منهای فوتبال

فیلم| واکنش تند المیرا شریفی مقدم به درخواست نامتعارف رئیس بیمارستان گاندی

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از واکنش تند المیرا شریفی مقدم به درخواست نامتعارف رئیس بیمارستان گاندی بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو از برنامه صبحگاهی که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، المیرا شریفی مقدم مجری تلویزیون می گوید: چرا دولت باید از جیب مردم هزینه خسارت بیمارستان فوق لاکچری گاندی را بدهد؟

به گفتۀ آتش‌نشانی به‌تازگی این بیمارستان ۵ بار اخطار ناایمن بودن را دریافت کرده اما اقدامی نکرده بودند.

در بیمارستان‌های خصوصی معمولا پزشکان‌شان سهام‌داران آن بیمارستان هستند؛ چرا سهام‌داران این هتل بیمارستان لوکس که درآمدهای میلیونی دارند هزینه نمی‌کنند؟

گفتنی است، رئیس بیمارستان گاندی از معاون اول رئیسی خواسته که خسارت وارد شده به بیمارستان را تامین کند.

فیلم واکنش تند المیرا شریفی مقدم به درخواست نامتعارف رئیس بیمارستان گاندی که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم چرا باید دولت خسارت بیمارستان فوق لاکچری گاندی را بدهد؟

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۱۳ دیدگاه ها

  1. همانطور که مرضیه برومند با یک جمله گند زد به تمام سوابق و زحماتی که برای کودکان و نوجوانان کشیده بود این خانم المیرا هم در این شرایط خودش رو فروخت با مداحی نظام.
    حالا اون شهبازی ریقو که کاره ای نبوده که بخواد خراب بشه ولی اینها که مجری برنامه هستند نبایستی در این موارد دخالت می‌کرد.

  2. اکثرا تو کامنت ها اونایی که به قلیل بودن خودشون ایمان دارن و می خوان آخرین زورهاشون رو بزننو میبینم و اکثر کامنت ها مربوط به اوناس 😂😂😂

  3. خانم المیرا مگر وکیل دولت هستند که طرف دولت را گرفته اند.
    یاد رادیو مسکو در زمان قدیم می‌افتم که مجری خانمش اولین خبرش و بعد بیشترین خبرش در مورد حزب کمونیست شوروی سابق بود.
    جهت گیری یک رسانه ملی در راستای منافع نظام همون پاچه خواری و خودشیرینی برای ترفیع رتبه شغلی و مسائل مادی است و محکوم است.

    1. از این به بعد میگیم تو صدا و سیمای ایران برای شما به نفع آمریکا حرف بزنه تا شما خوشت بیاد. عجب مغز آک بندی داری قدرشو بدون اجازه نده با فکر خراب بشه

      1. شما با آمریکا دستتون تو ی کاسه هست، چون وجود هر یک یرای دیگری سود آوره شما آمریکا رو بعنوان لولو و شیطان بزرگ برای مردم توجیه میکنید و چهل و چند ساله به بهانه آمریکا در برهه حساس هستیم و عدم مدیریت خودتون رو به گردن اون می‌اندازید. از اونطرف آمریکا شما رو جای اسرائیل لولوی اعراب نشون میده و چرخ اقتصاد خودش رو با فروش جنگ افزار به آنها سریعتر میچرخونه، پس هر دو در نا امنی منطقه منافع مشترک دارند.
        در مورد خانم المیرا باید بگم پدران شما انقلابیون ذبیحی رو که مداح بود و دعای سحر ماه رمضان را میخوند برای دعا برای شاه تکه تکه کردند و حالا نوبت به این خانم رسیده که بشه زبان نظام و کسی بهش برنخوره.

  4. من فکر میکردم که بیمارستان خصوصی مال بالاشهریهاست و بری اونجا ی مشت بدحجاب و لختی میبینی ولی تو یکی از این بیمارستان‌ها که نام نمی‌برم اصلا دفترچه قبول نمی‌کردند و هزینه ها تقریبا سه برابر معمول بود، جالب اینجاست که تقریبا تمام مراجعه کنندگان محجبه، روحانی و ارزشی ها بودند و باور نمیکردم که اینها بیمارستان‌های مخصوص خودشون رو دارن و چرا آمدن اینجا؟
    وقتی توسط دکتر متخصص ویزیت شدم گفت عکس باید بگیری یا از اینجا ویا بیرون و من گفتم همینجا، وقتی عکسی را دیدم آنقدر سایه روشنهای ظریفی در عکس بود که پی به مهارت مسؤل رادیولوژی بردم دکتر هم برام دوتا قرص که یکی آمریکایی بود نوشت و گفت سه ماه دیگه بیا و من دیگه خوب شدم و دیگه نرفتم.
    اون موقع فهمیدم که عمر روحانیون عزیز برای چه بالاست و پدر و مادر ما چرا در پنجاه شصت سالگی می‌میرند، دکتر خوب، درمان درست و پول قلمبه که ما نداریم.

    1. تو روحی آدم دروغگو ای ناشناس. یک سال و پنج ماه پیش از ارتفاع سقوط کردم و با شکستگی شدید مفصل لگن و گردنِ فمور ران و مچ دست و کف پا و پارگی پوست سر به یک بیمارستان خصوصی رفتم که بدون استثناء همه بی حجاب و پولدار و بی ارزشی بودند که دکتر به من گفت سه عدد سکه تمام میگیرم و با خنده گفت از همون سکه هایی که توش خمینی اخم کرده تا فقط پای تو را عمل کنم بنده گفتم حیف پول که دست تو بدهی خلاصه به یه بیمارستان دولتی رفتم و با هزینه هفده میلیون و سیصد که بیمارستان فاکتور کرد بنده فقط چهارصد تومان پرداخت کردم و مابقی توسط بیمه رایگانِ سلامت پرداخت شد به غیر از پروتز ران که قبلاً به قیمت بیست و یک ملیون خریداری کرده بودم و بعد از یکماه بیمه سلامت هشت ملیون و دویست بابت پروتز به من برگشت شد منظور از این صحبت فرق بیمارستان سکه ای و دولتی را گفتم که همه میدانند.خدا به اون دکتر باوجدان که بسیار خوب عمل کرد خیر و برکت و به اون دکتر بی وجدان که مدام بنده را از عوارض عمل می ترساند سکه تقلبی با آتش سوزی درون عنایت بفرماید

      1. ببین مصطفی نمیخوام اسم بیمارستان رو ببرم ولی از اون آخوندهای بالانشین بپرسی بهت آدرس میدن، این که من گفتم پرسنل حجاب متوسط به بالا داشتند و دفترچه هم بهیچ عنوان قبول نمیکنه. پدر من رو تو بیمارستان دولتی کشتند و مادرم رو تو خصوصی تازه اون موقع شبی یک میلیون پول ای سی یو بود و وقتی ملاقات کنندگان فامیل رفتند داخل دیدند مادر ما تموم کرده و تازه به پرسنل آی سی یو گفتند که دیگه کاری نمیشد کرد.
        هر جا شیخ پولدار میره برو همونجا،

        1. برادر نوزده ساله من هم در بیمارستان خصوصی دچار عفونت خون شد و در بیمارستان دولتی فوت کرد چه ربطی داره بعضی از ارگانهای دولتی بیمارستان مخصوص به خود دارند شما رفتی تو بیمارستان آخوندها چکار کنی خوب حالا رفتی و با قرص آمریکایی درمان شدی بد بود خدا بیامرزه پدر و مادر شما و برادر من. هر کی پول داشته باشه زنده میمونه اونجایی که شما آدرس میدهی صدها فرسنگ با من دور است همچین جاهایی مخصوص شماست نه برای من کارگر انشاالله که پای کسی به بیمارستان باز نشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *