منهای فوتبال

عکس| جشن و پایکوبی فرح پهلوی در شب اعدام محمد قبادلو

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ عکس منتشر شده از جشن و پایکوبی فرح پهلوی نوه محمدرضا شاه در شب اعدام محمد قبادلو بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این تصویر که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، خانواده پهلوی که در جریان اغتشاشات پاییز ۱۴۰۱ جوانان را به قانون شکنی و آشوب دعوت کرده و در آتش فتنه دمید همزمان با اعدام یکی از فریب خوردگان، در نیویورک آمریکا جشن تولد لاکچری گرفت.

عکس جشن و پایکوبی فرح پهلوی در شب اعدام محمد قبادلو که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

عکس| جشن و پایکوبی فرح پهلوی در شب اعدام محمد قبادلو

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

عکس چه کسانی اعدام محمد قبادلو را جشن گرفتند؟

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۱۲ دیدگاه ها

  1. ی موقع همین ماکه و درباریان تو کاخ هاشون جشن می‌گرفتند و اینجوری آواره عالم شدند، نوبت شما هم میرسه که تو بیابونهای عراق چادر بزنید. این رسم روزگار گریزی ازش نیست، دیگه مثل اون رژیم ی خدا بیامرزی هم پشت سرتون نیست، همش لعن و نفرین منتظر شماست.

    1. یه رهبر مشخص کنید ما هم پشت سرتون می ایستیم فقط اون اُپیزیزاسیون و مسواک توالت نباشند آمریکایی و صهیونیست نباشد وطن فروش و تجزیه طلب نباشد سلطنت طلب خیر جیره خور غرب خیر پشکلچی خیر دیکتاتور اصلا و ابدأ بحرین فروش به هیچ وجه بهایی و وهابی به هیچ وجه حکومت فعلی میگیریم کافر شما یک نفر مسلمان واقعی که فقط و فقط به فکر مردم باشد معرفی کن
      یا علی لیست اسامی

  2. ی جوان رو بدون اثبات گناهش اعدام کردند، فقط کسانی که دستشان بخون مردم بیگناه آلوده است یا به نوعی جیره خوار این نظام هستند خوشحال هستند و فکر می‌کنند قضیه تمام میشه.

    1. تو انگار تو باغ نیستی عمو این کسی که تو بخاطرش دلسوزی میکنی قتل مرتکب شده در ثانی اون قبری که تو براش ناله میکنی کسی توش نیست ببین دوست داری مملکت از دست آخوند در بیاد بره لا عضلات این هرزه ها که در حال خوشحالی هستند باور کن اینایی که تو عکس میبینی نه برا تو نه من نه هیچ کدوم ایرانی دیگه ناراحت نیستند الان باید مثل تو عزادار باشند که خیلی هستند به غیر اون هلو سفیده باقی با لباس مشکی کم حجم مشغول عزای عمومی هستند

      1. حکم تجدید نظر دیوان عالی کشور نیامده با توجه به سابقه بیماری روانی داشته که تا حالا اعدام نشده بود، اعدامش کردند و دنبال گردن برای طنابشون می‌گردند، شما قضیه رو روی سیستم پادشاهی می‌چرخند که نه من بلکه بیشتر مردم ذات کثیف اونها رو ميدونند ولی شما از اونها بدترین، نه شیخ، نه شاه دموکراسی برای تمام ایرانیان.

        1. کسی که بیماری روانی داشته باید بسته می‌شده نه اینکه در خیابان به پلیس حمله ور بشه شما میدونی در هر کشوری حتی آمریکا که ماموران به قاتلین نژادپرست معروف هستند اگر کسی به پلیس آمریکا چپ نگاه کنه حتما با دو خشاب تیر سوراخ سوراخ میشه در ثانی این آقا که به قول شما بیمار روانی بوده چرا به مردم عادی حمله نکرده میتونست به خودش آسیب برسونه دقیقا موقع اختشاشات بیماری ایشون عود کرده سر یه مامور که زن و بچه داشته

          1. الان عده ای بیماری روانی دارند و دارو مصرف می‌کنند و نوع و شدت بیماری فرق میکنه برو تحقیق کن ببین داروهای ضد جنون رو همین آدمهایی که در روز میبینی مصرف می‌کنند. از خودکشی تا شنیدن صدای کسی در گوش و توهم اینها از عوارض بیماری‌های اعصاب و روانه و یک دفعه طرف رو میگیره. نه اینکه همیشه درگیر باشه و اگر دکتر روانپزشک تشخیص بده بستری میشه تا درمان تکمیلی براش انجام بشه.
            حالا این طولانی شدن روند رسیدگی پرونده به این دلایل بوده و وکلای متهم مستنداتی مربوط به نوع بیماری و تحت درمان بودن متهم ارائه دادند و الا با همون محمد حسینی و اون یکی دیگه اعدام میشد.

  3. عاقبت اعتماد و تکیه کردن به این حرامزاده های ولدالشیطان همین میشه، چقدر احمق و کودن و بی شعور هستند کسانی که آخرت خودشون رو فدای دنیای دیگران(حرب شیطان)می‌کنند همون بهتر که برن به درک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *