فیلم

فیلم| هنجارشکنی زنان دف نواز ایرانی در قطر مقابل چشمان مسئولان فدراسیون فوتبال

به گزارش دیلی فوتبال؛ فیلم منتشر شده از هنجارشکنی زنان دف نواز ایرانی در قطر مقابل چشمان مسئولان فدراسیون فوتبال بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

کاربری در واکنش به این ویدیو که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، نوشت: کجای فرهنگ ایرانی-اسلامی ما آمده که زنان مقابل دیدگان هزاران نامحرم رقص و طنازی کنند؟ مسئولان فرهنگی فدراسیون هم که انگار به صندلی ها چسبیده اند و نه تصمیم به استعفا ندارند نه با افراد خاطی برخوردی می کنند.

فیلم هنجارشکنی زنان دف نواز ایرانی در قطر مقابل چشمان مسئولان فدراسیون فوتبال که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم دف نوازی زنان ایرانی در حاشیه جام ملت های آسیا

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۱۰ دیدگاه ها

  1. خاک بر سرتون که فقط هرزگی و قر و اطوار تو رگ و ریشتون پرورش دادید عرررریایی های کودن بی غیرت بی آبرو خاک بر سرتون که آبروی ایرانی را در کل جهان برده آید وقتی یه شیخ شهوت باز اماراتی بگه بهترین دختران ایرانی هستند بخدا شما فقط به درد مردن می‌خورید

  2. فقط اون بسیجی های نادونی که فشاری شدن😂

    آره برین به فرهنگ چندین هزارسالتون پشت کنید به فرهنگ عرب های دختر کش ایمان بیارین…..

  3. به امیر: اتفاقا حرامزاده هایی مثل تو نه تنها انسان بلکه حیوان هم نیستن، حیوان هزاربار شرف داره به امثال تو، مردک آشغال حرام نطفه برو دهان کثیف و نجست رو آب بکش قبل از اینکه به مقدسات مذهب برحق تشیع اهانت کنی ، الدنگ مجوس دین ما هزاربار بهتر و پاک تر از دین کثیف و شیطانی شماهاست که ازدواج با مادر و خواهر و محارم رو جایز و حلال میدونه… لعنت به هر چی مجوس بی ناموس، دیلی اگه شرف داری سانسور نکن

  4. خاک بر سرتون که فقط طنازی بلدید و بزرگترین هنرتان عشوه گری است.و کرم تو بدنتون می لوله.
    یه ایرانی مسلمان حیا داره.که شما بعید میدونم اصلا ایرانی باشید.

    1. شما ها اصلا ایرانی نیستید! آیا ایرانی ها دف و تنبک ندارند؟ آیا آواز خواندن فقط واسه مردان حلاله! یه کلام بگو تو اسلام شادی حرامه خودتو خلاص کن! ایرانی ها یکی از ملت های شاد و آواز خوان هستند. حتی کرد ها و لر ها و خوزستانی ها هم موسیقی و رقص محلی دارند. متوجه نشدید که هیچی از شما ها به ایرانی ها نمیاد! شما ها به خاطر اینکه ۱۴۰۰ سال پیش یه عرب با قمه میزنه تو سر یه عرب دیگه؛شما ها می خواین تا ۸۰۰۰ سال دیگه برای اون عرب گریه زاری بکنید! جالبه خودتون هم همین عشوه گری ها رو هم تو بهشت می خواین ولی تو این دنیا حرام می دانید! شما ها کدوم قومیت هایی از ایران رو به غیر از خودتون می شناسید که این چیز ها رو حرام بدانند؟! کدوم لر و کرد و مازنی محلی ای رو می شناسید که لباس پوشیدن و دینداریشون مثل شما ها باشه؟همش سیاه به تن کنند؟ خانواده پدری خودم قشقایی هستند. با اینکه برخی زنان خانوادمون چادری هستند ولی اصلا مثل شما ها رقص و موزیک رو حرام اعلام نکردند. خودم بچه که بودم یک و نیم سال در شهر بختیاری نشین مسجد سلیمان زندگی کردم! بیشتر وقت ها تو مسجد سلیمان عروسی و مهمونی بود! محرم که میشد به ندرت می دیدیم که کسی هیئت برگزار کنه!

      1. به امیر؛ دهانت کثیفت رو ببند لعنت به تو و اون عقاید کثیف و شیطانی هرزه های رقاص لر تبار که شنیدم دزدی و سرقت بینشون زیاد رواج داره

      2. تو حاظری خواهر و مادر و یا شاید همسرت جلوی مشتی عرب ملخ خور شهوت باز جنوب خلیج فارس قر کمر بدهند و یک استادیوم پر از مرد نا محرم به قسمت مطبوع ماجرا نظر بیندازند تو هم دست دست کنی اگر اینگونه باشد خدا به تو غیرت عجیل نازل کند که بی غیرتی نامرد

    1. علیرضا جون! این ها دیگه موهاشون معلوم نیست که تهمت می زنی! مجازات بشن!!! شما ها دیگه چه داعشی هایی هستید که سر دف نوازی مجازات تعیین می کنید؟ شرق زده های زود تحریک شونده!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *