منهای فوتبال

فیلم| تهدید پاکستان توسط فرمانده طالبان

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از تهدید پاکستان توسط فرمانده طالبان بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، عبدالحمید خراسانی فرمانده قطعه بدری‌ طالبان می‌گوید: اگر بار دیگر پاکستان به افغانستان تجاوز کند، این کشور را فتح خواهیم کرد.

فیلم تهدید پاکستان توسط فرمانده طالبان که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم فرمانده طالبانی پاکستان را تهدید کرد

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۷ دیدگاه ها

  1. پاکستان و ترکیه و عربستان سه کشور همسایه و رقیب ما هستند که از نظر نظامی برای ما عددی حساب نمی شوند این موضوع در جنگ تمام عیار مشخص میشود
    فکر میکنید ایران سلاح هسته ای ندارد به نظر من اشتباه است
    ایران هزینه های زیادی برای اتمی شدن پرداخت که یکی از مهمترین هدف آن سلاح هسته ای بوده است.
    تمام دشمنان ما سلاح هسته ای دارند و ما را با آن تهدید میکنند مثل آمریکا و اسرائیل! برای همین است که سعی دارند ما را توسط حکام آژانس انرژی اتمی کنترل کنند زهی خیال باطل!
    آقای صالحی چند ماه پیس آب پاک را بر دستان جهانیان ریخت و گفت ما میتوانیم در کوتاه ترین زمان ممکن به سلاح هسته ایی دست یابیم و آن را عملیاتی کنیم به این سند که رهبر انقلاب فرمود هر متجاوزی (اسرائیل) به خاک ما با هر سلاحی حمله کند با همان سلاح به آن پاسخ میدهیم
    اگر هم واقعا سلاح هسته ای نداشته باشیم از کشور هایی مانند بلاروس یا روسیه و یا کره شمالی پاکستان خریداری میکنیم آنقدر موشک به خورد بزرگترین پایگاه آمریکا یعنی اسرائیل می خورانیم که بدتر از بمب اتم است در عرض هفت دقیقه موشک سجیل بر مغز سگیونیست وارد میشود به حول و قوه الهی
    دیشب به سالن کنسرت در روسیه حمله تروریستی شد و مشخص شد که مثل همیشه کار آمریکا و صهیونیست است

  2. 😂😂😂😂😂 افغانستان چیزی نداره پاکستان از ایران از نظر سلاح نظامی پیشرفته تر هست سلاح اتمی داره.فقط سلاح اتمی برای ایران حرامه چون آمریکا از سایه ی ایران میترسه.

    1. مثلاً چند بار آمریکا را زدید که از سایه شما بترسه شما برید انتقام سلیمانی را بگیرید مردم یادشون نرفته هنوز منتظر هستند آرامش هر کس کشور خودش را دوست دارد ولی آمریکا دنیا را تسخیر کرده به خاطر همین ایران را تحریم می کنند

    2. آرامش خانم ای کاش حرفتان درست بود ولی متاسفانه شما اشتباه می کنید .الان رژیم صهیونیستی غزه رو شخم زده مردم رو قتل عام کرده و هزاران جنایات جنگی انجام داده چرا کسی جرات نمی کنه به این رژیم بگه بالا چشمت ابروست؟ حتی ایران بارها و بارها اعلام کرده که ما نقشی در حمله ی حماس نداشتیم هر چند کسی باور نکرد و خیلی ها اعتقاد دارند که ایران حماس رو جلو انداخت و بعد خودش رو کنار کشید .خوب فکر می کنید چرا ایران به نیروهای نیابتیش نمیگه به این رژیم ضربه بزنند؟ چون آمریکا تمام قد پشت رژیم اشغالگر ایستاده و اون رو حمایت میکنه و ایران رو تهدید کرد که اگر نیروهای نیابتیت کاری بکنند ما اون رو از چشم تو می بینیم و به تو حمله می کنیم و برای اثبات حرفش نیروهای عراقی رو بمباران کرد .وقتی که میگن قدرت اسلام در آخر الزمان به اندازه ی یک تار مو می رسه یعنی همین چیزی که می بینیم.

      1. 😂😂😂😂 در عالم سیاست نباید فقط امروز رو دید باید همیشه فردایی هم در نظر داشت عالم سیاست عالم سادگی نیست حتی اگر تمام مردم غزه رو قتل و عام بکنه باز هم معلوم نیست عاقبت اسرائیل چی میشه نمیشه روی دیوار آمریکا یادگاری نوشت قذافی و صدام روی دیوار آمریکا یادگاری نوشتند عاقبتشون مشخصه وقتی جنگ طوفان الاقصی شروع شد عده ای در داخل برای اسرائیلی ها دل سوزاندند تَرَحُم بر پلنگ تیز دندان/ستم کاری بُوَد برگوسفندان، به نظر من باید ما اسرائیل رو از منطقه بیرون بکنیم یک قدم عقب نشینی کار رو برای ما سخت میکنه.

        1. خانم آرامش نابودی اسرائیل حتمی است چون وعده ی آن در قرآن آمده ولی فعلا اون چیزی که هست و آنچه که می بینیم اینه که کسی عملا از مردم غزه حمایت نمی کنه چون از واکنش آمریکا می ترسند ضمنا صدام ۳۹ تا موشک به اسرائیل زد و آمریکا اون رو محو و نابود کرد تا اونجایی هم که من اطلاع دارم قذافی با آمریکا مشکل داشته و روی دیوار آمریکا یادگاری ننوشته بود. فعلا جنگ غزه همه رو رسوا کرده .شما می گویید باید اسرائیل رو بیرون کرد ، خوب این خیلی خوبه حماس هم کلید این کار رو زد خوب بسم الله چه کسی حاضره به حماس کمک کنه؟ الان چند ماهه که صدای یا للمسلمین مردم غزه بلند شده چرا کسی کمکشون نمی کنه ؟ حتی معبر رفح رو بستن و کامیون های کمک پشت معبر ایستاده اند و عبور به سختی انجام میشه طوری که هر یک ساعت یک کامیون بیشتر عبور نمیکنه و کشور مصر بین خودش و رفح دیوار کشیده تا کسی وارد خاک مصر نشه و از اون ور اردن راهش رو باز کرده و کامیون کامیون جنس وارد سرزمین های اشغالی میشوند .وضعیت مردم غزه بسیار دردناکه و مطمئنم تمام کشورهای اسلامی تاوان این سکوتشون رو پس میدن شما برو آیات ۳۸ و ۳۹ توبه رو بخون متوجه منظورم میشی.

  3. وقتی طالبان افغانستان میره بمب گذاری میکنه تو پاکستان و نا امنی ایجاد میکنه باید منتظر عواقب اون هم باشه، اینها زنگ خطر برای ماست که مملکت رو افغانی ها اشغال نکنند چون وقتی نیروهای مسلح ما مراقب مرزها هستند این افاغنه از داخل کنترل اوضاع کشور رو بدست نگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *