منهای فوتبال

فیلم| ارتداد سوگند خواننده زن؛ تبلیغ مسیحیت توسط سلبریتی ضدایرانی

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از ارتداد سوگند و تبلیغ مسیحیت توسط ایران خواننده زن بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که با واکنش های منفی گسترده کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده، سوگند خواننده ای بارها با فعالیت های مجازی اش جوانان را به بی بندوباری و هنجارشکنی دعوت کرده، در اقدامی عجیب و برای کسب درآمد بیشتر به تبلیغ دین مسیحیت روی آورد.

فیلم ارتداد سوگند خواننده زن؛ تبلیغ مسیحیت توسط سلبریتی ضدایرانی که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم تبلیغ مسیحیت توسط سوگند

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۱۱ دیدگاه ها

  1. کسانی که مسیحی میشوند قصد فرار از مسئولیت دارند چرا باید یک مسیحی کارهای سخت انجام دهد و روزی چند بار وضو بگیرد نمازی بخواند و نجس و پاک را در نظر بگیرد موقع دعا نرقصد و آواز نخواند با سگ هم خانه نشود بی حجاب نباشد گوشت خوک و گراز کوفت نکند و هر گناهی کرد در گوش یک نفر بگوید تا بخشیده شود پس بهتر است مسیحی شود و از مسئولیتهای سنگین یک مسلمان فرار کند تا به اصطلاح آزاد باشد. و در آخر خاک بر تو ای مرتد. نشر و چاپ توسط انتشارات جامعة المصطفی

  2. 😂😂😂😂 مگه قرآن کلام خدا نیست؟!!! از کی پول گرفتی که انجیل رو فقط کلام خدا میدونی؟!!! گروه گروه، مسیحی ها دارن به اسلام رو میارند چون انجیل تحریف شده و طبق آیه ی قرآن یهودی ها و مسیحی ها کلمات خدا رو تغییر دادند حضرت عیسی و حضرت مریم هر دو برای ما قدیس هستند هر کس دشمنیه اولیای خدا رو در قلب داشته باشه به جهنم میره ولی طبق آیه ی قرآن اگر عیسی ادعای خدایی یا پسر خدا رو داشت خدا او رو مجازات می کرد نزدیکه در اثر این حرف آسمان شکافته بشه. لم یلد و لم یولد نه فرزندی داره و نه زاده شده. این خانم، بچه اش رو جا گذاشته رفته خارج به ِقرتی بازیش برسه اون موقع که بچت رو جا گذاشتی نمیدونستی خدا چی گفته؟!!!

    1. آرامش دهنت را ببند ما داریم این خانم را برمیگردونیم به اعتقادات قبلیش با همین حرفهای مفت ملت از دین زده شدن به زندگی خراب خودت برس در ضمن من بابک نیستم

      1. به ناشناس ۱۵:۵۰ ای دروغگو تو بابک نیستی!!! من که باور نمیکنم تو همش دنبال این زن شوهر داری از این به بعد من بهت پیام میدم تو هم بهم پیام بده شاید خواستیم با هم باشیم من طنازم باید هم طنازی کنم بخوای برات سنگ تموم میگذارم

        1. به طناز، از خدا بترس، شاید این آقا کسی در زندگیش باشه یا اصلا”بچه دبیرستانی باشه اینجا پیام میده یک سری به سایت های شوهر یابی معتبر بزن ان شاءالله مشکلت حل میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *