منهای فوتبال

عکس| نظر یک حقوقدان درباره فیلمبرداری از زنان بی حجاب

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ عکس منتشر شده از نظر یک حقوقدان درباره فیلمبرداری از زنان بی حجاب بازتاب گسترده ای در توییتر داشته است.

در این تصویر که جعفر صادق منش در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته، این حقوق دان نوشت: «برخلاف القائات برخی حقوقدانان و وکلا، عکسبرداری و فیلمبرداری از صحنه کشف حجاب و بی عفتی، مجاز است».

عکس نظر یک حقوقدان درباره فیلمبرداری از زنان بی حجاب که در توییتر منتشر شده است را تماشا کنید.

عکس| نظر یک حقوقدان درباره فیلمبرداری از زنان بی حجاب

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

عکس حکم قانون درباره تصویربرداری از افراد بی حجاب

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۱۱ دیدگاه ها

  1. ١‌. حراست زورش به آخوند نميرسه.
    ٢.برای اینکه داشت از سینه خانم عکس می‌گرفت ونه از موهای سرش.
    ٣.برای اینکه اون روحانی عکس یا فیلم رو پاک نکرد.
    ۴.اون خانم از اول با روسری وارد بیمارستان شده بود و روسریش لیز خورد و بچه بغلش بود و دستش گیر بود و در راهرو اصلی نبود و در محلی مخفی تر پشت به ستون نشسته بود که در دید مردم نباشد.
    ۵.این آخوند گند زده و امثال شمامیخواهید او را تبرئه کنید و شما همون مصطفی عوضی هستی که به اسم ناشناس مطلب میزاری، خاک بر سرت.

  2. میتونی فیلم بگیری عکس بگیری آزادی مثلاً من اگه شاشم گرفت و نتونستم خودم را نگه دارم و یه جای خلوت کشیدم پایین و تو همون لحظه از اونجا با گوشیت رد میشدی از من و پیپیم فیلم بگیری باید ببری به کی نشون بدی جایزه بگیری اگه جایزه لازم هستید بیایید قابل شما را ندارد آقای وکیل به شما میرسه

  3. بابا تو دیگه چقدر کم سوادی ، خب مجبورید مگه در مورد همچیز نظر بدید که باعث بشه اینقدر نادانیتون روو بشه،الان یه نفر بیاد پشت ماشین روو به پیاده رو برینه دیگه تظاهر به ریدن نیست! یعنی به مخچه حضرتعالی حتی یه کوچولو خون نمیرسه که بفهمی که درمانگاه جای ریدن نیست چه سرپا برینی چه نشسته و تکیه بر ستون

  4. آقای کارشناس حقوق سهمیه ای.
    اولا اون خانم جرمش تظاهر حساب نمیشه چون نشسته و تکیه داده به ستون، در صورتی تظاهر حساب می‌شود که از عمد و بصورت علنی در مقابل مردم باشد ولی غیر از روحانی متخلف افراد حاضر در محل اغلب متوجه او نشدند.
    ثانیا اگر عکس و فیلم از خانم بدحجابی که فرزند مسؤلین است هم شامل این قانون می‌شود یا نه رسیدگی به آن به کجا می‌رسد؟

    ثالثا خیلی از افراد در ماه مبارک رمضان سیگار می‌کشند و داخل کوجه خلوت و یا پشت ماشین پارک شده رو به پیاده رو سیگار می‌کشند، آیا این عمل تظاهر بحساب می‌آید و حد شرعی بر او واجب است؟

    1. بنظرت بیحجابی و جرم علنی، چجوری باید باشه؟ خب اومده توی مکان عمومی با پوشش نامناسب نشسته. منظورت از اینکه جلوی مردم نبود چیه؟

      باز چرا میاید ربط میدید به بقیه چیزا؟

      روزه خواری هم جرمه.

      1. محمد آقا تظاهر به روزه خواری جرمه یعنی از روی قصد، یعنی لجبازی علنی علیه قوانین شرع در ملا عام.
        اون خانم اول روسری به سر در درمانگاه دیده میشه و بعد روسری از سرش لیز میخوره و قصد خودنمایی و توهین نداشته، اگر از اول فیلم بدون روسری بوده حرف شما درسته.
        در ضمن هر بیمارستان قسمت حراست دارد که وظیفه اش حفط نظم و رعایت شونات اسلامی است و روحانی مورد نظر می‌توانست آنها را مطلع کند.

        1. محمدرضا چون می‌دونی که بیمارستان قسمت حراست داره و توصیه کردی روحانی مورد نظر برای قانون شکنی اون خانم باید به حراست مراجعه میکرد، چندتا سئوال برام پیش آمد
          ۱_میشه بفرمائید اون خانم اگه شک داشت که اون روحانی ازش فیلم گرفته چرا به حراست مراجعه نکرد؟
          ۲_چرا اون خانم به روحانی فحاشی کرد؟
          ۳_چرا اون خانم به روحانی سیلی زد؟
          ۳_چرا همکار اون خانم موبایل روحانی را سرقت کرد؟
          ۴_اصلا اون خانم وقتی دوربینهای بیمارستان از اون داره فیلم می گیره و جلو همه بدون حجاب هست چرا نگران و ناراحت هست که شاید روحانی ازش عکس گرفته باشه؟

          1. ١. حراست زورش به آخوند نميرسه. ٢.برای اینکه داشت از سینه خانم عکس می‌گرفت ونه از موهای سرش. ٣.برای اینکه اون روحانی عکس یا فیلم رو پاک نکرد. ۴.اون خانم از اول با روسری وارد بیمارستان شده بود و روسریش لیز خورد و بچه بغلش بود و دستش گیر بود و در راهرو اصلی نبود و در محلی مخفی تر پشت به ستون نشسته بود که در دید مردم نباشد. ۵.این آخوند گند زده و امثال شمامیخواهید او را تبرئه کنید و شما همون مصطفی عوضی هستی که به اسم ناشناس مطلب میزاری، خاک بر سرت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *