منهای فوتبال

عکس| واکنش آمنه سادات ذبیح پور به تعطیلی شبکه من و تو

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ آمنه سادات ذبیح پور خبرنگار صداوسیما با انتشار پستی در توییتر به تعطیلی شبکه ماهواره ای من و تو واکنش نشان داد.

در این تصویر که آمنه سادات ذبیح پور در فضای مجازی به اشتراک گذاشته، این خبرنگار صدا و سیما نوشت: «به تعطیل شدن منوتو خوشبین نیستم؛ کاسه ای زیر نیم کاسه هست!»

عکس واکنش آمنه سادات ذبیح پور به تعطیلی شبکه من و تو که در توییتر منتشر شده است را تماشا کنید.

عکس| واکنش آمنه سادات ذبیح پور به تعطیلی شبکه من و تو

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

عکس توییت آمنه سادات ذبیح پور در واکنش به تعطیلی منوتو

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۲۱ دیدگاه ها

  1. اگر یک هرزه فاحشه خبر های داغ کاباره های اسرائیل و آمریکا را پخش میکرد خیلی زیبا و خوش قیافه میشد یعنی جامعه ما زیباتر می‌شد ما پیشرفت میکردیم جوانان ما از پیشرفت های زنان با شور و شعف فراوان استقبال میکردند ولی الان متاسفانه این خانم محجبه را آورده اند و خبری از این حرفها نیست و بد قیافه هم هست.

  2. چقدر بی شخصیتن اونایی که به چهره ی دیگران اهانت میکنن. چقدر زن تو دید بعضیا حقیره که ملاک زیباییش فقط آرایش و لباس های زرق و برق دار و بد حجابیشه. شعار آزادی زن سر میدید ولی میخواهین زن و ناموس دیگران بازیچه و اسیر امیال شما باشه تا با نگاه بهش تو کوچه و خیابون به خواسته های خودتون برسین. بعدم ژست روشنفکری بگین که به فکر زنهایید!!! و به حقوقشون احترام میزارید. شما همونایی هستید که یه زن پشت فرمون می‌بینید که یخرده کند حرکت میکنه، فریاد میزنید برو بشین پشت ماشین لباسشویی اما بحث بی حجابی که میشه میگید زنها حق دارن پوششون رو خودشون انتخاب کنن. مملکت رو دروغ و دو دستگی و نامردی پر کرده

  3. خخخخخخخ خخخخخخخ!!!! ای وای! ای وای!! عجب کاری شد؟!! خب حالا باید چکار کنیم؟؟!!!! خیلی بد شد که شما نسبت به این کار خوشبین نیستین!!! آخه تویی که بود و نبودت برای هیچ کس هیچ اهمیتی نداره بجز همون رسانه میلی! چرا فکر می کنی که نظرت برای مردم مهمه؟؟؟؟؟!!

  4. خر خودتون هستید و جد آبادتون، میخواهید با این جمله به مردم القا بکنید که حکومت ایران هیچ باجی نداده بابت تعطیلی شبکه من و تو؟!!

  5. حتما همینطوره. این بهایی‌های صهیونیست، حرامزاده تر از این حرفها هستند و هرگز احمق های کشور من را تنها نمی گذارند

    1. از خودت آمنه امسال خودتون کثافت تر نجاست تر نیست ساندیس خورای بی لیاقت جمهوری اسلامی ننگ بر شما ننگ بر مسولین بی لیاقت جمهوری اسلامی

        1. نه بابا اینا تو مغزشون غیر از اسپرم چیز دیگری نیست یه خانواده ولنگار بی حیا دارن که از محجبه ها بدشون میاد همینها می‌خوان با لخت شدن انقلاب کنند. انقلاب کنید تا فسفر مغزتان را بیشتر کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *