منهای فوتبال

فیلم| تحریم انتخابات به نفع کیه؟

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از دعوت صریح چهره های ضدایرانی و تجزیه طلب به تحریم انتخابات بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که با واکنش های متفاوت کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده، تعدادی از چهره های ضدایرانی و تجزیه طلب با ایجاد جو رسانه ای سعی بر تاثیرگذاری روی مردم و تحریم انتخابات دارند؛ کسانی که دشمنی آنها با ایران و ایرانی بارها اثبات شده است.

فیلم تحریم انتخابات به نفع کیه؟ که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم دعوت تجزیه طلبان به تحریم انتخابات

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۳۷ دیدگاه ها

  1. حالا فردا داستان داریم و بعلت استقبال مردم از صندوقهای آراء زمان رای گیری رو تمدید می‌کنند، برای شمردن اونها هم یکی دوروز بیشتر باید صبر کنیم، فقط وضعیت آب و هوا و پوشش مردم رو در نظر داشته باشید تا فیلم مونتاژی کمتر بزارن.

    1. دختر بچه‌ای را دم در مسجد دیدم تو اون هوای سرد لباس کمتری پوشیده بود آنکه مردمی برای رأی دادن وارد مسجد میشدند دخترک به آنها می‌گفت میشه یه روغن مایع برام بخرید با خودم گفتم حتماً یک عده براش میخرند یا کمکی میکنند ایستادم تا ببینم یک روحانی با همسر و دو فرزندش آمدند دختر تقاضا کرد ولی آن روحانی آنقدر خوشحال و سرمست بود که صدای دختر را نشنید دو فرزند آن روحانی به آن دختر خیره شده بودند کسان دیگر آمدند دخترک کمکم داشت مزاحمت ایجاد میکرد که جوانی با لباس فرم آمد و او را دور کرد تا مزاحم فریضه دینی ملت نشود یاد کارتون دختر کبریت فروش افتادم بچه که بودم چند بار دیده بودم همیشه با خودم میگفتم کاش من اونجا بودم و همه کبریت‌های آن دختر را می‌خریدم تا از سرما یخ نمی‌زد تو این فکر بودم گفتم برگردم تا یک روغن براش بخرم برگشتم آنجا نبود کمی دنبالش گشتم ولی پیداش نکردم با خودم گفتم آنها که رای دادند کمک نکردند من هم که رای ندادم کمک نکردم پس آن دختر همه ما را به یک چشم میبیند امروز خودم را تنبیه میکنم و تا فردا لب به غذا نخواهم زد

      1. با اینکه خودم محتاج هستم همون موقع کمکش میکردم بر دروغگو لعنت یه روغن متوسط بیشتر از صد تومن نمیشه پولی نیست البته کسانی هستند که دروغ میگویند و کسی به آنها اعتماد ندارد و همین مسئله مردم را نسبت به این موضوع بدبین کرده و کسانی هستند که با تکدی گری اموال زیادی به جیب زده اند و از عواطف و احساسات مردم سوء استفاده میکنند در خبرها به موضوع کودکان کار و تکدی گری اشاره شده که محتاج کمک نیستند و فقط ابزاری برای سوء استفاده کنندگان کودکان کار هستند به هر حال شما کار درستی کردید

      2. ناشناس عزیز مهم نیت شما بوده که ثوابش را خواهید برد، بنده هم یک بار به رباط‌کریم رفته بودم و خانمی با چند تا بسته دستمال کاغذی وارد مغازه شد و درخواست خرید آنها را داشت من هم پول نقد همراه خود نداشتم و همگی در مغازه بی تفاوت بودند و اون خانم حرفی نمیزد و یک گوشه ایستاده بود و خسته بنظر می‌رسید، بناچار رفتم عابر بانک روبروی بلوار و مقداری پول نقد گرفتم و برگشتم ولی او رفته بود.
        در قرآن کریم ذکر شده که ای پیامبر از تو می‌پرسند که فقیر یا محتاج واقعی را از کجا بشناسیم؟ در جواب آنان بگو از کسی که اصرار نمی‌کند.

  2. امروز به یکی از اقوام که جانباز جنگه و پاهاش رو از دست داده زنگ زدم و به شوخی بهش گفتم قرار شده صندوق رای را در خونه شما بیاریم تا رای دادن براتون مشکل نباشه، شروع کرد به ناسزا گفتن و تا نگفتم شوخی کردم ول نکرد،گفتم میخواستم سربسرت بزارم.

  3. در صدا و سیما از نماینده ی مجلس مشهد تعریف کردند هیچ میدونید مشهد از شهر های اروپایی پیشرفته تره؟ در مورد نماینده های زاهدان و خرم آباد و یاسوج و اندیمشک و غیره…. هم صحبت کنید. اگر آقای قالیباف و خانوادش بد هستند به خودشون مربوطه ما رو که در قبر اون ها نمی گذارند ما که نمی تونیم به خاطر کانادا رفتن دیگران کشورمون رو از دست بدهیم. مگر کشور ما مثل کشور های دیگه هست که ولش کنیم به امان خدا؟

      1. عمو محمد، جاهای پیشرفته فوق دکتری بیرون می دهند مثل مشهد،اصفهان. انگار مشهد نرفتی یک مشهد برو بعد بیا خرم آباد، بعد می فهمی بین بالاشهر تهران با پایین شهر تهران چه فاصله ای وجود داره.

        1. خانم منظور شما از پیشرفته چیه؟ ما تو مملکت جای پیشرفته نداریم حتی ما که در قلب تهران هستیم. خودم در مناطق محروم خدمت کردم و وضعیت اونجا را درک میکنم.
          شما از اینجا خبر نداری، ی بار برای گرد وخاک که تو چشمم بود رفتم چشم پزشکی بیمارستان امام حسین علیه السلام اولش دکتر میانسالی دیدم که بالاسر انترن‌ها بود که فوری غیب شد و بیچاره مریضهای شهرستانی که از قزوین و اراک آمده بودند همین انترنهای ناوارد معاینه می‌کردند و مهر استاد گمشده خودشون رو پای نسخه ها می‌زدند. یعنی حکیم باشی دهات از اینها بیشتر میفهمه.

          1. من به طور جزیی نگفتم به طور کلی بعضی از جاهای ایران از بعضی جاها خیلی پیشرفته تر و جلوتر هست طوری که هرگز نمی تونی بگی همه ی ایران مثل هم هست. در حالی که کردستان و اصفهان چه فرقی با هم دارند؟ چرا باید اصفهان خیلی پیشرفته تر از کردستان باشه؟ در حالی که حکومت میتونه عدالت رو بین همه ی استان ها برقرار کنه فقط پایتخت از دیگر قسمت های ایران پیشرفته تر باشه. ما به طور کلی همیشه در طول تاریخ در اجرای درست عدالت در بین همه ی استان ها و همه ی قشر های مردم ضعیف بودیم.

        2. خانم آرامش، شما اگر توجه کرده باشید شهرهایی که در نزدیکی خطوط مرزی هستند معمولا محروم تر هستند و شهرهای مرکزی تر صنایع و امکانات بیشتری دارند، بنده به این نتیجه رسیدم که برای اینکه از دسترس دشمن خارجی دور باشد عمدا رسیدگی نمی‌کنند، یا اینکه می‌ترسند با مرزنشینان کشورهای همسایه کشور مستقلی مثل کردستان یا بلوچستان و یا آذربایجان و ترکمنستان بوجود بیاید. بر همین اساس پایتخت را تهران انتخاب کردند که از شمال توسط رشته کوه البرز احاطه شده و از جنوب و شرق و غرب با مرز کشورهای دیگر فاصله زیادی دارد.

  4. آرامش بحث سر اینا قالیباف دورو و ریاکار تو مصاحبه ای میگه خجالت میکشم نوه ام وقتی در یخچال رو باز میکنه چون چیزی تو یخچالمون نیست مصاحبش هست.
    میگه تو حساب بانکی پسرم فقط یک میلیون پول.
    و و و هزار تا ریا کاری دیگر بعد تو یکی از حسابای پسر ایشون فقط چند میلیارد دلار پول خوابیده بود. طبق اسناد.
    از دولت کانادا به خاطر ویزا ندادن شکایت کرده بود.حتی پسرشم حاضر نیست تو مملکتی که پدرش یکی از سرانش باعث این وضع زندگی کنه.
    جریان سیسمونی هم بماند که دختر برای فرزندش از ترکیه سیسمونی میخره.
    این حجم از وقاحت تو هیچ کجای تاریخ دیده نشده بعد شما پرو پرو میگین مگه چی شده؟ مردمم مهاجرت میکنند؟
    دیلی سانسور نکن

  5. دوستان، داستان مهاجرت پسر قالیباف به کانادا چیه؟ این موضوع از کجا معلوم درست باشه؟ ما فکر میکنیم درست هست وقتی بچه های خانواده های معمولی مهاجرت می کنند و اقامت می گیرند اختیار دارید بچه ی رئیس مجلس این کار رو نکنه؟ بچه های خیلی از مسئولین این کار رو می کنند فقط اسم قالیباف بد شده؟
    به من میگن رای نده من روی این موضوع فکر کردم فهمیدم ایران یک کشوری مثل سایر کشور های دنیا نیست باید از او مراقبت بیشتری بشه برای همین میخوام رای بدهم و سفید بندازم.

    1. به تازگی مشخص شد که اسحاق، پسر کوچکتر محمدباقر قالی باف در ۵ سال گذشته تلاش ویژه ای برای مهاجرت به کانادا انجام داده و حتی با استخدام یک وکیل مشهور، وزیر مهاجرت کانادا را به دادگاه کشانده است.

      این اطلاعات در حالی افشا شده که مدیرمسئول صراط در اردیبهشت ۱۳۹۶ یعنی بیش از ۶ سال پیش از تحصیل او در کشور استرالیا خبر داده بود. در دو سال اخیر نیز ماجرای سیسمونی گیت و سفر دختر و داماد قالی باف به ترکیه و برخی کشورها خبرساز شده بود.

      اما مستنداتی که اکنون منتشر شده، عمق فاجعه را بیشتر می کند.

      شخصی به نام پیر پویلیور، عضو پارلمان کانادا پیگیر اخذ اقامت اسحاق قالی باف بوده و مکررا از دولت کانادا درباره این پرونده و به نفع اسحاق پیگیری کرده است.

      بسیاری در کانادا، پیر پویلیور را «دونالد ترامپ کانادا» می دانند. او کسی است که احتمال دارد جانشین جاستین ترودو شده و نخست وزیر این کشور شود.

      پیر پویلیور معروف به پرخاشگری و اظهارات تند است و گهگاه به خاطر این اظهارات مجبور به عذرخواهی هم شده است. مثلا در سال ۲۰۰۸ به دلیل زیر سوال بردن اخلاق کاری مردم بومی، مجبور به عذرخواهی شد. در تابستان امسال نیز پس از آنکه خانه یک زن را «کلبه‌ای کوچک» خوانده بود، مجبور شد عذرخواهی کند.

      محافظه‌کاران در تبلیغاتی تابستانی خود ۳ میلیون دلار برای پویلیور هزینه کرده اند. نکته قابل تامل آن است که پویلیور و هواداران او سیاست های ضدمهاجرتی دارند و طرفدار محدود کردن مهاجرت خارجی ها به کانادا هستند‌. با این حال، تجربه نشان داده اگر فردی به تامین مالی کمپین تبلیغاتی این دسته از سیاستمداران کمک کند، حاضرند در این سیاست ها استثنا قائل شوند.

      در این شرایط، رابطه فرزند قالی باف با فردی که یکی از حامیان تروریستی اعلام شدن سپاه پاسداران بوده و به هر دری می زند تا نخست وزیر کانادا شود، مبهم تر خواهد شد.
      خانم آرامش شما به خاطر کوری دشمنان ایران رای بدهید و کاری به اراجیف دیگران نداشته باشید

  6. لعنت به انتخابات و جمهوری کمونیستی، روز به روز اوضاع ثروتمندان بهتر میشه و اوضاع فقرا و محرومین بدتر، لعنت به ظلم و ظالمین، پیامبر فرمود؛ زمین با کفر میمونه ولی با ظلم نمیمونه…

  7. ما مردم به این نتیجه رسیدیم از اون زمان رای آری یا نه به چ ا بدبخت شدیم و هروقت رای دادیم اوضاع بدتر شد که بهتر نشد.
    خارج نشین بی درد دلسوز مانیست.
    خود مردم باید این بازی را تعطیل کنند.

    1. علی آقا خداییش بدتر نشدیم گرانی بدبختمون کرده و مردم هم از گرانی گله مند هستند دوره شاه ارزانی بود مردم خوششون بود اما چندین عیب بسیار بزرگ داشت خودتون بهتر از من میدونید بیایید واقع بین باشیم ما اگه دشمن خارجی نداشتیم راحت تر می‌تونستیم اعتراض کنیم به قول شما اینا دلشون واسه ما نسوخته اینا از همون حکومت بدتر حمایت میکنند نه از اینکه مردم ما در رفاه باشند

      1. ناشناس عزیز مشکل فقط گرانی نیست، ده پانزده ساله میگن دویست تا ابر بدهکار بانکی داریم ولی هیچوقت اسامی اونها اعلام نشد چرا که از اقوام و آشنایان خودشان هستند. ولایتی میره قرارداد با روسیه میبنده حتی مجلس هم خبر نداره که جریان چیه. قرارداد بیست و پنج ساله با چین بسته میشه باز ما مردم و نمایندگان بی بخار ما تو مجلس بی خبریم.
        خودشان می‌گویند ما بصیرت نداریم و نمیتونیم خیلی چیزا رو تشخیص بدیم و رأی بدیم.
        طرف سرطان داره میره خونه میشینه تا بمیره چون هزینه بالای درمان رو نداره و بچه ده ساله خودکشی میکنه چون گوشی هوشمند برای درسش نداره.
        سی و چند سال پیش قانون یکسان سازی حقوق مطرح شد و هنوز اجرایی نشده. درمان و دارو بابیمه و آزاد حدود بیست درصد فرق میکنه و خیلی از بیماران اعصاب و روان توان تجدید نسخه و خرید دارو ندارند. ما اسم این شرایط رو میزاریم زندگی نکبت بار و ماه رو رمضان توان خرید خرما برای بچه هایمان را نداریم، خجالت زدگی پیش زن و بچه تا کی باید ادامه داشته باشه؟

  8. خدا براتون نسازه اگر نیایم انتخابات، شما گرگ ها خوشحال میشین اگر بیایم انتخابات، کاندید های شهر ما یک مشت منفعت طلب هستند مجبوریم بیایم سفید بندازیم.

    1. خانم آرامش اینها به کسی که شما تو برگه می‌نویسید کاری ندارند، بلکه همون که پای صندق می‌روید اینا میگن مردم مارو قبول دارند و رفراندم ج ا حساب میشه.
      در استان‌های محروم چند نفر شناسنامه های مردم رو می‌خرند و با اونها رای میدن و ی مشت مفتخور میرن حقوق مادام العمر میگیرن و لالمونی تو گرفتن حق مردم حوزه انتخابیه خودشان را.

      1. ناشناس مسئله رای دادن و ندادن نیست مسئله دشمن به شادی دشمنان برانداز و امثال اینهاست که بعضی ها هم با سادگی و ندانم کاری و با خیال نجات از دست آخوند با اینا همکاری میکنند تا کشور را بدست یه عده دلقک بی سواد بسپارند اگر دشمن خارجی نداشتیم تمام مردم صندوق رای را تحریم میکردند با رای ندادن فقط باعث تحریم بیشتر دشمن و فشار به من و شما میشود ما هم مثل شما ناراضی هستیم و شاکی، اما آب تو آسیاب دشمن خارجی نمی ریزیم حتی اگر این رای دادن سودی برای ما نداشته باشد! ببین برادر این حکومت قرار است تا ظهور امام زمان پا بر جا بماند قرار نیست با این بادها بلرزد این را برای همیشه در گوش خود فرو کنید ما اکثریت مردم مملکت را بدست خانم پشمالو و توله شاه نمی‌دهیم اگر هم قرار بر اصلاحات باشد به مرور آخوندها را اصلاح و رام خود می کنیم نه اینکه مملکت را بدست گرگ ها دهیم تا پاره پاره و خورده شود و مانند گذشته مستعمره آمریکا و انگلیس برای چپاول کشور شوند

        1. ناشناس محترم. اولاسیستم پادشاهی تموم شد و رفت پی کارش دوما مردم ایران به ج ا رای دادیم و حالا همین مردم چهل و پنج ساله از انتخاب خود پشیمان شدند و اگر فردا انتخابات داخل کشور بگذارید و دوباره ج ا آری یا نه رو انتخاب کنیم با اکثریت آراء همین مردم جواب نه رو خواهید گرفت.
          شما خیلی خوب هستید ولی مردم شما را نمی‌خواهند، این مطلب را چطور بیان کنند که گلوله و باتوم نخورندیا زندانی نشوند؟
          عزیز من حکومت اگر ماندنی بود به شما نمی‌رسید، با سلام و صلوات قدرت را به نخبگان وطنی واگذار کنید نه اصولگرا و اصلاح طلب.

        2. ببین مصطفی حرفات تکراری است با این حرفها که یکی به نعل می‌زنی یکی به میخ فقط خودت را مضحکه عام و خاص می‌کنی مردم ایران دشمن خود را میشناسند فرصتی برای دولت نمانده همان زمانه احمدی‌نژاد باید رای گیری را تحریم میکردند تا اینهمه سال ملت زجر نمیکشیدند بحث امام زمان را وسط نیار تو هم یاد گرفتی تا تو تنگنا قرار میگیرید عکس خدا را بهانه میکنید شما را چه به امام زمان فکر کن الان آقا ظهور کرد اگه از فقرا و دختران بی جهیزیه سوال کرد میخواهی بگی آمریکا نذاشت اگه گفت این بادیگارد چیه دوروبرت این ماشین ضد گلوله چیه سوار شدی میخوای بگی از ترسم سوار شدم قبول نمیکنه برو مصطفی باد به کلت افتاده با اعتماد به نفس کاذب میای چرت وپرت می‌نویسی فکر می‌کنی بر حقی برو دنبال کارت کوچولو. ملت خودشان بالاخره فهمیدن چی درسته چی نادرست شما اقلیت هم فقط نظاره گر باشید

        3. در رو یه پاشنه میگرده بحث فایده نداره من دارم کلی میگم که مصداق حرف شما دو نفر میشه با خودتون رو راست نیستید دو پهلو حرف میزنید نه دلتون اینوریه نه اونوری محمد تو که میگی مردم دشمن خودشون را شناخته اند و بهتر بود مردم زمان احمدی نژاد رای گیری را تحریم میکردند خوب منظورت یعنی چی؟ خودت هم نمی‌فهمی چی میگی کسی بهتر سراغ داری بیاد ما بهش رای بدیم به قول علی آقا حکومت پادشاهی مُرد تمام شد پس منظور شما کیه لطفاً بفرمایید ما هم بدانیم.

      2. ما نمیتونیم با خودمون لج کنیم من به نیت رزمندگانی که در جبهه شیمیایی شدند رای می دهم انشاءالله که خداوند از من قبول کنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *