منهای فوتبال

عکس| دروغ جدید علی کریمی درباره سیستان و بلوچستان

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ عکس منتشر شده از دروغ جدید علی کریمی درباره سیستان و بلوچستان بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این تصویر که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، علی کریمی سلبریتی فراری که بارها اقدامات ضدایرانی اش واکنش های کاربران را در پی داشته، تصویر سیل زدگان پاکستان را به جای مردم آسیب دیده از سیل سیستان و بلوچستان منتشر کرد.

عکس دروغ جدید علی کریمی درباره سیستان و بلوچستان که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

عکس| دروغ جدید علی کریمی درباره سیستان و بلوچستان

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

عکس اثبات دروغگویی علی کریمی

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۵ دیدگاه ها

  1. چرا چرت و پرت مینویسی شمام عرزشی هستین تابلوعه خودت چشمای کورتو باز کن سیستان الان زیر سیل و گل و لای هستش عوض چرت گویی بیاید کمک علی کریمی راست میگه شما دورغ و هیچ شکی نیست

  2. ببین آقای احسان گل محمدی و آقای امیر حسین ثابتی سر دبیر و دبیر تحریریه دیلی فوتبال به نظر من شما دو نفر یکیتون اینوریه یکیتون اونوری حالا من نمی‌دونم الان شیفت کدومتونه فقط می‌خوام بگم هر وقت عکس این پ یزی.ی خان را می‌ذاری نباید نظرات را سانسور کنی چون من می‌خوام تمام گ.وه های دنیا و تمام چیزهای ممنوعه را در حلق این کریم پشه ریقو کنم و نباید سانسور بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *