منهای فوتبال

عکس| علی کریمی در سوراخ موش!

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ عکس منتشر شده از ادعای علی کریمی مبنی بر سکوت ایران در واکنش به جنایت اسرائیل پس از عملیات موشک باران رژیم صهیونیستی بازتاب گسترده ای در توییتر داشته است.

کاربری در واکنش به این تصویر که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، نوشت: «منتظر می مونیم تا علی کریمی از سوراخ موش بیرون بیاد ببینم تحلیل جدید چی داره برامون!».

عکس علی کریمی در سوراخ موش که در توییتر منتشر شده است را تماشا کنید.

عکس| علی کریمی در سوراخ موش!

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

عکس تحلیل اشتباه علی کریمی از انتقام ایران

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۸ دیدگاه ها

  1. سلام من علی کریمی هستم شما به عنوان یک شهروند فکر می‌کنی ایران اسرائیل را با موشک زده و اسرائیل ترسیده ولی عزیزم این چجور جنگی هست که یکی شما زدید یکی ما می‌زنیم بعد تمام . من فکر میکنم ایران معامله می‌کنه چرا آمریکا به اسرائیل میگه تمامش کن یکی زدی یکی خوردی چرا قبل از زدن خبر دادند ایران اگر قدرت از بین بردن اسراییل را دارد چرا از بین نمیبرد فردا هم بزنید ما خوشحال میشویم اتفاقاً ما میگیم بزنید مردم ما به خاطر هزینه های نظامی در فشار هستند و دوست دارند لا اقل نتیجه این همه گشنگی و تشنگی را ببینند که هدر نمیره

    1. چون دلاور مردان ایرانی حتی درجنگ هم شرافت و انسانیت رو لگدمال نمیکنن، هیچ کدام از اهداف موشک‌های شلیک شده غیر نظامی نبوده، بر خلاف سگیونیست ها که بیمارستان ها، مراکز آموزشی و مناطق مسکونی رو هدف قرار میدن و زنان و کودکان قربانی توحش اونهاست، ضمنا اینکه از قبل به دشمن اطلاع دادن هم خودش نشانه اقتداره تا اونا از هر لحاظ آماده دفاع باشند ، اما بازهم علیرغم آماده باش ۱۰۰٪ و کمکهای انگلیس و آمریکا و فرانسه بیش از ۵۰٪ از موشکها به هدف اصابت کرده، حالا شما هم خود شیرینی نکن واز طرف خودت حرف بزن،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *