منهای فوتبال

فیلم| این ها نگران کمبود تجهیزات آتش نشانی در ایران شده اند!

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از آسیب رساندن اغتشاشگران در جریان آشوب های سال گذشته به تجهیزات آتش نشانی بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

کاربری در واکنش به این ویدیو که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، نوشت: شاید باورتون نشه ولی بعد از حادثه آتش سوزی بیمارستان گاندی این ها نگران کمبود تجهیزات آتش نشانی در ایران شدن!

فیلم این ها نگران کمبود تجهیزات آتش نشانی در ایران شده اند که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم حمله وحشیانه به تجهیزات آتش نشانی در اغتشاشات ۱۴۰۱

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۱۲ دیدگاه ها

  1. وقتی با آمبولانس مامور یگان ویژه جابجا میکنید و از کامیون شرکت میهن استفاده می‌کنید، این شما هستید که قوانین رو نقض میکنید و اعتمادی به شما نیست.

  2. کل فیلم یه کنار اون فاحشه غربتی که هورا می‌کشه هم یه کنار بدبخت فکر کرده انقلاب شده نمیدونه با همین آتشنشانی که خراب میشه چند وقت دیگه باید سوختگی خودشو خاموش کنند پس چرا مامور که اومد انقلابیون فرار کردند اینجوری میخواهید انقلاب کنید فایده نداره باید سینه سپر کنید کشته بدید جر بخورید شاید چهل پنجاه سال دیگه یه اتفاقی افتاد که فکر نکنم با این ترسوها اتفاقی بیفته ببینید عفریته خانم با این هورا کشیدن چجوری شاخ تو جیب یه مشت پسر بچه احمق می‌کنه همونایی که بعد از دستگیری میگن فلان خوردیم و به فلان خوردن می افتند میگن یا مست بودیم یا نعشه یا دیوانه آخرش هم بالای دار خداحافظی کردند تمام شد رفت نه حکومت تکون خورد و نه ربع پهلوی. مغز ندارید راحتید بخدا خوش به حالتون

    1. قرار نبود انقلاب بشه بحث رو کم کردن بود که روتون کم شد کشته که زیاد شد امثال تو راضی نشدید اعتراض زنانه بود برای آزادی که الان آزادند تو هم چیزی بهت نماسید

      1. اول اینکه فکر میکنی رو کی کم شد دوم اینکه نه من نه هیچ کس دیگه از کشتن و کشته شدن حمایت نمی‌کنیم به غیر از شما سوم اینکه اگر آزادی زنانه بود چرا پسرهای احمق دخالت کردند و چرا پسرها سر دار رفتند و اما چهارم اتفاقا الان بیشتر از قبل به من مجرد میماسه

  3. از این ویدئو نمیشه زود قضاوت کرد. شاید اون ماشین آتش نشانی یا زیرشون می کرد و یا آب می پاشید به سمتشون. من خودم از اون دسته ای بودم که از کشته شدن مهسا امینی خیلی عصبی شدم ولی چنین افرادی که به اموال عمومی آسیب می رساندند رو نقد کردم و میگفتم که همه حق اعتراض دارند اما حق ندارند اموال عمومی رو تخریب کنند. چنین افرادی که در سایه اعتراض اقدام به آشوب و تخریب اموال عمومی می کنند؛هیچ مشکلی را حل نمی کنند و در کنارش خسارت هم وارد می کنند.

  4. اون وقت میگن نه به اعدام، این ها کند ذهن هستند و به کشور آسیب میزنن بعضی زن های عقیدتی زندانی اوین در اعتراض به اعدام اعتصاب غذا کردند چه عقیده ای هست که جاش تو زندانه؟هیچ کس رو الکی زندانی نمی کنند با هر چه بیشتر سخت گیری قوه ی قضائیه موافق هستم.

    1. آرامش تو یک آدم روانی هستی و در زندگیت دچار کمبودهایی هستی . چون آرامش روحی نداری اسم مستعار ت را آرامش گذاشتی چون بهش نیاز داری به زودی مطالبات کارگری شروع میشه

      1. همه ی انسان ها کمبود هایی در زندگی دارند ولی در تمام زندگیم از این دنیا متنفر بودم یکی از زن عمو هام خیلی وابستگی به این دنیا داشت هر چی خواست و براش برنامه ریزی کرد برعکس شد عاقبت آدم ها وابسته به دنیا همینه.

  5. تجربه تلخ پلاسکو و آتش سوزیهای جنگل‌ها نشان داد که با بیل و کلنگ نمیشه آتش رو خاموش کرد وبا خرید چند فروند هواپیمای آب پاش و هلیکوپتر در مراحل اولیه جلوی خسارت‌های مالی و جانی را گرفت و عزیزان آتش نشان ما از پیشرفته ترین امکانات برخوردار باشند.
    ما مورد داشتیم که ماشین اول آتش نشانی آب کافی نداشت و بعدی شلنگ آب آن سوراخ بود و در نهایت نگهبان جوان کارخانه در آتش سوخت.

  6. امام خمینی رحمت الله علیه در اوایل انقلاب فرمودند این اقلیت دو درصدی بیشترین خسارت را به جامعه وارد میکنند که از قشر روشنفکر بی سواد جامعه و مرفه ترین مردم هستند که در عین جاهلیت و بی سوادی زبان درازی هم دارند که مشکلات جامعه را بیشتر میکنند خدا رحمت کند ایشان را.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *