منهای فوتبال

تتلو اعتراف کرد

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ منابع خبری در توییتر از اعتراف امیر تتلو به جرائم ارتکابی در فرایند تحقیقات قضایی خبر دادند.

شنیده ها حاکی از آن است برای امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو با عناوین اتهامی مختلف از جمله تشویق مردم به فساد و فحشا و فراهم کردن موجبات آن با تولید و انتشار آثار هنری مستهجن، دایر کردن سایت شرط بندی به منظور قمار و دعوت مردم به این کار، توهین به مقدسات اسلام و… قرار جلب به دادرسی صادر شده است.

امیر تتلو در فرایند تحقیقات قضایی به انجام اقدامات ضدفرهنگی و مستهجن به‌خصوص استفاده از مسائل غیراخلاقی و جنسی به‌منظور بیشتر دیده شدن معترف شده است.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

اعتراف امیر تتلو به جرایم ارتکابی

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

یک دیدگاه

  1. چرا هم خودتون و هم بقیه ملت و راحت نمی کنین این همه رو کشتین این امیر حسین مقصودلو رو هم بکشینش بالا بکشید هم ما راحت میشیم هم این نجس بی سرو صاحب لعنتی رو که ریده تو همه اخلاق از بچه تا مسن سال ها که با ایتچن خواندن تخمیش ریده تو فکر و اخلاق و رفتار و خواندن و ……رو سرویس کرده به خدا هم شما راحت میشین هم ما ملت ایران چیه این ننگ که از بازیگر ایرانی بگیر تا بچه ۱۵ ساله رو خفت کرده بهش تجواز کرده بد یه لقد زده زیر.‌…..انداخته بیرون برو بدرد من نمی خوری این شد آدم سالم این به حیوان هم گفتی زکی حیوان به سور به این میزنم بخدلاین آدم ها برای ایران ننگ و ننگ و فساد هستن بیشرف فکر کن مادرت و خواهرت و یکی اینطوری بلا سرش بیاره چه حسی بهت دست میده چیکار می کنی بی شرف با آبرو بقیه بازی کردن هنر هست بمیری بهتره به قرآن من آرزوی مرگت و دارم به اون خدایی که بالاسرم هست بی شرف تو مرد نیستی به تو باید گفت (ان تو دست شویی) جای مرد توف به زات کثیفت تو به هیکل ننگت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *