منهای فوتبال

عکس| پشت پرده حمله به پوریا زراعتی با سلاح سرد

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ ماجرای حمله با سلاح سرد به پوریا زراعتی و بستری شدن این مجری شبکه های معاند در بیمارستانی در لندن به یکی از پربحث ترین موضوعات در توییتر تبدیل شده است.

در این عکس که یک عضو جدا شده منافقین در فضای مجازی به اشتراک گذاشته، این فرد از برنامه منافقین برای حمله به افراد رسانه ای حامی رضا پهلوی برای پرونده سازی حقوقی علیه ایران سخن گفت.

عکس پشت پرده حمله به پوریا زراعتی با سلاح سرد که در توییتر منتشر شده است را تماشا کنید.

عکس| پشت پرده حمله به پوریا زراعتی با سلاح سرد

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

عکس ماجرای حمله به پوریا زراعتی در لندن

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۳ دیدگاه ها

  1. حالا اینو زودتر منتشر کردی که بگی کی بود کی بود ما نبودیم.
    این که نیاز به توضیح نداره. اینو همون هایی انجام دادن که سیما ثابت و فرداد فرح زاد رو تهدید میکردن. خوب اینم بالاخره یه مقداری ذهن مردم رو از ماجرای امام جمعه پاک دست جناب صدیقی منحرف می‌کنه. تا ببینیم پروژه بعدی چیه!!!!!!

    1. از اینکه مجریتون جر خورد ناراحت نباش دوباره براش میدوزن خوب میشه اولا خوب بلایی به سرش آوردند زودتر باید میکردند دوماً کار هر کی بوده دمشگرم سر چاقو به سلامت باید همان بلایی که به سر داریوش فروهر و شاپور بختیار و فریدون فرخزاد آوردند بر سر تک تک بهاییان حرومزاده اینترشاغال هم بیارن دنبه های سالومه را هم بچینن بدهند به سگش بخوره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *