیون برای براندازی پر بشه بیچاره ها دیگه هیچی ندارند بگن این حرف ها رو میزنن.

    1. فیلمه واس هشتادسال پیشه. جالبتر اینکه بعد هشتاد سال هنوزم تو بعضی شهرها دارن اینجوری زندگی میکنن. همین الان ک این مجری داره ماله میکشه منم دارم خبر اختلاس هفتصد میلیون دلاری برنج طبیعت رو میخونم. بعد یه استکان چای دبش یه بشقاب برنج طبیعت میچسبه

      1. احسان، قابل توجه تو و دیگران پهلوی دست نشانده بود وضع مملکت این بود اختیار داری حکومتی که تحت تحریم های شدید و جنگ های سخت هست چگونه باشه؟!!!!

        1. خانم آرامش عرزشی زاده برو مصاحبه های محمدرضا پهلوی رو راجب حکومت انگلیس ببین بعدش بگو پهلوی دست نشانده بود. تحریمی ک به نفع مسیولین باشه و ب ضرر ملت چه جور تحریمیه؟ یه نگاه به شکم رییس جمهورت و پدرخانمش بنداز ببین این تحریمها چطور بهش ساخته. حکومت دستنشانده حکومتیه ک ملتش فقیر و حاکمانش ثروتمند باشن. به این میگن دست نشانده. لابد اینهمه اختلاس هم گردن تحریم کننده‌هاست

        2. به آرامش، احسان حرفش درسته، اصلا ما چرا باید تحریم باشیم؟ و گردن یه عده کلفت بشه و جیره ای که به تو می‌دهند تا چرت و پرت بنویسی از کجا میاد؟
          ما شاه و شیخ را رد کردیم و با رفتن شما مملکت نفسی میکشه و آباد میشه.
          شما ی عده اقلیت هستید که همتون جمع بشید نمیتونید ی میدون رو پر کنید و با زور اسلحه تا حالا مونده اید.
          وقتی کشوری که به دوتا دریا راه داره چرا سر سفره مردم ماهی پیدا نمیشه؟ چون جنوب رو به چین فروختی و شمال رو به روسیه، باز هم زبونت هم درازه و از رو نمیری.

  5. چرا به پریا خانوم میگفتی شبها تو کوچه نریا بچه های محل دزدند. منم اگه معلم حساب و هندسه ام پریا خانوم بود شاگرد اول بهشت میشدم نه مثل تو رفوزه😁 اون موقع که این آقا تو بهشت بود بهش می‌گفتند شهرام چله. صد درصد برای توی خل و چل بهشت بود بر منکرش لعنت. کی تو را قشنگت کرده😂

  6. این آقا ی مجری مثل اون زمان شهرام داره زندگی میکنه.این فیلم روسی هم مال ۷۰ سال پیشه.همه دنیا پیشرفت نبود اما الآن چی؟

  7. هر حکومت مادام العمری که بیاد، افراد وابسته و دستمال بدستها براشون بهشته. خود حاکم همیشه در استرس و هواداران در حال چریدن هستند. اون زمان شاه با قاشق و چنگال غذا می‌خورد و از غذایش کمی در بشقاب می‌ماند که به مردم می‌رسید ولی شیخ غذارا با دست می‌خورد و بشقاب را لیس می‌زند تا در آخرت در جام زرین به او طعام بدهند.

  8. پانزده میلیون تومان عیدی بهم دادند یک سال جون کندم این چندر غاز را بهم بدن لعنت به زنده و مرده اون کسی که این حقوق را تعیین کرد اگر مردید شما هم بگید چقدر عیدی میگیرید

    1. من هم مثل شما کارگر ساختمان هستم و از حقوق و دستمزد ناچیز نسبت به مخارج بسیار گِله مند. به سایت( فارس من )برو و در پویش کارگران شرکت کن بلکه فرجی شود البته با اجازه دیلی فوتبال اگر منتشر کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *