منهای فوتبال

فیلم| علی کریمی اقامت آمریکا گرفت، رضا پهلوی پارتی؛ سهم شما از «زن زندگی آزادی» چی بود؟

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از سهم خواهی سلبریتی های حامی جریان «زن زندگی آزادی» در ایران بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، با گذشت زمان ابعاد بیشتری از پشت پرده به اصطلاح جنبش زن زندگی آزادی و حامیان مجازی آن که جوانان را به آشوب در خیابان ها دعوت می کردند برملا می شود.

فیلم علی کریمی اقامت آمریکا گرفت، رضا پهلوی پارتی؛ سهم شما از «زن زندگی آزادی» چی بود؟ که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم سهم خواهی حامیان جنبش زن زندگی آزادی

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۲۱ دیدگاه ها

  1. خدا مرگم بده حالا فهمیدم این مسعود، بابک هست. مگر دیوونه شدی که با اسم های مختلف میای به من فحش میدی و این سایت سانسور میکنه. هم باعث زحمت این سایت میشی هم باعث زحمت من، هم پیش مردم آبروریزی میشه آخه مردم نمیگن این پسر مجرد با زن متاهل چکار داره؟ واقعا”نمیدونم باید چی بگم.

  2. مقصد دزدان کاناداست و بسیاری از میهن پرستان ساکن آمریکا هستند، البته غیر از انگل زاده های ابتکار و روحانی و نوه خوشگل امام لب دریا.

  3. من با اون دنیا و واقعیت های این دنیا گاهی اوقات از طریق خواب ارتباط برقرار می کنم و این مسئله از طریق عموی پدربزرگم به من به ارث رسیده دست خودم نیست دوست دارم هر از گاهی خواب هام رو در این سایت تعریف کنم تا شما هم آشنا بشوید و براتون یک تجربه باشه.

        1. می خواستم بعد کلمه ی داشتیم علمت سوال بگذارم نقطه گذاشتم آقا مسعود تو هر موقع با من حرف میزنی یک فحشی به من می دهی این درست نیست برادر من، با عقاید دیگران چکار داری؟

  4. مصطفی ساندیس خور کم خالی ببند اولاً اگر حرفت راست باشه خیلی بی رگ تشریف داری . نگفتی جرمت چی بود حتماً با باجناقت شطرنج بازی کرده بودی خب شطرنج جرمه نباید انجام می‌دادی . بد بخت اونی که شما طرفدارشی

    1. بابک مجبورم کردی تعریف کنم هر چند ارزش تعریف ندارد فقط منظور آگاهی رسانی به تو قبل از هر اقدامی که در بزرگسالی برای تو شرمندگی ایجاد نکند هست. دو تا بچه قرتی کپی خودت آورده بودند آگاهی به جرم سرقت، بعد از تعویض لباس موقع خروج مامور دوربین ها به من گفت رفتی تو بازداشتگاه یه لگد محکم از جانب من بزن تو ماتحت اون دو تا که به هم چسبیدن تا فکر نکنند کسی اونا رو نمی‌بینه گفتم تو از کجا می دونی گفت نشد که بشه اینجا همه جا چشم هست این دو تا دو ساعته به هم ور میرن قبل از دستگیری هم مشغول باجناق بازی بودند که به خاطر مسائلی قادر به فرار نبودند و زود سر بزنگاه دستگیر شدند فکر میکنند کسی نمی بینه بیا اینجا تو مانیتور ببین و برو براشون تعریف کن، و من حالشو ندارم ده تا قفل باز کنم و برم ادبشون کنم فقط حواست باشه خطا نری که من حواسم بهتون هست بعد فهمیدم غیر از اون دو تا، کسی دیگه تو اتاق بازداشتگاه نبود منظور اخطار قبلی به من نسبت به اون دو تا بچه بود چون آقای مامور شبها به جای کشیش پشت دوربین می‌رفت تو اتاق سربازها می‌خوابید و تا نماز صبح خبری از داخل بازداشتگاه نداشت خلاصه می‌خوام بگم هم کیشان و هم حزبی های تو حتی تو بازداشتگاه ول کن بی عقل کچل نیستند خخخخخ داداش از نوع صحبت های بچه گانه تو آقای بابک مطمئن هستم به قول یه بنده خدایی شما یه بچه قرتی سبک مغز هستی که عاشق باجناق بازی و اصلا بحث و جواب با تو معنایی نداره از این داستان واقعی درس بگیر. دیلی لطف کن این اخطار مهم را به دست آشوبگران بچه که خبر از عاقبت خود ندارند پخش کن. شب بخیر

      1. خدمت آقا مصطفی عزیز، خداوند به هر کسی قوه خاصی عنایت می‌فرماید که شاید خود طرف هم متوجه نباشد.
        شما شخص باسواد و باهوش هستی، بنده کاری به شغل و عقاید شما ندارم ولی میتونم تشخیص بدم که زیادی در نویسندگی دارید. سعی کن مطالب مختلف از رمان تا مطالب علمی و نظری و فلسفی تا داستانی و تخیلی رو بنویس و به چند استاد نویسنده نشان بده تا راهنماییت کنند و از این استعداد خدادادی استفاده کنید.
        موفق باشید.

        1. از لطف و نظر شما ممنونم باور کنید واقعیت داره من بر عکس اصلا استعداد چاخان و دروغ ندارم چیزهایی که میگم یا تجربه کردم یا با چشم دیدم یا شنیده ام یا خوانده ام خدا نکنه پای کسی به همچین جاهایی باز بشه واقعیت داره عزیز. کسی متوجه میشه که این جور جاها را تجربه کرده هر روز یه جور آدم خلافکار وارد همچین جاهایی میشه شما باور کنی یا نه برای من فرقی ندارد. زنده باشی

  5. این ویدئو اگر چه تلخ ولی برای عاقل ها عبرت داشت من هم برای مقتول ها و هم برای قاتل ها دلم میسوزه ولی خون اون ها بر گردن تک تک این افرادی هست که در ویدئو هستند و همه ی کسانی که تشویق می کردند و در ویدئو نیستند با چه رویی می خواهید خبر مرگتون برید اون دنیا؟ اتفاقا”من دیشب یک خواب معنوی دیدم این خوابم رو تقدیم می کنم به بابک، چون خواب های من رو خیلی دوست داره خواب دیدم یک نفر که در شهر ما معروف هست و یک مدرسه به آموزش و پرورش وقف کرد من در مدرسه ی این آقا دوران ابتدایی رو گذراندم و قاری قرآن بود و اتفاقا”در یک حادثه ی دلخراش خودش و همسرش فوت کردند دیدم که لباس جهنمی ها رو پوشیده و کمرش خم شده پرسیدم مگر میشه این آقا که اینقدر کار خوب و ثواب انجام داده به جهنم برود؟!!! پاسخ دادند:این آقا با خدا عهدی در زمان حیاتش داشت ولی هیچ وقت به عهدش وفا نکرد. به خاطر یک عهد مرد به این خوبی در جهنم بود اون وقت شما که هزار تا کثافت کاری کردید جای شما در اون دنیا کجاست؟الله اعلم.

    1. طرف دوتا آیه از قرآن کریم رو یاد میگیره برا خودش جنایاتش رو توجیه میکنه یکی میشه داش که بهش میگن میری تو بغل هوری و یکی طالبان و القاعده که برای خودشون دکان باز کردند و در داخل کشورمون هم یه عده افراطی اون طرف مردم را به گلوله می‌بندند و این طرف تر وضو می‌گیرند و نماز میخونند!!!
      به این میگن شستشوی مغزی به نام دین و مذهب.

      1. ببین بابک من حرف تو را تائید نمیکنم تکذیب هم تا حدی نمیکنم حرف خانم آرامش هم درسته یه چیزی میخوای بگی که شاید خودتم نمیدونی چیه ولی از سر لجبازی می پرونی. پانزده سال پیش آگاهی بنده را یک هفته فقط به خاطر یه سوء ظن بازداشت کرد و بازپرس دو روز یه بار با مشت و لگد بنده را پذیرایی میکرد یعنی اول میزد بعد میپرسید، تا آخرش آزاد شدم روز آخر که تو دفترش بازجویی شدم متوجه چند قاب تقدیر و تشکر از طرف مقامات برای این آقا شدم که یکی از اون تقدیر نامه ها به خاطر حفظ کل قرآن توسط همین سرگرد اسدی بازپرس بنده بود و الی ماشاالله. خوب حالا آزاد شدم خوشحالم ننه. حالا من بیام به خاطر کار این آقا هر روز به زمین و زمان فحش بدم همه را با یه چوب نمیشه روند اون سرگرد به وظیفه خودش عمل کرد و اگر این کارو نکنه که کلاهش پس معرکه ست مأمورانی هم به پست بنده خورده اند که بسیار مؤدب و خوش برخورد یعنی این کمِ اون. اینهایی که گفتم یک بیستم دردسرهای من با پلیس و آگاهی بود این دلیل نمیشه من چوب و اسلحه دست بگیرم پاسگاه آتش بزنم یکی خوبه یکی بده، همه مثل هم نیستند

    2. خاله آرامش خالی بندها همیشه در عالم رویا قصه بافی میکنند چون در رویا پرتقال فروش را نمیشه پیدا کرد تو اولین کسی نیستی از این خوابها دیدی اگر هم کسی سند خواست میگی خواب دیدم

    3. خانم آرامش راستش رو بگو چی مصرف میکنی که با عالم اموات و بهشت وجهنم ارتباط پیدا میکنی؟
      لباس جهنمی رو از کجا آوردی.
      مگه تیم پرسپولیس و استقلاله که این وری ها قرمز بپوشند و اونوری ها آبی.؟
      چند وقت دیگه ادعای معجزه و وحی هم میکنی، جمع کن خانم محترم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *