منهای فوتبال

فیلم| دستورات عجیب بن سلمان در ماه رمضان

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از آنچه دستورات عجیب بن سلمان در ماه رمضان عنوان شده بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که با واکنش های متفاوت کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده، در ادامه اصلاحات ساختاری عربستان، برخی دستورات محمد بن سلمان ولیعهد سعودی در ایام ماه مبارک رمضان بررسی می شود.

فیلم دستورات عجیب بن سلمان در ماه رمضان که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم دستورات ولیعهد عربستان سعودی برای ماه رمضان

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۲۰ دیدگاه ها

  1. حامد تو طرفدار چوسطفی هستی نمیتونی جواب محمد را بدی میگی عکس خدا را پاره کرده اسم مقدس را فلان کرده به اینجور حرف زدن میگن گ و ه خوری که تو و امیر محمد و نسترن خوب بلدین شما فقط دوست دارید مردم شما را قهوه‌ای کنند

  2. این حکومت آل سعود حرامزاده همونی هست که داعش و طالبان و سایر تروریست ها رو به وجود آورده…کسانی که از این بن شیطان دفاع میکنن داعشی و طالبانی هستن…

    1. تفکر داعشی رو حکومت های قبلی به وجود آوردند و بن سلمان اومد جمعشون کرد الان کلی از این مفتی هاشون توی زندان هستند و الا حسابی موی دماغش می شدند. .حمله به یمن هم به خاطر این بود که از قدرت گرفتن حوثی های وابسته به ایران احساس خطر می کرد و می خواست حکومتی در یمن مستقر کنه که دست نشانده ی خودش باشه . اون می خواست روابطش رو با رژیم صهیونیستی عادی سازی کنه و حماس با عملیات طوفان الاقصی تمام نقشه هاش رو به هم ریخت .الان به دلیل عدم حمایت از مردم غزه مورد نفرت قرار گرفته و همین خشم نهفته ی مردمی احتمالا منجر به سقوطش بشه.

  3. دستورات آقای بن سلمان ولیعهد عربستان
    در درجه اول
    امنیتی ست ،،دقیقا کارهایی که القاعده و
    داعش سرلوحه کارشان بود را پیشگیری می‌کند
    مثلاً
    بکارگیری اطفال برای انفجار تروریستی
    عدم پخش غذای احتمالاً ،،،،
    داشتن کارت شناسائی جهت سهولت رسیدگی به امور

    1. با نظر شما مبنی بر اینکه دستوراتش امنیتی است موافقم و من فکر می کنم این موضوع به جنگ رژیم صهیونیستی با مردم غزه بر گرده.بن سلمان احتمال میده که بعضی از امامان جماعت بر علیه رژیم صهیونیستی سخنرانی کنند و این کار ممکنه به هدفش که عادی سازی روابط با این رژیم غاصب و جعلی است لطمه بزند .البته آخوندهای درباری هم مردم رو غیر مستقیم تهدید کردند و گفتند که از دادن شعارهایی که باعث ریخته شدن خون مسلمانان میشه پرهیز کنند و با نیروهای امنیتی همکاری کنند .احتمالا داشتن کارت شناسایی هم به همین منظور است تا اگر صدایی دراومد خیلی راحت بتونند اون رو خفه کنند ….جالب اینجاست که اون ها اطالت از ولی امری که در قرآن اومده رو برای مردم به عنوان اطاعت از حاکم تفسیر کرده اند.

  4. بعضی دستوراتش بد نبوده ولی بعضی دستوراتش خیلی بد هست باز هم چون ما اونجا نیستیم حق قضاوت نداریم ولی من فقط نظر خودم رو میگم اون دستوری که گفته بود بچه ها نیان مسجد فکر میکنم دستور خوبی باشه چون بچه ها تا یک سنی متوجه نیستند که مکان تقدس داره ممکنه مزاحمت ایجاد کنند یا بی احترامی کنند اینکه میگه مردم به مساجد کمک مالی نکنند خیلی بد هست چون مساجد برای رونق کارهای مذهبی باید کمک دریافت کنند این به ضرر فقرایی هست که برای افطار به مسجد میان. کلا” بعضی کار های اهل سنت خیلی دین رو سخت میکنه مثلا”من وقتی نماز شب اهل سنت رو با تشیع مقایسه کردم نماز شب اهل سنت خیلی سخت بود ولی نماز شب شیعه آسان تر بود.

    1. زهرا و محمد یه نفرن که میخاد با اسم مذهبی اسلامی علیه اسلام حرف بزنه، این دسته از افراد دیگه خیلی عقده ای هستن و تعصب شدیدی به خوش خدمتی به شیطان و شیطان صفتان دارن اما باید بدونن چراغی را که ایزد برفروزد هرآنکس پف کند هم ریش و هم ریشه اش بسوزد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *